Bodaus-lehti

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Bodaus-lehden uusin numero ilmestyi jokin aika sitten lehtipisteisiin. Kyllä on lehti mennyt entistä huonompaan suuntaan. Artikkeleina uusimmassa numerossa mm:

* vesijuoksu on rankkaa
* sukeltaminen vaatii mieltä ja kuntoa
* extremeä polkupyörällä
* benji antaa siivet
* tennis - tehokas rasvanpolttaja
* purjehdus on harrastus, moottori vie perille
* rantalentopallo - kesälajien kunkku
* kiipeile hurmokseen
* jäde maistuu ja vie kielen
* perusmakkara on maistuvin

Entäpä sitten artikkeli kevyesti kesäpöytään, jossa on 'kevyitä' ruokaohjeita kesäpöytään? Näiden 'kevyiden' ruokien valmistukseen käytetään mm. kevytkermaa, kuohukermaa, sokeria, voita ja hunajaa. Kenen mielestä nämä ruoat sitten ovat kevyitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on sellainen fiilis, että toi bodauslehti on lopullisella menotiellä. Eihän tota lehteä enää tee kuin karprintin omistaja, omistajan tytär(?), Sakke Selkäinaho ja muutama freelancer. Saken juttuja lukuun ottamatta juttujen taso on todella surullinen. Tuntuu että lehteä pidetään väkisin minimikokoonpanolla pystyssä niin kauan kuin se tuottaa jotain. On siinä niitä mainoksia vielä aika paljon.

Edit. Lehden oikolukijana täytyy olla joku puusilmä, kun voimanostokin on aina voimannostoa.

Jeps, mäkin lukaisn ton marketissa läpi. Tuli mieleen Regina ;-)

Satunnaisesti siellä on hyviä juttuja, jotka voi sitten lukasta kauppareissulla.

Oli kyllä kertakaikkisen surkee numero, oli pakko oikein uudelleen kattoo kantta ja varmistaa, että kädessä oli Bodaus eikä Kuntoplus.

Joo minäkin olin ton lehden tilaajana vielä jokin vuosi sitten, mutta silloin kun sinne rupes ilmestymään kaikkia automainoksista kaikkeen muuhun turhaan niin vaihdon lehden B&K:hon ja olen ollut tähän asti tyytyväinen ratkaisuun.
Kehtaako joku tunnustaa että on vielä tilaaja?

Jutut on todella ala-arvoisia, tekijät eivät tsekkaa taustoja eivätkä paljon muutakaan ennen haastattelua, amatöörimäisyys paistaa läpi.

Suurinosa kuvista ajalta niks ja naks 1995 jotka nekin KP:n ottamia kun oli kyseisen lehden leivissä, joskus oikein naurattaa katsoa satavanhoja kuvia kun kaverit on oikeasti saanu 10-15 kiloa lihasmassaa lisää. ;)

Täällä yksi tilaaja... :rolleyes:

On kyllä mennyt jo tän mun vuoden tilausajan sisällä alaspäin tuon lehden taso..

Tää viimesin numero oli varsinainen miesten oma Cosmopolitan, bodauksesta lehdessä on vähemmän asiaa kuin edellä mainitussa naisten versiossa, mutta sen sijaan löytyy juttua just benjihypystä, pyöräilystä, vesijumpasta ja muusta...

Ei siinä mitään, ihan hyviä juttujahan nuo mutta täysin väärässä lehdessä. Jo lehden nimikin kertoo jotain siitä että on vähän pielessä.

Toivossa on hyvä elää että seuraava numero parempi.. :)

Ei, taidan lopettaa tuon, kun ei siinä ole ollut yhtikäs mitään mua kiinnostavaa asiaa moneen kuukauteen.

Bodaus on kyllä helvetin hyvä lehti niille joita kehonrakennus/voimailu ja niihin liittyvät asiat ei kiinnosta.

Lyhyt kommentti Bodaus-lehdestä: PASKAAAA!!!

Hyvä lehti for me to poop on...

Olihan siinä myös artikkelit

- se ja se sai häälahjaksi kivituhkaa
- sen ja sen tie bodarista papiksi

Se oli joskus ihan hyvä lehti. Sääli. Meitsin ennustus: vuoden sisällä konkkaan.

Pro-Pain sanoi:
Bodaus-lehden uusin numero ilmestyi jokin aika sitten lehtipisteisiin. Kyllä on lehti mennyt entistä huonompaan suuntaan.
Todellakin mennyt entistäkin paskemmaksi. Olikohan se edellisessä numerossa kun esiteltiin Marko Nevalan ja Kimmo Salon autoja ja moottoripyöriä vissiin parin aukeaman verran. Kaverit on loistavia kehonrakentajia, mutta ketä vittua kiinnostaa minkälaisilla autoilla ne sinne salille ajelee! Sitten joku geijo venyttelee joka numerossa peräsuoltaan vähintään 6 sivun verran. Hei haloo bodauksen väki, eikö niitä kiinnosta lukijoiden mielipiteet yhtään?

ringside sanoi:
Olihan siinä myös artikkelit

- se ja se sai häälahjaksi kivituhkaa
- sen ja sen tie bodarista papiksi

Se oli joskus ihan hyvä lehti. Sääli. Meitsin ennustus: vuoden sisällä konkkaan.
Vuoden päästä taas uusi thread: ringside oli jälleen oikeassa :)

Vaihdoin itsekin jokin aika sitten bodaus lehdestä b&k lehteen. Alkoi jotenkin tympimään bodauksen jutut, esim. soturi treenillä vahvaksi tai soturi dieetillä hoikaksi :hyper:

Sillon tällön irtonumeroita ostaneena olen täysin samaa mieltä muiden kanssa.... lehti on aivan perseestä, ja numero numerolta huonompaan päin menossa. Vois kokeeks ostaa B&K:n josko se olis yhtään parempi. :jahas:

Tämä threadin innoittamana piti selata lehti läpi ärrällä ja täysin paskaa koko lehti! Varmaan enää mainostajien voimalla elää koko lehti.

Quadzilla sanoi:
Todellakin mennyt entistäkin paskemmaksi. Olikohan se edellisessä numerossa kun esiteltiin Marko Nevalan ja Kimmo Salon autoja ja moottoripyöriä vissiin parin aukeaman verran. Kaverit on loistavia kehonrakentajia, mutta ketä vittua kiinnostaa minkälaisilla autoilla ne sinne salille ajelee! Sitten joku geijo venyttelee joka numerossa peräsuoltaan vähintään 6 sivun verran. Hei haloo bodauksen väki, eikö niitä kiinnosta lukijoiden mielipiteet yhtään?
Toi on niin totta. :lol2:

Olen lainannut kirjastosta vanhoja Bodaus lehtiä ja ostanut lähiaikoina pari ihan itselleenkin. Kyllä on lehden taso tippunut ja on tällä hetkellä jo alittanut seuran ja apu-lehden joita ei kyllä lue itse perkelekkään.... :whip: .

japa sanoi:
Mutta kun se on niin pirun hidas lukea, sanakirjan kanssa :(

Mulla menee se aika kun revin ne mainossivut sieltä pois. Jäähän siinä luettavaakin parisenkymmentä sivua kuitenkin. Siitä pitää tietenkin vähentää ne piirroskuvat joka sivulla jotka peittää puolet joka sivusta. Olikohan viime numerossa 14 aukeamaa mainosta ennen koko v*tun sisällysluetteloa? No, halpaa huviahan tuo mutta kuitenkin. Ja minusta on niin kiva repiä kaikkea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom