Bling-Bling partII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ironchef
  • Aloitettu Aloitettu
HooEee sanoi:
Ja Wildemar. Ei toi ole pönttö, se on pidee, vai miten se kirjoitetaan.

No niinpä pärskele onkin. Olipa hidas sytytys. Miksei istuttanu samantien tällästä? Vaikkakin kullasta toki erityistilattuna.

Rentoutusta? Löytyy!
Massage Cleaning: The nozzle moves back and forth automatically, boosting cleaning efficiency and helping blood circulation.

Vatsa kovana? Nyt tarkkana!
Self-Diagnosis: A built-in microprocessor constantly checks the status of the product. When a problem is detected, you are warned by a small blinking light, visibly located on panel.

Db-752nasm.jpg

Tolla sulttaanillahan on kohtuullisen laaja valikoima autoja.Rollssejakin tais olla Guinessin mukaan eniten maailmassa. Jonkin tiedon mukaan maassa ei tosin ole kauhean paljon päällystettyjä teitä. Hyvä kun on prioriteetit kohdallaan.

Kalle Kustaahan sai naapurissa aika paljon arvostelua osakseen, kun kehui tota Ahmed Ahnea ja sen maata demokraattiseksi ym., totuus, kun taitaa kuitenkin olla aika karu.

http://www.bruneisultan.com/level2.asp?Category=Caring

Tällä Kalifilla näyttäis olevan aika kova CV:

Head of State as Working Monarch

Head of Government

Minister of Defence

Minister of Finance

Head of Religion

Chancellor of Universiti Brunei Darussalam

"His Majesty the Sultan is well-known for his love and care for his people and is himself well-loved and revered by his subjects."

Odu sanoi:
Tää vie homman TÄYSIN uusiin ulottuvuuksiin. Tää on varmasti monille tuttu.
KIMBLE.org
Jep, käsittämättömän leso jätkä. Kivoja kuvia kyllä tuolta Gumball 3000-kisasta. Pari kuvaa on otettu ihan mun kotitalon vierestä :). Kaverilla on lievä "maailma pyörii mun navan ympärillä"-syndrooma. Kaikki on nimettykin jotenkin Kim-alkuisesti:
If you know cool words that include "KIM", send them. Some examples: Kimpire, Kimply the Best, Kimasutra, Kimmercial, Kimpany, Kimvestor, Kim Kong, Mission Kimpossible, Kimsalabim, etc. The best words will make it to the upcoming release of the Kimpire Lexicon.
Tästä lähetin omana ehdotuksenani "kimpotent". ;)

plag sanoi:
Jep, käsittämättömän leso jätkä. Kivoja kuvia kyllä tuolta Gumball 3000-kisasta. Pari kuvaa on otettu ihan mun kotitalon vierestä :). Kaverilla on lievä "maailma pyörii mun navan ympärillä"-syndrooma. Kaikki on nimettykin jotenkin Kim-alkuisesti:

Tästä lähetin omana ehdotuksenani "kimpotent". ;)

Vaikka kaveri on sairaan rikas, voimme kuitenkin lohduttautua sillä tosiseikalla, että tuo läskipallero ei tule ikinä saamaan pillua maksamatta siitä jotenkin.

Mike sanoi:
Vaikka kaveri on sairaan rikas, voimme kuitenkin lohduttautua sillä tosiseikalla, että tuo läskipallero ei tule ikinä saamaan pillua maksamatta siitä jotenkin.

Sen verran vielä ettei toi kimble ole edes rikas. Istui juuri muutaman vuoden vankilassa saksassa ku oli kusettanu isosti.
Kaikki noi on järkätty jollain ihme suhteilla ja huijauksilla.

Back
Ylös Bottom