body sm

Originally posted by hjjtt
syy miksei päämediat( urheiluruutu, hesari, aamulehti jne. ) noteeraa bodausta on se, ettei body oo SLU:n alainen laji( lue: virallinen urheilulaji ). futis sen sijaan on niin c-junnujen futis kuin naistenkin futis.

kuitenkin KP:lla on hyvät suhteet yleisradion päättäjiin, lähinnä Vainikkaan kaiketi, ja siksi SM-kisoista, ja tänä vuonna EM-skaboistakin, tulee koosteet telkusta. mutta kannattaa muistaa, ettei bodikisat olis päässyt Suomen telkkuun ilman KP:ta(lue: Suomen kehonrakennus == KP ).

Jou!

Harvemmin tulee täällä vierailtua, mutta pakko oli pistäytyä katsomassa mitä porukka tuumii kisoista. Itse olin huoltamassa Vellua ja sunnuntaina hieman auttelemassa yhtä bodyfitness tyttöä. Lähinnä vapisin krapulassa... ;) Itse kisoija en viitsi "tuomaroida", sillä olin lavan takana suurimman osan aikaa. Kokkonen tosiaan painoi n. 10 kg enemmän punnituksessa kuin Boogie eli 114,7. Boogie laukoi tästä mainioin kommentin Kokkoselle, mutta ei siitä enempää... Kovia kavereita kummatkin!

KooPeen panostus Suomen kehonrakennuksen eteen on ollut ihan omaa luokkaansa ja tällä kertaa oli taas YLE mukana. 1997 YLE oli mukana Jyväskylän SM kisoissa ja sieltä saatiinkin hieno kisakooste telkkuun. Tämän homman takana oli muistaakseni Reima "KANTAPÄÄT YHTEEN" Närhi. Tästä alkoi pienimuotoinen, mutta aika tasainen yhteistyö YLEn kanssa. Kisoista on ollut juttua TVssä lähes joka vuosi ja toivottavasti on jatkossakin. Bodyleiristä tehty juttu oli KPn, Henkan ja allekirjoittaneen yhteistyötä, joten ehkä siltäkin saralta saadaan lisää asiaa tuuttiin. Tosiasia kumminkin on, että kehonrakennus on marginaalilaji, ainakin toistaiseksi. Kaikki positiivinen julkisuus on siis plussaa ja jos tätä rataa mennään niin ehkä laji on tulevaisuudessa enemmänkin esillä.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille,

Tuomas Alhonen

Originally posted by Stobe
Boogie laukoi tästä mainioin kommentin Kokkoselle, mutta ei siitä enempää...

Kerrokerrokerro!!! :D

Olis hyvä juttu jos näitä kehonrakentajien (=lavalla käyneiden) ihmisten kommentteja saataisiin lisää. Ettei tarvitsisi tyytyä meidän amatöörien puuhasteluun. Voisitte kertoa miten kisat menivät omalta kohdalta, esim. oliko Vellu tyytyväinen kuntoonsa tms.

Hyvää syksyn jatkoa testoKIRPULLEKIN ;)

...

Originally posted by Grotesk

Poserin kunto oli kova. Rakennekin toimi hyvin, lihoissa vaan on tekemistä vastaisuudessa.

Niinpä niin... Poserin alias Heikki Tallisen kunto oli tiukka, ja tein
kaiken mitä näillä massoilla voi tehdä. Dieettini vaan tuntui olevan
liian pitkä, joten loppumetreillä ei lihaksen muuttumista energiaksi
voinut välttää... mutta mistä sitä etukäteen voi tietää miten tuo
kroppa toimii.

Nyt kuitenkin huilataan hetki, otetaan sitten taas
lusikka kauniiseen käteen ja aletaan työstämään lihaa luiden
ympärille! Ainahan ei satavarmasti voi sanoa, että kisataanko
vielä joskus, mutta näistä kisoista jäi loistava fiilis, joten eiköhän
tämäkin mies nähdä tulevaisuudessa kilpalavalla vähintäänkin
yhtä tiukkana, joskin paremmissa massoissa!!!

Erityiskiitos valmentajalleni Ari "Godzilla" Kokkoselle, jonka
neuvoilla tämä SM-hopea oli mahdollinen! :worship:

Kiitos huoltajalleni Mr KK:lle, sekä kaikille muillekin kannustuksesta ja
tsemppaamisesta niin kisoissa kuin dieetin aikanakin! :thumbs:

Originally posted by Grotesk
Kerrokerrokerro!!! :D

Olis hyvä juttu jos näitä kehonrakentajien (=lavalla käyneiden) ihmisten kommentteja saataisiin lisää. Ettei tarvitsisi tyytyä meidän amatöörien puuhasteluun. Voisitte kertoa miten kisat menivät omalta kohdalta, esim. oliko Vellu tyytyväinen kuntoonsa tms.

Hyvää syksyn jatkoa testoKIRPULLEKIN ;)

Totesipa vaan jotain Kokkosen kunnosta... En viitsi juoruilla sen enempää. Vellu oli tietysti hieman pettynyt kolmanteen sijaan, mutta kokeneena kilpailijana ei ottanut sen pahemmin hernettä nenäänsä. Itsekin laitoin Vellun kakkoseksi "aamukisan" perusteella, mutta "iltakisan" puolelle kunto hieman pehmeni. Tuomarit antavat sijoituksen ja sillä sipuli.

-T-

Totesipa vaan jotain Kokkosen kunnosta-T-

Ihan näin mielenkiinnosta pitää kysyä, kun olet insideri ja kaikkea, niin minkälaisissa väleissä nämä kuopion isot sällit ovat siviilissä?
Onko kuopio liian pieni kaupunki näille miehille, vai varmistavatko he innolla toistensa kyykkyjä?

Originally posted by metalman
Ihan näin mielenkiinnosta pitää kysyä, kun olet insideri ja kaikkea, niin minkälaisissa väleissä nämä kuopion isot sällit ovat siviilissä?
Onko kuopio liian pieni kaupunki näille miehille, vai varmistavatko he innolla toistensa kyykkyjä?

Hmmm... Vellu ja Boogie ovat hyviä kavereita. Oltiin samassa hotellissa viereisissä huoneissa. Kuten sanoin niin en viitsi juoruilla asioista sen enempää. Tervehenkistä kilpailua isojen miesten kesken kumminkin! :D

Kiitokset...

Haluaisin tähän threadiin ilmaista suuret kiitokset kaikille body sm-kilpailijoille jotka tarjosivat hyvän kisan meille katsojille!(kisapaikan kompastelevasta äänentoistosta huolimatta...)
Varsinkin näin naisnäkökulmasta oikein upeaa katsottavaa.
Toivottavasti vaikuttava työ jatkuu jälleen ensi vuonna! Erityisesti toivoisin näkeväni Teppein sekä ysikympin kolmosen Marko Nevalan uudelleen lavalla. Onko kyseinen herra Nevala kilpaillut aikaisemmin koska minulle ainakin tuntematon? Vai oliko lavalla vuonna 2001? Hämärästi muistelisin...?
Suurkiitos joka tapauksessa kaikille!
:worship:

Kyllä multa IIISOT pointsit Tallisen kunnolle, mies oli sikakireä jo kuukautta ennen kisoja ja vaikka paloikin pattia lopussa, niin silti komea sijoitus.
Kun ukko saa paketin kasaan ensi kerralla sopivalla ajoituksella, niin siinä on sitten ihmettelemistä, jos kireys on vielä tuota luokkaa.

Anyways, parempi polttaa pikkaisen lihaa lopussa kun olla polttamatta rasvaa.

:kippis1:

Originally posted by saario
Eipäs vaan ikäraja pudotettiin 21-vuoteen,koska kansainvälisissä kisoissa junnujen ikäraja on 21-vuotta ja näin saadaan mahdollisuus lähettää junnukilpailija maailmalle

Eli tarkoittaako tuo nyt sitä että 20v:nä kisoihin voi osallistua mutta heti kun on 21v täytetty niin kisoihin ei saa osallistua?

Eli ensi vuonna olis näin:

tammikuussa syntynyt -84: 20vuotiaana kisoissa
joulukuussa syntynyt -83: 20vuotiaana kisoissa

Taitaa Colemannin Somat olla hösseliä vai onko sillä kuukautiset...

Kuka uskalsi ja onnistui ensimmäisenä puolustamaan -90kg mestaruutta?

Ja kuka oli tuo laiha ja lihaton poika noviisien raskaan sarjan line-upissa viime vuonna ja kirjoittaa nimimerkillä Colemanni nettiin?;)

Originally posted by Kalimero

J

Mä olisin tullut puolustamaan, muttako en perkeles ole edes mestari :(

Saa nähä jos toi parempi puolisko lähtee ens vuonna dieetille, niin kai se on itekin myötätunnosta vedettävä mukana. Sitten Akikin näkee laihan pojan kisoissa :D

Originally posted by Rock^
Eli tarkoittaako tuo nyt sitä että 20v:nä kisoihin voi osallistua mutta heti kun on 21v täytetty niin kisoihin ei saa osallistua?

Eli ensi vuonna olis näin:

tammikuussa syntynyt -84: 20vuotiaana kisoissa
joulukuussa syntynyt -83: 20vuotiaana kisoissa

Näin mä oon ainakin asian ymmärtäny.

Siihen päivään saakka kun täyttää 21 eli tänä vuonna olisi saanut kilpailla 5.10.1982 syntynyt kilpailija.. Nyt pitäs olla jo tarpeeks selvä

Originally posted by Kalimero
Taitaa Colemannin Somat olla hösseliä vai onko sillä kuukautiset...

Ja kuka oli tuo laiha ja lihaton poika noviisien raskaan sarjan line-upissa viime vuonna ja kirjoittaa nimimerkillä Colemanni nettiin?;)

noo ei oo kuukautisia eikä sen puoleen oo somaakaan...

ei toki ollut ensimmäinen ysin mestari joka puolusti titteliään,onhan noita ollu ennenkin muistatkos esim .sami koposen...

jep,nettiin on helppo kirjottaa.... mutta allekirjoitan noi kommentit kyllä jani kuusisenakin ,jos jollain on huono rakenne niin sitten on ja jos joltain puuttuu jalat niin ne puuttuu ja jos multa puuttuu lihat niin totta sekin ;)

ai niin kiitos aki mitalista ,minä kun sain kumartaa itselleni sen pronssisen mitalin joka oli sinulle varattu,kiitos siitä.....:worship:

ei toki ollut ensimmäinen ysin mestari joka puolusti titteliään,onhan noita ollu ennenkin muistatkos esim .sami koposen...

I stand corrected, :worship:

ai niin kiitos aki mitalista ,minä kun sain kumartaa itselleni sen pronssisen mitalin joka oli sinulle varattu,kiitos siitä.....

Älä turhaan, minuun jätti arvet tuo iloinen velikulta, Turun järkäle, "hymyilevä mörökölli", Jääskeläisen Sami. Joka vuotta aiemmin vei pytyn kotiin.

Tähän traumaattiseen kokemukseen ei edes saatu revanssi tuonut tyydytystä vaan olen joutunut olemaan jatkuvan lääkityksen alaisena...

:piis: :haart:

jep, jatketaan lääkitystä. Toivotaan että pääset yli Nukkumatti Jääskeläisen :zzzz: aiheuttamasta traumasta. Ehkäpä hän seuraavalla kohtaamisellanne nukahtaa lavalla ihan kokonaan niin voitat sen ihan vaivihkaa kunhan et vaan tuuleta niin äänekkäästi että sami herää.

jatketaan yrittämistä(mm.lihaksen hankkimista),ehkäpä joskus voidaan irvistellä samalla lavalla:thumbs:

Oltiin samassa hotellissa viereisissä huoneissa.

Hotellissa? Äijät uhos lähtiessä sellasista SM-mitalijuhlen jatkoista, ettei mitään rajaa. Miten kävi? Iskikö ylikunto?

Re: Kiitokset...

Originally posted by maikku
Erityisesti toivoisin näkeväni Teppein sekä ysikympin kolmosen Marko Nevalan uudelleen lavalla. Onko kyseinen herra Nevala kilpaillut aikaisemmin koska minulle ainakin tuntematon? Vai oliko lavalla vuonna 2001? Hämärästi muistelisin...?
Suurkiitos joka tapauksessa kaikille!
:worship:

Nevala voitti alle 80kg noviisit vuonna 2001.

Kiitos tiedosta!

Nevala voitti alle 80kg noviisit vuonna 2001.

...Niinhän mä vähän muistelinkin,mutta kiitos vielä varmistuksesta!
On massiivinen ja hyvän mallinen kaveri, toivottavasti jatkaa samaan malliin!

Niin vain vei Niko voiton poserista, vaikkakin ero oli melko mitätön. Onnittelut kuitenkin :kippis1: Itse olen saanut vierestä seurailla Nikon treenejä viimeisen vuoden ja hyvässä kunnossa on kyllä äijä ollut kokoajan :thumbs:

Back
Ylös Bottom