Blackmetal.fi - sivusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarkemo
  • Aloitettu Aloitettu
blackmetal.fi, miten tuohon yli-salaperäiseen sivustoon pääsee kirjautumaan?
Kokeilin ja vastasin heidän tarkistus kysymyksiin, mutta ei.

Ei se nyt niin salainen voi olla, kun kerran on kansainvälisessä Internetissä - Kertokaa joku mitä teen väärin?

EIkä mielellään vastauksia tyyliin: "Ne tietää jotka tietää", jos tulee mielihalu kirjoittaa tuollainen vastaus niin saat minun luvalla jättää kirjoittamatta.

Melko salaiselta tuo vaikuttaa. Ootko saanut sähköpostiin mitään vahvistus viestiä tai muuta ilmoitusta?
En ole jaksanut rekisteröityä forumille, mutta kävin huvikseni ohjeet lukemassa.

Sieltä pitäisi tulla sähköpostiin aktivointilinkki tai ilmoitus, jossa joudut odottamaan ylläpidon hyväksyntää. Vaikuttaa niin jännältä että pitää varmaan itsekin kokeilla....

Vaikuttaa TODELLA salaiselta.
Pitäisikö poltaa todistetusti muutama kirkko vai mitä?
Ei ole tullut mitään aktivointilinkkiä ja olen odottanut kolme kuukautta!?!?

Mut käy sinä piruuttaan kokeilemassa miten sun käy, meinaan että käy aika mielenkiintoiseksi ja kerro sitten miten kävi.

Laitoin hakemuksen vetämään. Tuli viesti että pitää odottaa ylläpidon hyväksyntää.

Eihän näissä äärimetallihommissa ikinä tiedä onko sivuston pitäjät unohtanut koko homman tai edes hengissä enään.

Joo, en muistanut ekassa viestissä kertoa, niin mullekin kyllä tuli tuo viesti että pitää odottaa ylläpidon hyväksyntää.
Mutta kuten sanoit, niin nämä äärimetallihommat on vähän outoja joskus. Toivottavasti ylläpito ei ole suorittanut rituaali-itsemurhaa.

Joo, en muistanut ekassa viestissä kertoa, niin mullekin kyllä tuli tuo viesti että pitää odottaa ylläpidon hyväksyntää.
Mutta kuten sanoit, niin nämä äärimetallihommat on vähän outoja joskus. Toivottavasti ylläpito ei ole suorittanut rituaali-itsemurhaa.

Ei ole mutta mulla oli odotellessa itsetuhoisia ajatuksia...No nyt tuli sähköpostia että mut on hyväksytty forumin käyttäjäksi.

Back
Ylös Bottom