Black Metal rules, OK?

msj81 sanoi:
Aatteista ja tyylistä en menis sanomaan... Eikös nuo Dark Funerealin ukot ole jo kolmekymppisiä perheenisiä?

Ai ne on jo kolmekymppisiä, no ei ne sit o enää aatteellisia, eihän ton ikäset harrasta enää ees seksii.

Joo kyllä munkin mielestä Immortalin uudemmat levyt on keskitasoltaan parempia mutta kyllä niiltä vanhoiltakin hyviä biisejä löytyy

Kävin tämän Ildjarnin sivuilla ja kuuntelin pari samplee.Hirveetä paskaa.
Soittotaidotonta rämpytystä,paskat saundit ja päälle kähinää :evil:
Tämä on nyt kai sitä true-meininkiä...Toivoa sopii,että tosiaan muuttaa sinne
sähköttömään mökkiin ja pysyy siellä.Täysin jauhopäistä juttua vielä kaiken lisäksi. :kakka: :kakka:

tarkemo sanoi:
Ai ne on jo kolmekymppisiä, no ei ne sit o enää aatteellisia, eihän ton ikäset harrasta enää ees seksii.

Näillä jampoilla on muut asiat tulleet aatetta tärkeimmiksi, kuten perhe ja sen elättäminen, niin kuin jossain vaiheessa täytyykin tulla. Näin olen siis kuullut.

Ildjarn on tosiaan norjalainen, minkä tiesinkin. Laitoin vain sen siihen, koska mielestäni edustaa ko. genreä mainiosti, kuten myös Nargaroth, Eisregen ja Moonblood.

Diggaako kukaan muu tsekkiläistä Root:ia? Vanhat äijät tekee loistavaa musiikkia ja asennettakin on mukana. Tietääkseni bändin laulaja on oikeen kunnostautunut Saatananpalvoja, ollut jo useamman vuosikymmenen. Seuraavat sanoitukset levyltä Black Seal:

Sprightly Celebrating in His name will break out
In the streams of blood we will wash our Hearts
And from the broken skulls of our enemies
We will drink the elixir of Death to the birth of Power !

Skeletons on horses are coming with the Night
Flames are reflected against gloomy rocks
We are dancing, drinking, naked and intractable
We call into the fire: In Nomine... In Nomine...

The time of sacrifices is coming, knife-edges are glowing
Living hearts are torn from bodies, blood is streaming
We squirm in a trance of pleasure and lust
The Gate opens up and He is coming!

His cruel smile fondles all of us
The best bites are offered to Him
We throw away bones in the dancing whirl

In Nomine Satanas!

Biisin saa imutettua seuraavasta osoitteesta:

http://www2.mp3.de/musik/bands/de/1/161930?param=2|2&z=1

msj81 sanoi:
Näillä jampoilla on muut asiat tulleet aatetta tärkeimmiksi, kuten perhe ja sen elättäminen, niin kuin jossain vaiheessa täytyykin tulla. Näin olen siis kuullut.

Ildjarn on tosiaan norjalainen, minkä tiesinkin. Laitoin vain sen siihen, koska mielestäni edustaa ko. genreä mainiosti, kuten myös Nargaroth, Eisregen ja Moonblood.

Diggaako kukaan muu tsekkiläistä Root:ia? Vanhat äijät tekee loistavaa musiikkia ja asennettakin on mukana. Tietääkseni bändin laulaja on oikeen kunnostautunut Saatananpalvoja, ollut jo useamman vuosikymmenen. Seuraavat sanoitukset levyltä Black Seal:

Sprightly Celebrating in His name will break out
In the streams of blood we will wash our Hearts
And from the broken skulls of our enemies
We will drink the elixir of Death to the birth of Power !

Skeletons on horses are coming with the Night
Flames are reflected against gloomy rocks
We are dancing, drinking, naked and intractable

The time of sacrifices is coming, knife-edges are glowing
Living hearts are torn from bodies, blood is streaming
We squirm in a trance of pleasure and lust
The Gate opens up and He is coming!

His cruel smile fondles all of us
The best bites are offered to Him
We throw away bones in the dancing whirl

In Nomine Satanas!

Biisin saa imutettua seuraavasta osoitteesta:

http://www2.mp3.de/musik/bands/de/1/161930?param=2|2&z=1

Ja millähän tavalla saatananpalvonnassa kunnostaudutaan?

msj81 sanoi:
Diggaako kukaan muu tsekkiläistä Root:ia? Vanhat äijät tekee loistavaa musiikkia ja asennettakin on mukana.

Enpä tuosta Big Bossin (aka King Diamond of the East) saakelinpalvastelija-urasta tiedä, mutta minulle kyllä kelpaa ainakin bändin varhainen tuotanto. Hyllyssä on Zjeveni -LP ja viitisen kappaletta keikkavideoita -88 vuodesta lähtien. Kargeras on viimeinen levy mitä olen kuullut, pitäisi kyllä rallitella nuo uudemmatkin. Tsekeistä tulee muitakin hyviä orkestereita, Törr potkii kovaa ja korkealta!

msj81 sanoi:
Tarkoitin lähinnä sitä, että kaveri on asialle omistautunut.

