Bodailijan lomakohteita, hotelleja jne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MX2Y
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Helsinki
Mennään vaimon kanssa kahdestaan lomailemaan kesällä ja kohteen pitäisi olla sellainen että hyvä kuntosali löytyy ja mieluiteni hotellin yhteydestä. Tietysti turvallinen kohde. Tämä on ensimmäinen lähtökohta. Muut tulevat sitten plussana esim. hyvä rantakohde, aktiviiteeti historia tms. Hinta voisi olla viikosta kahdelta 2000-4000 eli keskihintainen.
Onko kokemuksia hyvistä lomakohteista bodailijoille?
Yleensä 5 tähden hotellit mainostavat että kuntosali löytyy ja se on sitten joku matto ja vatsalaite

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran laaja alue sinulla, hakisin itse trivagolla tai hotels.comin hakukoneella kohteen hotellin ja laittaisin rajaukseksi tähtiluokituksen ja kuntosalin, niin näkee millaista tarjontaa halutulla alueella on. Sitten vain sopivan näköisen hotellin kuvia katsomalla tarkastaa kuntosalin varustuksen.

Tässä yksi esimerkki https://fi.hotels.com/hotel/details...45&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&ZSX=0&SYE=3

mä oon ollu dubaissa useammassakin hotellissa ja jokasessa oli sellanen sali että sai hyvät treenit tehtyä :) toki siel on kesällä ehkä aika liian kuuma enkä tiedä lentääkö sinne kesällä just mikään yhtiö.

Tel Aviv ja Hilton. Hotelli ihan rannalla ja tosi hyvä sali .Rannalla paljon muitakin isoja hotelleja, niiden saleista en sitten tiedä.
+ Keskellä miljoona kaupunkia
+ Historiasta kiinnostuneelle paljon nähtävää, esim. Jaffa, Jerusalem
+ Takuuvarma aurinko
+- Roinat laillisia
- Kesällä liian kuuma
- Voi mennä yli budjetin

Ite oon siirtynyt suosiolla käyttämään lomaillessa kaupallisia saleja. Yleensä ilmainen kokeilukerta onnistuu ja reissussahan voit kokeilla vaikka useampaa salia niin halvalla pääsee. Usein pelkällä Gym-hakusanalla saattaa löytyä vahvasti vain jumppailuun soveltuvia saleja, mutta kun etsii powerlifting tai crosstraining-saleja niin alkaa olla jo hyvin varustettuja saleja.

Mä ymmärrän että joillekin treenaaminen on tärkeää enkä siinä mielessä kritisoi sitä että haetaan lomakohdetta salin perusteella, mutta itse olen kyllä huomannut, että parin viikon aurinkoloma kerran vuodessa kokonaan ilman treeniä tekee mulle pelkästään hyvää. Se on hyvä niin kropalle kuin päällekin kun pääsee kokonaan irti arjesta treeniä myöten.

Jos on kuukaudenkin lomalla niin asia alkaa olla jo hieman eri. Siinä ajassa ehtii jo tuloksetkin tippua. Kahdessa viikossa ei vielä tipu mitään jos vetää pohjille kunnon overreaching-jakson ja käyttää sen kaksi viikkoa siitä rääkistä palautumiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom