Tuolla näyttäis olevan ensi vuoden kilpailukalenteri:IsoDino sanoi:Onko tuosta jotain "virallista" infoa???
http://www.kpfitness.fi/kilpailukalenteri/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla näyttäis olevan ensi vuoden kilpailukalenteri:IsoDino sanoi:Onko tuosta jotain "virallista" infoa???
IsoDino sanoi:Voi vittu mitä touhua. Nyt sitten vaihdetaan sarjatkin TAAS uusiin, sillä alle -95 kilosten sarja poistuu ja tilalle tulee vanha alle -90 kiloset, mutta alle -87,5 kiloset jää. Mitä perkeleen järkeä on laittaa kaksi sarjaa vain 2,5 kilon erolla??? Ei voi vaan taas käsittää.
Taidan lopettaa lajin tähän.. sen verran idioottimaiseksi pelleilyksi menee...
jea sanoi:Koskahan alkaa kilpaileva liitto nostaa päätään?
jea sanoi:Ai, onko jo jotain konkreettista tehty asian eteen?![]()
Boogie sanoi:Olen niin täynnä Suomen touhua... Kilpailijathan tuovat yleisön paikalle eivätkä saa penniäkään vaivan palkkaa!!
Esimerkiksi minulla henk. koht. meni viime SM-KISOIHIN 550 EUROA:
(matkat,hotelliyöpymiset,lisenssi,punnitusmaksu,huoltajan lippu,parkkimaksu,kisavärit...jopa sunnuntain fitnesskilpailuihin joutuu 7-kertainen SM ostamaan lipun (mistään VIP-katsomostahan ei ollut tietoakaan?!)
Entäpä Mr Universum-kisat: YHTEENSÄ 120 EUROA:
Matkat Kuopio - Helsinki 70€, maalit 40€ ja Pakkotoisto maksoi lennot (mistä JR FITNESS STORE (sponsorini) suuttui ja sanoi sopimuksensa irti...
Ja koskapa Suomen IFBB ei lähetä kisaajia EM- ja MM- kilpailuihin (doping-testien pelko???) eikä minulla ole enää mitään saavutettavaa SM-tasolla, valitsin liitokseni NABBA: n.
TÄSTÄ SEURAA TAAS IFBB:SSÄ VÄHINTÄÄN 2 VUODEN KILPAILUKIELTO joten kisaaminen Suomessa on tänä aikana mahdotonta).
SIIS VASTAUS KYSYMYKSEENNE: Liittykää esim. NABBA- liittoon, jossa Suomen "president" on Simo Bogdanoff ( puh. 0400-702 769).
Minä olen vain tyhmä bodari, Simo kertoo kaiken tarvittavan oikeasti kiinnostuneille. :kippis1:
Wintikka sanoi:Oho, aika synkkää menoa. Suuri yleisöhän ei yleensä tiedä mitään noista kulissien takaisista jutuista. Saa olla aika vahva kilpailuvietti, jos jaksaa/haluaa kilpailla noin hienoilla "eduilla"! ;-))
IsoDino sanoi:Kyllä suomeen toinenkin liitto mahtuu, ei siinä mitään. Kuitenkin tätäkin asiaa on väläytelty jo monia kertoja ja mitään ei ole tapahtunut. Paljonko kilpailijoita todellisuudessa siirtyisi liittoon, joka ei välttämättä kauhean helposti saa itselleen hankittua yleisöä. IFBB ja KP pitää kuitenkin tässä maassa tietynlaista diktatuuria yllä kisojen järjestämisestä puhuttaessa.
En siis vaan jaksa uskoa, että uusi liitto saisi tarpeeksi näkyvyyttä, jotta kilpailijat ja yleisö siirtyisi sinne.
Parempi olisi kilpailijoiden "liittoutua" ja tätä kautta ajaa kilpailijoiden etuja, ihan kuin työelämässä. Ikäänkuin IFBB olisi työnantaja ja me kilpailijat työntekijöitä.
Sovittaisiin ehdoista, joilla kilpaillaan. Lisenssi, punnitusmaksut, huoltaja-asiat ym. asiat kuntoon.
Asia olisi jotakuinkin helppo jopa toteuttaa. Perustetaan Suomen kilpailevien kehonrakentajien liitto ja siihen puheenjohtajat ym. sihteerit, jäsenet jne. Tämän jälkeen liitto sitten tekeen työehtosopimuksen kehonrakennusliiton kanssa.
Terveisin paperiliittolainen :D
Ps. LAKKOON perkele, jos meitä alistetaan!! :curs:
formula7 sanoi:Eiköhän tässä suurin "syy" ole se, että bodarit on niin laiskoja etteivät ne
joilla on äänivalta mene liiton kokouksiin. Tiettävästi jokaisella seuralla on yksi ääni joka kuuluu ja on maksanut kilpailulisenssin liitolle.
Uskon, että kokouksissa tästä syystä on vain Kehonrakennusliiton hallitus
ja päätökset on sen mukaiset. Samanlaista se on taloyhtiötten kokouksissa,
valitetaan muttei käydä kokouksissa. Ja vanhat pierut tekee heille sopivia
päätösiä... Niin minulla ei ole äänivaltaa![]()
IsoDino sanoi:Näinhän se taitaa olla...
...Rahastetaan ne rahat pois sitten niiltä maksavilta katsojilta!!
Boogie sanoi:Esimerkiksi minulla henk. koht. meni viime SM-KISOIHIN 550 EUROA:
(matkat,hotelliyöpymiset,lisenssi,punnitusmaksu,huoltajan lippu,parkkimaksu,kisavärit...jopa sunnuntain fitnesskilpailuihin joutuu 7-kertainen SM ostamaan lipun (mistään VIP-katsomostahan ei ollut tietoakaan?!)
Entäpä Mr Universum-kisat: YHTEENSÄ 120 EUROA:
Matkat Kuopio - Helsinki 70€, maalit 40€ ja Pakkotoisto maksoi lennot (mistä JR FITNESS STORE (sponsorini) suuttui ja sanoi sopimuksensa irti...
Fiona sanoi:Hyviä pointteja kyllä. Mutta mitä mä oon ymmärtänyt, niin jo nykyinen 25 euroa lipusta on joidenkin mielestä liikaa.. Ja toisaalta se onkin, varsinkin jos sillä saa istumapaikan jostain 300 metrin päästä lavasta, ettei kisaajista näe ku päät. Lajin julkisuuskuvalle ei tee kovin hyvää jos lippujen hinta tosta vielä paljon nousee, ts. kuinka moni "tavis/kuntoilija/saliharrastaja" lähtee katsomaan kisoja? Varsinkin jos lipun hinnalle ei saa vastinetta..
Fiona sanoi:Hyviä pointteja kyllä. Mutta mitä mä oon ymmärtänyt, niin jo nykyinen 25 euroa lipusta on joidenkin mielestä liikaa.. Ja toisaalta se onkin, varsinkin jos sillä saa istumapaikan jostain 300 metrin päästä lavasta, ettei kisaajista näe ku päät. Lajin julkisuuskuvalle ei tee kovin hyvää jos lippujen hinta tosta vielä paljon nousee, ts. kuinka moni "tavis/kuntoilija/saliharrastaja" lähtee katsomaan kisoja? Varsinkin jos lipun hinnalle ei saa vastinetta..