Bodarin kauppalista!

Kerran viikossa isompi kauppareissu ja sit viikonloppusin saatan käydä ostamassa jotain.
-10 purkkia ehrman
-5 pakettia 280g kanasuikaleita
-5 pakettia 300g paistijauhelihaa
-pari purkkia maitoa
-fun light vadelma
-riisiä paketti
-kurkku
-kiinankaali
-feta
-tomaatteja
-paprikaa
-sipulia
-4 viljan puurohiutaleet
-kilo makaroonia
sitten tarpeen vaatiessa öljyt sun muut harvemmin ostettavat kamat.
Hintaa tuolle setille tulee riippuen mitä tarvii alle 50e

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-porkkanaa
-appelsiinitäysmehua

-kaurahiutaleita
-paahtoleipää
-riisiä

-maitoa
-rahkaa
-raejuustoa

-kananmunia
-broilerin rintafileitä
-snellmannin kalkkunaa

-tavallista ja kylmäpuristettua rypsäriä

Implant sanoi:
muijakaveri syö joitakin noista, mutta toooooooooooooosi vähän

Heh...meidän taloudessa kun kummatkin (vaimoke/minä ite) treenataan,
tuota ruokaa kyllä kuluu ja PALJON...joka päivä pitää käydä hakemassa santsia kaupasta.
Muijakaveri ei nyt juuri viimeaikoina ole treenaillut esikoisen syntymästä johtuen joka tapahtui 4kk sitten :kippis1: Joten taas kun alkaa "jumppaaminen" silläkin ja mulla bulkki niin varmaan tarvii se laina hakee jotta pysyy ruoissa :lol2:

Onnittelut esikoisesta...
Ootkos muuten miettinyt sitä kuinka paljon sitä safkaa tulee menemään sitten kun se esikoinenkin alkaa treenaamaan :hyper:
:kippis1:

Implant sanoi:
Onnittelut esikoisesta...
Ootkos muuten miettinyt sitä kuinka paljon sitä safkaa tulee menemään sitten kun se esikoinenkin alkaa treenaamaan :hyper:
:kippis1:
Kiitos :D No oon miettiny :hyper: Ja siitä leivotaan kunnon mörssäri :worship: Mun tarvii keksiä joku rahakas bisnes siihen mennessä, no kun toi muijakin tosta pääsee työelämään niin eiköhän se perhe sitten safkoissa pysy

Tossa keskiviikkona tuli ostettua pikkasen isompi satsi,kun ei jaksa joka päivä kaupassa käydä.

-6kg Milbona rahkaa
-2kg Lidl raejuusto en muista merkkiä
- 3 isoa kurkkua
- 3 pakettia isoja luumutomatteja
-7.5kg 4-Viljan puuroa
-20 kpl tunaa vedessä
-4kg basmatti riisiä
-5litraa sokeritonta mehukeittoa
-4Litraa jugurttia
- Herne-maissi-paprika 4 isoa pussia
-Maitoa 4l
- 4 isoa pakettia kalkkuna fileetä
- ~0.5kg juustoa
-18litraa kivennäisvettä
-2pkt ruisleipää
-4l tuoremehua

En tiiä mikä on,mutta ton satsin kun lappas tällänen kynäniska siihen liukuhihnalle,niin kaikki helvetti kattoo suu pyöreenä? Sitten kyllä saa olla ihan rauhassa,kun ostaa vaikka 2 koria bisseä ja 10pkt makkaraa..niin kaikki pitää sitä ihan normaalina.WTF??

Mites muuten voiskos tota rahkaa pistää pakkaseen? Ajattelin vaan kun se tuolla lidlillä niin paljon halvempaa,kuin muualla..Vois ostella sitä enempi tonne varastoon.Vituttaa vaan yli kaiken käydä noissa kaupoissa usein.

Käyn aina ostamassa tuon pikkukaupan(Sale) ehrmanvarastot loppuun. Yleensä semmoset 8-12 purkkia kerralla. Tulee kassatädeiltä vähän kuittia välillä:)

Suoraan tosta tän päivän kauppalistasta:
-Maitoa
-Jugurttia
-Tuttelia :D
-Sipulia
-Tomaattia
-Kurkkua
-Fetaa
-Banaania
-Kylmäpur. rypsäri
-Paistijauhelihaa

Voisin kans laittaa, kun tuli käytyä pitkästä aikaa muuan saksalaisessa elintarvikemyymälässä

-Milbönaa 5kg
-raejuustoo (ne 200g:n purkit) oli muuten sika hyvää :)
-Bratwurstia
-Krakovanmakkaraa
-Tonnikalaa
-Maitoa
-Kananmunia
-Oliiveja
-Pähkinöitä
-Parsakaalia
-Kanankinttuja
...ja sen semmosta, aika lyhkänen lista tänään.

Ajattelin vetäistä itse aloittamani *tosi tuoreen* ketjun esiin.

Kiitoksia kommenteista, tästä on tullut mukavia lisiä ostoslistaani :)

Muutama huomio mitä tein, oli että aika harvalla tuntuu olevan nuo vähäkaloriset mansikka-, mustikka ym. keitot ostoslistalla, vaikka ovat aivan helvetin hyvän makuisia ja kcal on se 9 per 100g. Toinen huomio oli että aika harva tuntuu syövän katkarapuja.

Eniveis, vaikka löydin searchilla jo tuolta toisen threadin, niin ajattelin tähän omaani päivittää tuon

Torino Tumma Proteiini Pasta Plus -tuotteen, joka on nykyisin vakiokamaa ostoslistalla. :thumbs:

Viimeksi tuli ostettua:
5l rasvatonta maitoa
1kg naudan paistijauhelijaa
3kg kanankoipia
500g Torinon tummaa spagettia
Salaattia & tomaattia
Fetaa & oliiveja
8prk Ehrmannia

-ehrmanneja
-paistinjauhelihaa
-5% kalkkuna nakkeja
-tonnikalaa öljyssä
-banaaneja
-pirkan mansikka riisi purkkeja
-kevyt maitoa
-tummaa makaroonia
-euroshopperin itkevän kananmunia
-tummaa leipää
-metvurstia
-euroshopper aamupalajuustoa

Tollanen lista mulla ollu pitkään...

No mitä helvettiä..Eikö kukaan myönnä et se 12pack hurahtaa sinne ostoskoriin aika ajoin? :evil:

Ei, mä suosin koreja. ;)

Toki se sinne sujahtaa varmasti usealla, mutta siitä nyt ei tässä ketjussa ole tarve mainita kun ollaan ravintopuolella.

Tänään ostin kaupasta:

- Ehrmann 8 prk
- Broilerin filesuikale naturell 2 pkt
- Vähäkalorinen mansikkakeitto 2l
- Rasvaton maito 1,5l
- Raejuusto 2% 2x400gr
- Ruissydän
- Kunto-näkkäri
- Banaani
- Oliiviöljy
- Tonnikala 6 prk (maustettu tillillä)
- Paprika
- Fetajuusto

raikkari maistuu ihan pelkästään jo hyvälle.. mutta voihan siihen sekottaa ananasta tai tonnikalaa, banaania.. ihan mitä vaan.. käytä mielikuvitusta älä epäröi kokeilla eri makuelämyksiä!

Helevetin hyvä tredi muuten, thx tikrulaiselle :thumbs: on tullut paljon uusia ideoita, varsinkin nyt dietille :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom