Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pistän porukan nyrkkeilytreeneissä riviin painon mukaan, lasken montako on mukana, jaan porukan sopiviin pareihin ja kerron mitä on ohjelmassa. Vähän kuria ja järjestystä, joka tekee pelkästään hyvää.Jos noita ei tarvi järjestää riviin niin miksi aikuisia pitäisi?
Mä vedän futista 10v pojille. "Tulkaas jätkät tänne" ja ne lopettaa häröilyn ja tulee lähemmäs. Näen ketä on paikalla ja kerron mitä tänään tehdään.
Jos noita ei tarvi järjestää riviin niin miksi aikuisia pitäisi?
Mä en käyttäisi sanaa kuri, koska juuri tuo ajatus aiheuttaa minusta vastareaktioita suomalaisissa, vaan enemmänkin kunnioitus sitä porukkaa, ohjaajaa ja tekemistä kohtaan. Lisäksi tykkään kyllä joistain tuollaisista pienistä, ihan hienoista perinteistä, jota vaikka nyt kumartaminen voi olla. Verrata voi vaikka intin tervehtimiseen, tätä on vähän vaikea selittää järkevästi :DVähän kuria ja järjestystä, joka tekee pelkästään hyvää.
Vässyköissä jopa sanat herättävät vastareaktioita. Kun kyse on päähänlyönnistä, niin ei sillä ole niin väliä. Hyvä vain, kun epäsopiva aines karsiutuu.Mä en käyttäisi sanaa kuri, koska juuri tuo ajatus aiheuttaa minusta vastareaktioita suomalaisissa, vaan enemmänkin kunnioitus sitä porukkaa, ohjaajaa ja tekemistä kohtaan.
Haha, ai niin, tää mentaliteetti tosiaan unohtui :DVässyköissä jopa sanat herättävät vastareaktioita. Kun kyse on päähänlyönnistä, niin ei sillä ole niin väliä. Hyvä vain, kun epäsopiva aines karsiutuu.
Valehtelet. Ei ole olemassa ton ikäisiä poikia jotka kerta sanomisella tottelee ja kokoontuu yhtään mihinkään.
Onneksi thainyrkkeilyssä ei ole mitään etikettejä sun muita arvojärjestykseen ja sellaiseen liittyviä asioita vaan keskitytään itse asiaan ja toisten & seuran kunnioitus tulee luonnostaan ja rennosti ilman mitään armeija-meininkiä.
Rituaaleja sitten onkin, tennismaila päähän ja tanssitaan pahat henget pois :dance2:
Toki meillä on aika pieni ydinporukka eli käytännössä joka treenissä on suunnilleen samat tyypit aina. Eli ei tarvetta valmentajan nähdä vyöarvoja kun taitavat muistaa jo ulkoa. Me myös osataan itse jakautua pareihin tai kolmen ryhmiin.
Selostaako ohjaaja etukäteen tehtävät harjoitukset vai mistä tiedätte kenet kannattaa valita pariksi?
Rituaaleja sitten onkin, tennismaila päähän ja tanssitaan pahat henget pois :dance2: