BMW Prot huomio!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
foobari sanoi:
Teoriasta faktaan, kyseisen KPron asentaminen ja säätäminen on viistänyt ärrien varttiajoista keskimäärin 0.5 sekkaa, ja 0-100km/h ajasta vajaan sekunnin (korotetun rajoittajan ansiosta kakkonen yltää juuri sataseen, 2->3 vaihto jää pois) ja uskon kyllä tuon ylärekisterin, ja varsinkin keskialueen teholisäyksen tuntuvan myös perseellä. Palataan asiaan! ;)

Tosiaan jos tehonlisäys on pyörille, on muutos kyllä huomattavissa ihan ajettavuudessa. Jos itselläni olisi auto johon tuo säätö toimii noinkin hyvin, tuskin miettisin sen teetättämistä kahdesti. Varttiajan parannus on aika huomattava, joten voisi kuvitella, että vaihto tiputtaa kierrokset juuri tuolle alueelle, missä tuo 20hv tehonlisä normaaliin verrattuna on vähän aikaa käytössä. Ja ykkösellähän sen läpi joudutaan aina joka tapauksessa vetämään.

hc-audio sanoi:
Saako kysyä missä oot töissä? :D Ei kovin monella 26-vuotiaalla varmaan omaa 750 bemaria löydy takatallista

No ei ne nyt niin tuhottomasti maksa. Kympillä Saksasta ja uitat Suomeen, maksat toisen kympin tai hieman yli veroa. Saksan bimmeri

hc-audio sanoi:
Saako kysyä missä oot töissä? :D Ei kovin monella 26-vuotiaalla varmaan omaa 750 bemaria löydy takatallista

Miksei löydy? Kaikki on kiinni miten rahareikänsä priorisoi ja niin edelleen.

Mua vuotta vanhemmalla (19) tutulla on jokusen vuoden vanha M3.

Mä olen 18v ja alla ~13k kaara, johon uponnut valuuttaa sitten viime helmikuun laskujeni mukaan bensakulut sisältäen n. ~6k eur.

Eli tarkoitan sanoa että kun jättää ryypiskelyn ja muun kohtuuttoman tuhlauksen vähemmälle, voi tuhlata kohtuuttomasti autoon. ;) (ojasta allikkoon...)

Ja väärällä pelillä kun eksyy koeajolle niin se on OSTETTAVA, vaikka sitten karkkirahoilla. ;)

Rahotuksella saa :rolleyes:

Zone-sarja -42%
Ville1Suuri sanoi:
Onko kellään tietoa mistä saa viritysosia bmw 750 uusimpaan korimalliin? Kuinkahan paljon esim.lastu vaikuttaisi?Tuntuu vaan kaikki tavallisetkin osat olevan aika kiven alla.

Jaaha, Villekin saanut jo kortin takaisin. Luovu nyt jo bemarista ja osta auto.
Älä kosta tätä mulle salilla T: Tuntematon kynäniska!

En kuule o saanu korttia viel takas,enkä tie koska saan.Ja jos jotain mun ammatti kiinnostaa niin : Yrittäjä. Siinä on jokaisella rajattomat mahdollisuudet tulot 0-ääretön.Kukin ottakoon riskinsä.Niin mä oon tehnyt,ehkä perse auki vuoden päästä,ehkä sata kertaa rikkaampi. Mut se on varma,et käymällä 7-16 töissä ma-pe ja kiroomalla viikonloput ku mitään ei ole,ni mitään ei saa.Olkaa valmiit ottamaan samat riskit mitä mä tein.Vissiin tääl on porilaisia ku tuntee mut.3v. sitten olin täysin pa,sain häädön kämpästä ym.Aina ei onnistu,mut ku tarpeeks kauan yrittää,ni joskus saa sen mitä haluaa.Motto:Luuserit selittää,voittajat yrittää niin kauan,et saa mitä haluaa. Mindpower!

P.S.Eikä ollut vittuilua ketään kohtaan,kannustusta pikemmin.Pääasia on kuitenkin,et on omaan elämääs tyytyväinen.

Ja vielä siitä autosta,luvattu on jo 40.000e.Kaikki mahd.varusteet,jopa panssarilasit.Ja voin myöntää,että n.puolet on viel maksamatta,koska mulla on kolme muutakin autoa.Neon,Civic ja Hiace.Tänään sain kuulla,et lastua siihen ei kuulemma saa ollankaan,eli jos jollain on asiallisia viritysehdotuksia,kiinnostaa kuulla. Ja mitä sitä paitsi mun ikä liittyy siihen,mikä auto on? Tarvisko ol putkimies ja ostaa bmw,ku täyttää 70v.?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii juu,porin karhu!Mikä sit olis sun mielestä "auto"? Ja se kosto juttu varmaan oli joke,aina koitan ainakin olla salilla sun muualla mukava,bodarin mainetta ylläpitäen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom