Bodybuilding Alliance

Mistähän johtuu, että tuo Pöyhiän ja Halmon video näkyy täällä Pakkisella, mutta kun saman videon yrittää katsoa tubessa tabletin juutuupisovelluksella, niin tulee virheilmoitus "this video is not available". Olen muutaman kerran havainnut saman ennenkin, että täällä näkyy, mutta juutupisovelluksella ei.

Mistähän johtuu, että tuo Pöyhiän ja Halmon video näkyy täällä Pakkisella, mutta kun saman videon yrittää katsoa tubessa tabletin juutuupisovelluksella, niin tulee virheilmoitus "this video is not available". Olen muutaman kerran havainnut saman ennenkin, että täällä näkyy, mutta juutupisovelluksella ei.
Tarkoittanee sitä, että videoo ei voi katsoa mobiililaitteella.

Ihan turhaahan se yleisöltä kyseleminen on, jos tarkoituksena on tarjota kaikille ihan kaikkea. Sehän on tekemistä vaille valmis. Jos ei tavoittele voittoa, niin sitten maksaa tappiot omasta taskusta.

Jos vaihtoehdon haluaa, niin tekee vain omaa juttuaan ja katsoo viivan alta, kannattiko.

Mun mielestä tuo oli vähän tylsä video. (Oikeasti en vain kuulu Joonaksen suurimpiin faneihin. :nolo:) Tarkennus heikkeni välillä täysin ja sitten taas palasi. Se häiritsi älyttömästi nipoa. :D
Markkinoinnin puolesta kuulostaa jotenkin levinneeltä touhu. Tavallaan tosi hyvä idea tuo Alliance, mutta sellainen punainen lanka puuttunee. "Halutaan tuoda bodaus kaikille" on missiona laaja, ja pitäisi löytää uusia keinoja. Nettivalmennuksia on pilvinpimein. Hyvänä pointtina oli kohtuuhinta, mutta jotain lisäarvoa niihin pitäisi keksiä. Hyvältä kuulosti, että voi saada oikeasti erilaisilta bodaajilta ohjeita. Jokin markkinakikka ehkä kaivattaisiin, koska nettivalmennuksia on tosiaan paljon! Vaatemyynnissä pitäisi myös keksiä jotain erilaista: en tiedä, ostaako peruspaitoja moni. Itse olen tykännyt enemmän Pöyhiän, Ovaskaisen ja Kohosen oman kanavan videoista kuin Alliancen. Pöyhiä on ihan suosikki ja kiinnostavin tyyppi koko ryhmässä! Henkilökohtaiset wlogit ja treenivideot ovat kiinnostavampia ja siksi tuo Bodybuilding Alliance ei tunnu tuovan uutta videorintamalle.

Ei ollut kovinkaan kehittävä viesti, kun mitään varsinaista uutta en keksinyt! :) Nettivalmennus tai jotkin "chat-tyyppiset" Q&A:t ovat kunnolla toteutettuna ok.

BB-Alliance on hyvä idea, mutta valitettavasti ette osaa tehdä tuosta touhusta mielenkiintoista. Menkää pelaamaan kesällä lentopalloa jonnekkin rannalle ja kuvatkaa sitä.

Voi elämän kevät mitä puuhastelua. Ei oikein näytä olevan minkään valtakunnan hajua kuinka toimintaa oikeasti pitäisi pyörittää.
Pelkkä halu tehdä asioita ei riitä. Eikä sen eteenpäin saattamista kauheasti auta huonolaatuinen ja suorastaan väsyttävä video.
Alan touhuista kilpailu kovaa, joten olisi kannattavaa miettiä ihan itse mitä tarjotaan ja millä isketään oikeasti kiila markkinoihin. Sillä ajatus pohjimmiltaan hyvä, mutta jokainen tietää, että kylläpä eurojakin halutaan. Muuten menee puuha pitkälti omalle kukkarolle ja kuka nyt nii haluisi pyörittää....

Voi elämän kevät mitä puuhastelua. Ei oikein näytä olevan minkään valtakunnan hajua kuinka toimintaa oikeasti pitäisi pyörittää.
Pelkkä halu tehdä asioita ei riitä. Eikä sen eteenpäin saattamista kauheasti auta huonolaatuinen ja suorastaan väsyttävä video.
Alan touhuista kilpailu kovaa, joten olisi kannattavaa miettiä ihan itse mitä tarjotaan ja millä isketään oikeasti kiila markkinoihin. Sillä ajatus pohjimmiltaan hyvä, mutta jokainen tietää, että kylläpä eurojakin halutaan. Muuten menee puuha pitkälti omalle kukkarolle ja kuka nyt nii haluisi pyörittää....
Mitä oletat tapahtuvan kun 7 bodaria lyö viisaat päänsä yhteen? Eri asia jos mukana olis esim. Mike, jolla keskimäärin bodareihin verrattuna älykkäät aivot.

"This video contains content from Kontor Records, who has blocked it in your country on copyright grounds."

upload_2016-9-2_17-38-25.webp

Liekö salilla soinut jokin?

"This video contains content from Kontor Records, who has blocked it in your country on copyright grounds."

Liekö salilla soinut jokin?

Hitto, ton videon olisin halunnut nähdä. :(

Itseasiassa videolla ei ole muuta ääniraitaa kuin yksi biisi, joka sekin "teostovapaata" musiikkia kun on jälkikäteen tehty cover, mutta näköjään tube tunnistaa sitten senkin. Koneella toimii kuitenkin ihan hyvin!

Itseasiassa videolla ei ole muuta ääniraitaa kuin yksi biisi, joka sekin "teostovapaata" musiikkia kun on jälkikäteen tehty cover, mutta näköjään tube tunnistaa sitten senkin. Koneella toimii kuitenkin ihan hyvin!

Eipä toimi minun koneella ainakaan kun valittaa tekijänoikeusjuttuja :(

Koneella itse katselen ja ei toimi. :(
Tiedän että erikseen joskus mobiilissa nuo ei sitten toimi.

Alliancen Joonas Haapasaari kohta televisiossa eli klo 21 TV2 ja ohjelman nimihän on villi kortti. Kahtokee jos kiinnostaa !

Team Bodybuilding Alliance Nordic Fitness Expo 2016 yhteenveto

Team Bodybuilding Alliancen tulosta NFE 2016 kisoista!
-kehonrakennus +90kg SM-1 (Antti Halmo)
-kehonrakennus -80kg SM-2 (Pekka Kotipohja)
-kehonrakennus +90kg SM-5 (Mikko Ovaskainen)
-kehonrakennus SM OVER ALL! (Antti Halmo)
-kehonrakennus SM "Jari Mentula most muscular trophy" (Antti Halmo)
-Ben Weider +100kg 3rd (Antti Halmo)
-Ben Weider +90kg 6th (Mikko Ovaskainen)

Tämä koko hieno lista vain kolmella tiimin kilpailijalla!
Siitä voi jokainen laskea, kuinka kovalla prosentilla tämä tiimi vei sijoituksia.
Ensimmäinen vuosi tuoreelle tiimille lupaa siis enemmän kuin hyvää, tästä on hienoa jatkaa ja epäilemättä epäselväksi ei jää tämän kisasyksyn menestynein porukka, se on Team Bodybuilding Alliance!"

Back
Ylös Bottom