body sm

Timppa sanoi:
Niin vain vei Niko voiton poserista, vaikkakin ero oli melko mitätön. Onnittelut kuitenkin :kippis1: Itse olen saanut vierestä seurailla Nikon treenejä viimeisen vuoden ja hyvässä kunnossa on kyllä äijä ollut kokoajan :thumbs:

Niin.. itseasiassa ero Koskisen ja Tallisen välillä oli enemmän ku mitätön!! Kyllä ero oli TODELLA SUURI!!! Tallinen 6cm pitempi, mutta kuitenkin 8 kg kevyempi.. ja vaikka Tallinen olikin kireämmässä kunnossa, niin voitto oli silti erittäin selvä Koskiselle! Olihan piste-erokin 6 pistettä Tallisen kireydestä huolimatta! :thumbs:

roniko sanoi:
Niin.. itseasiassa ero Koskisen ja Tallisen välillä oli enemmän ku mitätön!! Kyllä ero oli TODELLA SUURI!!! Tallinen 6cm pitempi, mutta kuitenkin 8 kg kevyempi.. ja vaikka Tallinen olikin kireämmässä kunnossa, niin voitto oli silti erittäin selvä Koskiselle! Olihan piste-erokin 6 pistettä Tallisen kireydestä huolimatta! :thumbs:

Mä lyön seuraavissa kisoissa rahat likoon Possen puolesta, ens kerralla kaveri ei anna liikaa tasoitusta olemalla kuukauden verran ennen kisoja uber kireessä kisakunnossa.

Back
Ylös Bottom