BJJ Finnish Open Kalliossa 20.-21.4.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SBJJL
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se huuto ihan diskauksen aihe oli. Kaikki ääntely voidaan tulkita luovuttamiseksi ja sen lisäksi karjuminen (kyllä se meni karjumisen piikkiin ;) ) voidaan myös katsoa epäurheilijamaisuudeksi joka on myös automaatti diskaus.
Kyseinen ruotsalainen mattotuomari oli tilanteessa hieman pihalla ja diskauspäätös tuli suomalaisten tuomareiden avustuksella. Näin siis itse käsitin tilanteen kun sivusta katsoin. Olin tuomarina toisella ottelualueella joten en kuitenkaan täysin hököllä ollut ko. tilanteessa.

Mutta hei. Jos jotain hyvää pitää hakea, niin ainakin muistaa varmasti jättää isoimmat tunteenpurkaukset väliin seuraavikksa kisoissa.
Meikä on meinattu diskata ottelun jälkeen tunteenpurkauksen vuoksi. OPin siitä. :D

Finfoun eka matsi:

[video=youtube_share;8E27zjHqpGU]http://youtu.be/8E27zjHqpGU[/video]

- - - Updated - - -

Maunonen vs. Haanpää + Finfou vs. Antti Mannila:

[video=youtube_share;6gNNsSU_g24]http://youtu.be/6gNNsSU_g24[/video]

Kyllä se huuto ihan diskauksen aihe oli. Kaikki ääntely voidaan tulkita luovuttamiseksi ja sen lisäksi karjuminen (kyllä se meni karjumisen piikkiin ;) ) voidaan myös katsoa epäurheilijamaisuudeksi joka on myös automaatti diskaus.
Kyseinen ruotsalainen mattotuomari oli tilanteessa hieman pihalla ja diskauspäätös tuli suomalaisten tuomareiden avustuksella. Näin siis itse käsitin tilanteen kun sivusta katsoin. Olin tuomarina toisella ottelualueella joten en kuitenkaan täysin hököllä ollut ko. tilanteessa.

Mutta hei. Jos jotain hyvää pitää hakea, niin ainakin muistaa varmasti jättää isoimmat tunteenpurkaukset väliin seuraavikksa kisoissa.
Meikä on meinattu diskata ottelun jälkeen tunteenpurkauksen vuoksi. OPin siitä. :D

Ei multa sielt suusta mitään tunteita purkautunut vaan happea ;)

Joo, kuten sanoin, aika jäävi kertomaan miten kovaa karjuu. Eikä jäänyt huono maku. Tosin epäurheilijamaiseksi käytökseksi jos tuollaisen karjumisen tulkitsisi, niin olisi väärässä, se ei ole mielipidekysymys edes. Se on ihan fysiologinen kysymys, ja normaalia. Toisessa tilanteess tietysti eri, juurikin ottelun jälkeen ym. Mutta tällaisessa lajissa täysin ymmärrettävää, että pitää pitää suu suht. supussa tuollaisissakin tilanteissa missäitse olin, kun joskus pakko vaan se luovutus karjua kun tapautus ei onnistu ym.

Pyjamalajeissa itse pidän juuri ns. siisteydestä. Hillitystä käytöksestä ym. Omaa konetta vaikea vaan täysillä käyttää ilman että vähän murahtaa, mutta ehkä senkin oppii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom