Bodauksen Tietojätti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dynion
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs mieltä porukka on ko. kirjasta? Oon ite alotellu tolla kirjalla ja tuloksia ei oo tullu oikeestaan ku voimapuolella. Pitäis tota massaa saada lisää hankittua. Eli oon käyny 5 kk salilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tarkoitat sitä Herralan veljeksien bodaus tietojätti kirjaa, niin ostin sen monta vuotta sitten ja olis voinu jättää hankkimatta.
Tosin varmaan ihan aloittelijoille oikein hyvä kirja :kippis1:

Originally posted by tsiguela
Mitäs mieltä porukka on ko. kirjasta? Oon ite alotellu tolla kirjalla ja tuloksia ei oo tullu oikeestaan ku voimapuolella. Pitäis tota massaa saada lisää hankittua. Eli oon käyny 5 kk salilla

No viidessä kuukaudessa yleensä häviää sitä "massaa". Kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa hihaan jäämään. Ja kyseisestä teoksesta on varmasti hyötyä aloitttelijalle,mutta mitään mullistavaa tai uutta,jota pakkotoiston sivuilta voi päivässä lukea paremmin selitettynä ei löydy.

jep huomaa että se kirja on selvästi aloittelioille, ennenkaikkea keski-ikäisille aloittelioille suunnattu. aloittelin kans ton kirjan avulla ja jonkin aikaa kehityin, mutta pertskele ku pakkotoistoa eksyin lueskeleen niin johan on lihaa kertyny :kippis1:

Hankin kirjan -94 ja reenasin kirjan oppien mukaisesti voima/massakaudet,kehityin ihan ok.Tosin se oli ensimmäisiä reenivuosia niin kehittyihän sitä vaikka söi aivan liian vähän etc.
Kirjassa on kuitenkin hyvää perusinfoa harjoittelusta ja ravinnosta vaikka osin jo vanhentunutta.

joo no katotaan nytten ku alotan kunnon bulkin...oonki ihmetelly, ku lihakset ei kasva, eikä rasvat, että syönkö liian vähän... ens viikon alusta alotan niin armottoman bulkin, ettei pysty liikkumaan...seuraamme tuloksia

joo no katotaan nytten ku alotan kunnon bulkin...oonki ihmetelly, ku lihakset ei kasva, eikä rasvat, että syönkö liian vähän... ens viikon alusta alotan niin armottoman bulkin, ettei pysty liikkumaan...seuraamme tuloksia

Ei bulkki ole todellakaan välttämätöntä...Varsinkaan,jos siinä ei ole järkeä ja syöt 2 perhepizzaa päivässä ja juot kolmepulloa cokista ja vedät lihapiirakoita palautukseen.

ajattelin ihan vaan syödä tavallista perusruokaa ja PALJON. Mukaan tulee vitamiinivalmisteet ja rypsiöljy. Eli ruokaan kuuluu pasta, liha, kasvikset, hedelmät, sekä maito ja muut nestemäiset. Jollainhan sitä lihaa täytyy tarttua ja luulen, että pullonkaula on nyt ruokavalio

ajattelin ihan vaan syödä tavallista perusruokaa ja PALJON. Mukaan tulee vitamiinivalmisteet ja rypsiöljy. Eli ruokaan kuuluu pasta, liha, kasvikset, hedelmät, sekä maito ja muut nestemäiset. Jollainhan sitä lihaa täytyy tarttua ja luulen, että pullonkaula on nyt ruokavalio

Saanko loukata sinua? Pullonkaula on päässäsi.

Olet treenannut 5kk, joten tuossa ajassa ei mahtavia lihaksia ole ehtinyt tarttua, voimataso on vain hiukan noussut. Se on täysin normaalia. Anna aikaa.

jees...tottahan se on, ettei niitä lihaksia hetkessä saada. Joskus katsoo asiaa niin hankalalta kantilta, ettei näe selkeää totuutta. Mutta eiköhän threadin otsikon kysymys tullu selväksi, kiitos kaikille vastanneille. Ensi viikolla alkaa kuitenkin pienimuotoinen bulkki jolloin katsotaan miten bulkkaus omalla kohdallani toimii.

Originally posted by kekexx
Saanko loukata sinua? Pullonkaula on päässäsi.

Olet treenannut 5kk, joten tuossa ajassa ei mahtavia lihaksia ole ehtinyt tarttua, voimataso on vain hiukan noussut. Se on täysin normaalia. Anna aikaa.

No päinvastoin! Alottelijan sitä juuri pitäisikin kehittyä nopeasti. Myöhemmin vasta kehitys taantuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom