Originally posted by hjjtt
syy miksei päämediat( urheiluruutu, hesari, aamulehti jne. ) noteeraa bodausta on se, ettei body oo SLU:n alainen laji( lue: virallinen urheilulaji ). futis sen sijaan on niin c-junnujen futis kuin naistenkin futis.
kuitenkin KP:lla on hyvät suhteet yleisradion päättäjiin, lähinnä Vainikkaan kaiketi, ja siksi SM-kisoista, ja tänä vuonna EM-skaboistakin, tulee koosteet telkusta. mutta kannattaa muistaa, ettei bodikisat olis päässyt Suomen telkkuun ilman KP:ta(lue: Suomen kehonrakennus == KP ).
Jou!
Harvemmin tulee täällä vierailtua, mutta pakko oli pistäytyä katsomassa mitä porukka tuumii kisoista. Itse olin huoltamassa Vellua ja sunnuntaina hieman auttelemassa yhtä bodyfitness tyttöä. Lähinnä vapisin krapulassa... ;) Itse kisoija en viitsi "tuomaroida", sillä olin lavan takana suurimman osan aikaa. Kokkonen tosiaan painoi n. 10 kg enemmän punnituksessa kuin Boogie eli 114,7. Boogie laukoi tästä mainioin kommentin Kokkoselle, mutta ei siitä enempää... Kovia kavereita kummatkin!
KooPeen panostus Suomen kehonrakennuksen eteen on ollut ihan omaa luokkaansa ja tällä kertaa oli taas YLE mukana. 1997 YLE oli mukana Jyväskylän SM kisoissa ja sieltä saatiinkin hieno kisakooste telkkuun. Tämän homman takana oli muistaakseni Reima "KANTAPÄÄT YHTEEN" Närhi. Tästä alkoi pienimuotoinen, mutta aika tasainen yhteistyö YLEn kanssa. Kisoista on ollut juttua TVssä lähes joka vuosi ja toivottavasti on jatkossakin. Bodyleiristä tehty juttu oli KPn, Henkan ja allekirjoittaneen yhteistyötä, joten ehkä siltäkin saralta saadaan lisää asiaa tuuttiin. Tosiasia kumminkin on, että kehonrakennus on marginaalilaji, ainakin toistaiseksi. Kaikki positiivinen julkisuus on siis plussaa ja jos tätä rataa mennään niin ehkä laji on tulevaisuudessa enemmänkin esillä.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille,
Tuomas Alhonen
aiheuttamasta traumasta. Ehkäpä hän seuraavalla kohtaamisellanne nukahtaa lavalla ihan kokonaan niin voitat sen ihan vaivihkaa kunhan et vaan tuuleta niin äänekkäästi että sami herää.