Niin.Moni on varmasti sitä mieltä että tämä ns. saatananpalvonta(kukaan ei ole ymmärrettävästi vielä määritellyt mitä se tarkalleen ottaen on)kuuluu
olennaisena osana bm-skeneen.Aivan sama.Mutta jos kuulen jonkun kertovan
PALVOVANSA jotain mielikuvitusolentoa,oli se sitten saatana,mustanaamio tai vaikka kolmipäisen norsujumalan äiti,niin kyseinen henkilö voisi tutkituttaa päänsä :curs: minkään asian PALVOMINEN ei ole tervettä.Olen nähnyt aivan
liikaa näitä angstisia teinejä jotka piripäissään raivoavat noita perkele-höpinöitään...Sitten pahimmillaan kilahdetaan kiljupäissään ja syödään omat kaverit :( Itse kuuntelen joitakin bm-bändejä,tietyissä tilanteissa agressiivinen,synkkä musiikki on paikallaan,mutta nämä palvomis-ja true tohinat suoraan sanoen vituttaa :curs: Ja tämä tilityshän on :offtopic:

Mike sanoi:
Mayhem on muutenkin kunnostautunut kyseenalaisesti, yksi jäsenkin on murhattu. En nyt muista oli se peräti oma bändin jäsen joka suolasi toisen.

Burzum nimisen bändin vokalisti puukotti. :curs:

Itseltä löytyy mm. Lords of Chaos ja Lucifer Rising, pirun kovia kirjoja molemmat, kirjaimellisesti. Saa noita Suomestakin, Lords of Chaoksesta tuli uudempikin versio, jossa mukana myös Suomi-materiaalia, itsellä vanhempi. Jos linkki tässä yhteydessä sallitaan, niin osoitteesta http://www.burningbooks.net löytyy, poppiopukset-osiosta.

abine sanoi:
Burzum nimisen bändin vokalisti puukotti. :curs:

Vokalisti, kitaristi, rumpali ja basisti. Vikerneshän hoiti "bändissään" kaiken ite.

Sittemmin hurahti uusnatsismiin ja sen sellaiseen vankilassa. Yritti pari kuukautta sitten karata kun sillä olisi ollut n. 1 vuosi kakusta jäljellä. Taisi tulla lisää...

fiksu.

Nostetaanpa tämä vanha threadi ylös.. Eli homman nimi olisi Burzum.
Olen tässä töissä jouten ollessani lukenut noita black metal kuvioita ja varsinkin tuosta kuuluisasta puukotuksesta. Kuinka moni on lukenut Burzumin sivuilta Vargin kirjoituksen aiheesta?

http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml

Luin tuolta sivuilta enemmänkin noita haastatteluja ja Vargista saa todella erilaisen kuvan, kuin mitä luulin. Tässäkin threadissa tuntuu olevan paljon mutua, joten kiinnostaisi tietää lisää jutusta jos nyt joku oikeasti on perehtynyt asiaan.

Mä luin sen joskus aikanaan.Mielenkiintoinen,mutta koko totuutta tuskin saadan koskaan tietää.

EDIT
Sittemmin hurahti uusnatsismiin ja sen sellaiseen vankilassa

On kuullema omien sanojensa mukaan ollut noissa kuvioissa jo ennen vankilaa.

EDIT2 Toivottavasti jatkaa Burzumia kun pääsee sieltä vankilasta.

tseif sanoi:
Nostetaanpa tämä vanha threadi ylös.. Eli homman nimi olisi Burzum.
Olen tässä töissä jouten ollessani lukenut noita black metal kuvioita ja varsinkin tuosta kuuluisasta puukotuksesta. Kuinka moni on lukenut Burzumin sivuilta Vargin kirjoituksen aiheesta?
On se tullut luettua. Samoilla linjoilla D:n kanssa, että tuskinpa koko totuus tulee koskaan selville. Tuossahan nyt on kuitenkin yksi versio tapahtuneesta. Vikernesistä saa välillä vähän semmoisen kuvan, että se on kova selittelemään ja aina oikeassa. Mutta kyllähän se on ihan karismaattinen tyyppi ja sana hallussa ja muutenkin mielenkiintoinen persoona.

Tuo Vikernes nyt on puhunu kaikenlaista sitten 90-luvun alun. Haukkuhan se meidät suomalaisetkin. Tyypistä on varmaan mielipiteitä laidasta laitaan. Mulla oli joskus ne ekat alkuper. vinyylinä. On ne mulla Cd:lläkin. Periaatteessa ihan kiehtovaa primitiivistä pörinää ne ekat.
Mun piti lähettää Euronymoukselle demo, et jos sain diilin, mut Vikernes tappo sen:) Tervettä sakkia..

blacklbl sanoi:
Vikernesistä saa välillä vähän semmoisen kuvan, että se on kova selittelemään ja aina oikeassa. .
Heh,mullekkin on tullut sama mieleen.On ollut vankilassa aikaa miettiä ja tulla viisaammaksi,niin nyt sitten yritetään selitellä nuorena sanottua ja tehtyjä kepposia.
Metalviking sanoi:
Haukkuhan se meidät suomalaisetkin.
Lisätietoja,kiitos. :)

Se oli joku fanzine/pienlehti -haastis 90`s alkupuolella. Oli mulla noita alan lehti sillon paljonkin. Tosin siihen aikaan provot oli arkipäivää:)
Joku vanhempi Burzum-friikki vois koota tänne jotain parhaita paloja/kommentteja..?

Metalviking sanoi:
Se oli joku fanzine/pienlehti -haastis 90`s alkupuolella. Oli mulla noita alan lehti sillon paljonkin. Tosin siihen aikaan provot oli arkipäivää:)
Joku vanhempi Burzum-friikki vois koota tänne jotain parhaita paloja/kommentteja..?

Muistatko mikä suomessa ei vargia mielittänyt?

Back
Ylös Bottom