- Ikä
- 38
Aivan käsittämätön tankki
marko
mä mahtuisin suunnilleen tommosen reiden taakse piiloon :D
marko
mä mahtuisin suunnilleen tommosen reiden taakse piiloon :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
metalman sanoi:tämänpäivän karjalaisessa juttua oinosesta ja bodauksesta yleensäkkin. Ihan hyvä artikkeli, kannattaa lukaista..
metalman sanoi:tämänpäivän karjalaisessa juttua oinosesta ja bodauksesta yleensäkkin. Ihan hyvä artikkeli, kannattaa lukaista..
norppa sanoi:Jaksaako joku skannata/napsasta kuvan artikkelista....kiitos.
Annie Stark sanoi:Oli mun mielestä parhaat body kisat ever!! OMALTA KOHDALTANI säväytti
- Sekosin ihan totaalisesti, ku Boogie nosti kätensä voittajana ylös. Sen kummemmin spekuloimatta, oliko raskaan järjestys sinällänsä oikea vai ei, niin onhan Boogie ihan LEGENDA! Jo siihen aikaan, ku muut mun ikäiset pikkutytöt leikki my little poneilla ja riipusti nykkäreitten fanijuliseteita seinille, tämä tyttö tutustui masturbaatiopolitiikkaan boogien kuvien kera. :D Boogie, oot mun jumala
.
JackDaPain sanoi:Boogie vei sarjan kuitenkin uskomattoman symmetrisellä ja tasapainoisella kokonaisuudella, line-upin rautaisimmilla pohkeilla sekä jäätävällä vaparilla. Reidet Kuopion Seksikalakukolla (eng. Sex Cock Fish Machine) ehkä hieman nesteiset mutta kunto oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin viime vuonna (PM-karkeloista puhumattakaan), ei kuitenkaan aivan -03 Posedown Boogien tasolla. "Shitin kosto" oli upea lopetus uralle.
Neljännen tilan sai ansaitusti Niko Koskinen. Erittäin tasapainoinen paketti ja kapea vyötärö, lisää massaa ja kireyttä niin tulossa on überkova raskaan kilpailija. Mentula oli line-upin kirein, mutta heikko selkä, tyhjät lihakset, paksu keskivartalo ja pömpöttävä vatsa eivät oikeuttaneet viidettä sijaa korkeammalle.
Boogie sanoi:Minä olen nauranu noita outoja bodykisa "työnimiä" mutta paras on ehdottomasti ollut tuo "Shitin kosto" ei perkele...:lol2: :lol2:
Mulla on ollu tälläsiä nimiä aikaisemmin.
Halloween Boogie,Posedown Boogie, Boogie nights, Big-Gan,Boogie Mania, Mustahevonen,Seventh Heaven...:lol2:
Hulkki sanoi:Paljon hyviä kuvia kisoista:
http://gallery.amazon.ee/view_album.php?set_albumName=Fitness-Expo-2005&page=1
Mike sanoi:Boogie perkele! Näitä oikeusmurhakuvia ei saa laittaa enää. Katokaa nyt tuota Jääskeläistä. Sä revit haavat auki ja taas mun sydän vuotaa verta Icemanin takia.
Boogie sanoi:No Jääskeläinen oppii vuodessa esiintyymään ja ilmeet pitämään kurissa, niin eiköhän sen SM-kullan ensi syksynä saa.
Jääskeläinen on mun suosikki SM-2006.:thumbs:
formula7 sanoi:Itse odotin jo että SM-2005 kilpailussa olisi ollut esiintyminen toisenlainen ja
ilmeet kuten sanoit "kurissa". Jääskeläisen fysiikka oli todella kova,
ts. elämänsä kunnossa.
Uskon myös tämän miehen vielä kilpailevan SM-kilpailussa
http://gallery.amazon.ee/view_photo.php?set_albumName=Fitness-Expo-2005&id=abb