Meinaat, ettei ihmisiä kiinnosta tuo matsi? Aivan takuulla on halli turvoksiin täynnä. Toihan olis just huippu kohtaaminen.Unohdetaan toi mun nimimerkki nyt. Millä helvetin perusteilla tosta saa hyvän matsin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaat, ettei ihmisiä kiinnosta tuo matsi? Aivan takuulla on halli turvoksiin täynnä. Toihan olis just huippu kohtaaminen.Unohdetaan toi mun nimimerkki nyt. Millä helvetin perusteilla tosta saa hyvän matsin?
Unohdetaan toi mun nimimerkki nyt. Millä helvetin perusteilla tosta saa hyvän matsin?
Meinaat, ettei ihmisiä kiinnosta tuo matsi? Aivan takuulla on halli turvoksiin täynnä. Toihan olis just huippu kohtaaminen.
Kaikki matsit joissa Bob Sapp saa pahasti turpaansa ovat hyviä. :hyvä:
Näiden friikkien matsit on tiettyyn rajaan asti viihdyttäviä,
Jos pitää sirkuksesta eikä vapaaottelusta...
pitävät kaiketi näistä "sirkuksista" enemmän kuin laadullisesti erinomaisesta bjj-jätkien kohtaamisesta,
Ei kai kukaan niin väittänytkään?No en tiedä onko 180cm ja 105kg pieni mies ;)
Hyvä pointti wääntäjältä! Ja Fedorin otteluita katsoo mielellään, oli vastustaja kuka tahansa.Kyllä Sappi laittoi Minotauronkin aika ahtaalle joskus. Jos ei kunto olisi loppunut niin Nogueira olisi hävinnyt.
Jos se on niin kamoissa, ettei kusi tule enää edes katetrilla.:DJumaleissön mitkä lautaset tuola Sappi miehelä on tuossa Prayerin videolla nuissa haastatteluissa, huh huh! Miten helevetisä tuo mies voi väsähtää aina ekan minuutin aikana kun näyttäs tuon virran määrä koneessa olevan varmasti riittävä? Ja kehtaavat vielä väittää, että jaappaniassa ei testata steroideja vaan pelkästään stimulantit, niin tuo mies ei kyllä kuppiin voi kusta tiputtamatta siitä pohjaa kusellaan
Varmaan siitä, että se on viihtynyt 177 kilosen Zulun ja 160 kilosen Hong Man Choin kanssa kehässä yhteensä 2min ja 20 sek. Voi myös johtua niistä isoista lihaksista, ettei se happi kerkeä päähän asti ennen hapottumista.
Jos ihan totta puhutaan niin noille tekniikattomille friikeille vois perustaa ihan oman liigansa. Siellä ne vois juoskennella toisiaan päin ja tehdä muuta yhtä teknisesti vaativaa touhua.
Scratch hei,käys lääkärissä poistattamassa noi herneet pikku nenusta.Eikä noi möröt kyllä ole pärjännyt sillä voimallakaan kovin hyvin.