blood and cuts

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mori
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin ko. treenivideo jokin aika sitten erään nimeltämainitsemattoman lisäravinnefirman valikoimissa. Sen saa tietenkin tilattua Yatesin kotisivujen kauttakin.

Mulla olis ko. alkuperäinen VHS myynnissä.

Jos kiinnostaa niin tarjoa tohon riq99@hotmail.com

Onpas tänä aamuna paljon kerrottavaa taas, mutta eilen illalla katsoin sitä taas pitkästä aikaa, kuinka ollakkan, ja n. klo 22.30, vitun väsyneenä, se video antoi taas sellasen aasinpotkun että oisin lähteny siltä istumalta vääntämään punttia. On siinä sellanen lataus siinä pätkässä että ei tiedäkään.
:worship:

Originally posted by Tomi
Herra nimeltään Karlos Azaa ainakin toimittaa noita suoraan Meksikon Juarezista. Eikä edes maksa mitään. :)

:D LOL!
Karlos on vähän epävarma tavaran tuottaja, häneltä ei koskaan tiedä mitä saa.

Vastaavasti muulivetoinen karavaani kuljettaa niitä ympäri maailmaa tilauksen mukaan ja varmasti saa mitä tilaa ;)

.. nii onhan toi dc++:kin kätevä, varsinkin jos löytää jonkun alan ihmisen jolla on noita leffoja useampia ..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by mori
KAMOON!!!kertokaa ny se paikka mistä sen filmin saa hankittua!!!!!!!!!!!!!!!!:curs:

mitäs jos vaikka koittaisit nähdä vaivaa hieman itse? löysin n.minuutissa ainakin 2mahdollista paikkaa mistä sen saa.

Originally posted by mori
KAMOON!!!kertokaa ny se paikka mistä sen filmin saa hankittua!!!!!!!!!!!!!!!!:curs:

Tota, jos jäbä olis niinku vaikka VIP-jäsen, niin vois laittaa priva messidzil tuleen jotain juttuu noista videoist, mut ku sä et oo, ni voi voi. Ei sil sähköpostil oo nii kiva jutskaa...:)

Pakko korjata:
Blood And Guts

verta ja viiltoja :evil:

Originally posted by Tomi
Herra nimeltään Karlos Azaa ainakin toimittaa noita suoraan Meksikon Juarezista. Eikä edes maksa mitään. :)

Karlos toimitti mulle taannoin Ronnien Unbelievablen - mut ei suostu player näyttämään sitä. Onko ollu samanlaisia ongelmia muilla? Kun ehdin, katon mitä se pyki, nyt ei muista tarkkaa viestiä.

Back
Ylös Bottom