Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuosimalli, kilometrit, bensa/diesel?Mites jengillä kokemusta kyseisestä pelistä? Tarkoitus olisi tuossa vaihtaa nykyinen japsiritsa tohon malliin, hinta 2-4k riippuen ihan kunnosta. Mitä mieltä?
Noihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Varusteet on ihan hyvät yleensä, mutta se maamoottori. Tehoihin nähden todella surkea polttoainetaloudellisuus. Siellä palaa puolet polttoaineesta ja puolet tulee kai putkesta ulos. No, kaikki on suhteellista, mutta jotain kertoo se, että 3.8 M5 menee suunnilleen samalla aineella, vaikka tehoa on 130 hepoa enemmän. Se on vain niin vanhaa tekniikkaa, että se hörppii sitä ainetta. Mutta jos on varaa laittaa polttoainetta "täysin hukkaan" ja tykkää autosta niin paljon ettei se haittaa, niin vittuakos siinä? Mulle toi olis kyllä viimeinen auto, mitä edes harkitsisin. Tän auton kohdalla menee järki tunteen edelle. Ei kaikkien autojen tarvitse kuluttaa vähää, mutta sille kulutukselle pitäisi saada jotain vastinetta. Tässä sitä ei saa.2.5 on kallilla Vanos tekniikalla, jos siitä jotain hajoaa. kannattaa ostaa 353i, niin tehoa ja vääntöäkin löytyy vähän eri malliin ja siinä on kunnon patarautaa kone, mitä ei saa rikki kuin väkisin. 535i malleissa varusteetkin yleensä paremmat.
Noihin en itse koskisi pitkällä tikullakaan. Varusteet on ihan hyvät yleensä, mutta se maamoottori. Tehoihin nähden todella surkea polttoainetaloudellisuus. Siellä palaa puolet polttoaineesta ja puolet tulee kai putkesta ulos. No, kaikki on suhteellista, mutta jotain kertoo se, että 3.8 M5 menee suunnilleen samalla aineella, vaikka tehoa on 130 hepoa enemmän. Se on vain niin vanhaa tekniikkaa, että se hörppii sitä ainetta. Mutta jos on varaa laittaa polttoainetta "täysin hukkaan" ja tykkää autosta niin paljon ettei se haittaa, niin vittuakos siinä? Mulle toi olis kyllä viimeinen auto, mitä edes harkitsisin. Tän auton kohdalla menee järki tunteen edelle. Ei kaikkien autojen tarvitse kuluttaa vähää, mutta sille kulutukselle pitäisi saada jotain vastinetta. Tässä sitä ei saa.
Kahdella kaverilla on ollut 535 ja paljon ne on kuluttaneet. Toisella näistä on nyt M5 ja se kuluttaa suurinpiirtein saman. Kaikilla näillä olen minäkin tehnyt lyhyempää ja pidempää reissua ja olen omassakin rahapussissani tuntenut sen kulutuksen.onko mutua vai omaa kokemusta. itellä ainki 535iA ja maantieajossa pääsi jopa 8l tuntumaan. sekalaisessa paloi 13l keski-kulutus. Ei tuo 525IA mennyt paljoa vähemmällä.