Bodarin pikaruokaa Gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Tein jokin aika sitten hamppariravintoloiden vertailun terveellisyysmielessä ja laitan sen nyt näkyviin. Olen valinnut itse suosimiani ruokia ja olettanut, että juomat on samat kaikkialla.

Hieman yllättäen terveellisyysvertailun meikäläisen valinnoilla voitti Macci vähärasvaisimmilla hamppareillaan.

Liitteet

• hampparit.JPG
    hampparit.JPG
    56,9 KB · Katsottu: 1 366
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katos vaan. ^_^ Ite en kauheesti käy mäkkärissä syömässä, viimekerrasta (ihan ateriasta) on aikaa varmaan aikalailla vuos. :D Kerran kaks kuussa käyn vetäsee sundaen kinuskikastikkeella.:evil:

Äh, siis viimeisellä rivillä hiilari ja rasva tietty toisin päin.

kebabrulla, kebablautanen ja lapuan matkahuollonvierestä grilliltä munajuustokebabhampurilainen on ehdottomasti nro.1

korjaan munajuustopekoni

Hesen Ruisfile on huippu, nykyään tulee se otettua jos käy Hesellä. Arvoista en tiedä, eikä oikeastaan edes kiinnosta.:D
Otin ruisfileen viimeks, sitä lihaahan oli siinä saman verran, kun leivälle ohuen ohutta heittäs. Petyin siihen, muuten hyvä maku. :3:

Hesellä parhaita kana-ateria, kerros/mega-ateria ja kanatortilla-ateria, Mäkkäris Big Mac -ateria tai muutama juusto ja limu :P. Purkki tonnikalaa ja raejuustoo sekaa myös aika pikane :D

Mäkkärit on mielestäni perseestä jostain syystä, mm vituttaa se turha muovin haaskaus.

Kebabbia naamaan sillon kun on mässypäivä, eli kerran kahdessa viikossa. HUOMENNA!!!

Tai sitten vedän kotona ruokaa tupla-annoksia ja karkkia niin paljon, että halkean.

Mulla on se perus, jota varsinkin heti reenin perään "joudun" joskus käyttämään, 6x euron juusto, joista neljät kuoret helkattiin ja pihvit kaksien kuorien sisään.. Toimii :)

Hesellä tulee aina otettua kerrosateria. Pizzeriassa fantasia, johon täytteiksi tonnikala, jauheliha, kinkku ja tomaatti.. Kebabia en syö ikinä, en tykkää siitä yhtään..

Itse syön aika harvoin pikaruokaa, joten sillon ku syön, niin en ajattele sen ravintoarvoja. Iltavuoroviikko on about joka viides viikko ja ehkä joka toisella niistä tulee töihin tilattua ja harvoin kun ryypiskelemässä käy, niin iltapalaks sitten. Eli about 2 kertaa pikaruokaa 2-3 kuukauteen :) sillon menee pizzaa sellasilla täytteillä, kun huvittaa tai kepsu ranskalaisilla :) ei oikeen hese tai mäkkäri iske, mutta joskus niissäkin käyn.

Ainaki hesessä jos käy, niin suosittelen tällasta: Ruisfilehampurilainen ja kanatortilla:kuola:
Sellaseksi paikaksi yllättävän hyviä, eikä ole niin pahoja ravintoarvoiltaan ku hampurilainen+ranskikset+kokis. Niin ja juomaksi otan ihan vain vettä...

Kyl varmaa pari-kolme euron juustoa pienellä laittikokiksella. Joskus saattaa se kerrosateriakin mennä. :) Jos sellaiseen paikkaan sattuu. Metsästäjänleike lounashinnalla on jees ja kebabeista iskender. Ei näitä kuitenkaan kovin usein mene.

Suositut

Back
Ylös Bottom