BMW 316i E36 - Tyyppiviat?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Tuo on paskin auto IKINÄ! Mulla oli ja ei vittu voi enää paskempaa autoa koskaan olla. E30 koppasen runkut ovat niin hirvityksiä Bierburgin maailmanloppukaasarinsa kanssa että itku pääsee heti kun rattiin istuu. Mulla meni kaasari ja vaihdoin koko vitun koneen, kone kesti 8kk kunnes tuli mäntään reikä, myin koko vitun paskan 500 eurolla pois. Vesiletkut vuosi koko omistusajan, päästöt huiteli taivaissa, alusta löysempi kuin Yodan penis, sisusta rempallaan ja muutenkin ihan haistavittu auto, en voi suositella ikinä kenellekään. Olen metsästänyt sitä kusipäätä joka sen mulle myi, nyljen sen hengiltä kun löydän.

Mut mulla onkin pierupurkki vaihdettu weberiin!!1!!!!!111
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tys0n sanoi:
Mulla oli pari vuotta sitten e36 316 .vm 92.Muuten ihan ok ,mutta jakohihna tarvitsi vaihtaa 40 tkm:n välein. ja on hyvin jos se kestää sitäkään.(tyyppi vika 316:ssa 325:ssa kestää paremmin)
Jakohihna vaihtuu ketjuun muistaakseni -97 lähtien ja sitä ja siitä uudempaa voin suositella.

E36 325i ja 320i on ketjukoneita AINA, neloskoneisista M43 tais olla kanssa ketjulla, M40 remmillä.
 
tabe sanoi:
hyvä pelii ajaa ja muutenkin mutt ainut huono puoli kun joka kulmassa tulee samanlainen vastaan!!
Ehkä se vaan kertoo sen miten suosittu ja hyvä auto se on:D
Nimim. pihassa jöröttää E36 325 ja olen täysin rakastunut :D
 
Täältä löytyy myös e36 325i coupe, aikaisemmin ollut e30 325. Eipä ole kummassakaan valittamista ollut, tehoa tietysti ei koskaan ole riittävästi. :rolleyes:

Niin ja tietoa baijerilaisista tosiaankin löytyy parhaiten tuolta www.bmwtuningclub.net sivustolta, mutta löytyypä näitä biimeri kuskeja täältäkin.
 
Mustanaamio sanoi:
Ennen bemarin koneen pysty noista numeroista näkeen, mutta uusissa 316:ssa on tosiaan toi 1,9 mylly.

Nykyään uusissa 316:ssa on taas 1.8 valvetronic-mylly (sitä ennen oli toki 1.9), 318:ssa kaksilitrainen, 320:ssa ja 520:ssa 2.2-litrainen. 318d on kaksilitrainen, samoin 320d, jossa on vähän korkeampi viritysaste. Uudessa 1-sarjassa palataan taas onneksi jokseenkin loogiseen mallinumerointiin.

Alkuperäiseen kysymykseen, noista on jossain määrin myös alustan tukivarsia ja puslia joutunut vaihtamaan, mutta niin kai lähes kaikista autoista, joten paha sanoa, onko tuo tyyppiviaksi luettavissa.
 
Mulla olisi myynnissä E36 328i vm-95 M-Paketti siis alusta, helmat, listat, puskurit... Sporttipenkit, nahkat, isoajotietokone, kattoluukku, ilmastointi jne...
 
Tuo miksi Bemareissa joudutaan nykyisin vaihtamaan noita tukivarsia johtuu siitä että ne tehdään nykyisin paljon pehmeämmästä aineesta jolla saadaan taas autoa vähän hiljasemmaksi... Ei sovellu aina suomen teille, mutta alemmaksi eurooppaan kylläkin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom