Bodycombatin harrastajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akki
  • Aloitettu Aloitettu
Tykkäsin enemmän edellisestä ohjelmasta, ehkä juuri siksi että se oli enemmän rock :D Mutta kyllä tämäkin käy, tai noh, ainakin kaikki muut biisit kuin tuo "Genie in the Bottle"... En siis millään opi kestämään sitä. Makuasia todellakin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä RAKASTAN BodyCombatia!!!! :kuola:
Mä testasin niitä tunteja heti kun ne tuli ensimmäistä kertaa tonne salille, jossa käyn. Kävin varmaan 2 vuotta putkeen aivan hulluna siellä ja vaikka muutinkin toiselle paikkakunnalle vuodeksi niin silti jatkoin tunneilla käymistä. Mua jopa pyydettiin vetämään tunteja, mutta sit muutin takas tänne kotikonnuille niin se sit jäi. Mutta sekä täällä kotipaikkakunnalla että tuolla toisella combatin vetäjät on aivan HUIPPUJA. Siis noilla tunneilla tulee aivan helvetin hyvä fiilis ja siellä saa kyllä purkaa "kiukkuaan". Hiki tulee aivan satavarmasti ja muutenkin se on tosi tehokas tunti!!
Mä jäin heti koukkuun ja nyt kun vuoden olin pois ja testasin uudelleen niin jäin heti taas koukkuun ja nyt käyn siellä 2 krt vkossa, NAM! :rock:

akki sanoi:
Tuo on sinäänsä posiviivinen kommentti, koska yleensä kuulee juuri päinvastaista. Ne, jotka on kamppailulajeja harrastaneet, sanovat usein, että "on se v***u kumma kun hienoista lajeista tehdään jotain jumppaa :curs: " Että onneksi välillä näinkin päin :)

Kih, ja mulla kamppailijana combatti on ihan täyttä tuskaa. En pysy perässä yhtään, kun liikkeet tehdään "väärin". :)

Kih, ja mulla kamppailijana combatti on ihan täyttä tuskaa. En pysy perässä yhtään, kun liikkeet tehdään "väärin". :)
Tuo on muuten totta. Monesti kun tunneilla käy kamppailulajien harrastajia, niin huomaa, että tekniikka on tietyissä liikkeissä aivan erilainen :)

Ei combatissa taida olla tarkoitustaan, että liikkeet tehtäis lajien mukaan täysin oikein. Ehkä tärkeämpää on, että tekniikka on siinä määrin hallussa, ettei taistellessaan innoissaan näkymättömiä vihollisia vastaan loukkaa itseään. Aerobinen tuntihan se on ihan puhtaasti.

Mun hyvä ystävä, joka harrastaa aktiivisesti potkunyrkkeilyä sanoi muuten, ettei tykkää combatista juuri sen takia, kun ei pysty irroittautumaan siitä liikkeiden oikeasta tekniikasta ja sen takia jää jälkeen muista. Jätti mut yksin combatiin ja lähti steppitunnille. :)

Uusi ohjelma on musta hyvin kevyt verrattuna edellisiin... Vai tuntuiskohan tämäkin ohjelma rankemmalta muutaman kerran jälkeen.

mun ohjaaja teki aina viikossa yhen bodycombat for beginners lisätunnin missä aloittelijat sai opastusta lyöntitekniikasta. oli todella hyvä idea ja sitä voi jokainen omalla salillakin ehdottaa.

Wanhan ketjun henkiinherätys. Nykyisinhän Combat on mennyt enemmän tanssin puolelle. Jinga on ollut todella turha lisäys ennen suhteellisen suoraviivaiseen kokonaisuuteen ja perushypäri on jäänyt näemmä kokonaan pois.

Jos Brasiliassa orjat olisivat saaneet harjoitella oikeita lajeja ei Capoeiraa olisi ikinä keksittykään.

Oi niitä aikoja kun ehtikin sinne combattiin *huokaus*. Luin just mailistani, että mut on hyllytetty Les Millssin ohjaajalistaltakin, että eipä sitten ohjata enää. En ois kyllä ehtinytkään. Nih.

Ei vaan..pitäis kyllä joku päivä käydä kattoo, millainen uusi ohjelma on. Ja jos se tanssin suuntaan todellakin menee, niin mulle nou nou. Tanssihommat jätän suosiolla siskolleni ja keskityn itse sitten tuohon rautapuoleen. Siinä ei useinkaan mene kädet ja jalat sekaisin :D

Combat on kyllä salin ohella mun ehdoton lempparini :) Kohtapuoliin alkaa jo tulla uutta ohjelmaakin taas? Tykkäsin kyllä tästäkin ohjelmasta sinäänsä, mutta toivottavasti seuraavassa on enemmän "tekemisen meininkiä", esim joku kunnon lyöntimättö. (Tän ohjelman siinä käsibiisissä en ainaka ite kerkiä lyödä täysiä kun on niin älyttömän nopea ja niitä tuplia) Ja muutenkin... enemmän menoa ja meininkiä kaivataan! Karatebiisistä kyllä tykkään, hyvä musakin. Sen sijaan se rinki on niin surkea, kaiken kruunaa Avril Lavigne , NOT! Jos ens ohjelmassa on avrilia niin en kestä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom