Josko se uusi normaali löytyis lopulta jostain < $1000:sta tälle crypto "valuutalle"
Korjasin
Löytyikö? Hinta tänään $30000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Josko se uusi normaali löytyis lopulta jostain < $1000:sta tälle crypto "valuutalle"
Korjasin
Joukossa tyhmyys tiivistyy, kun rahaa lykätään mielettömät määrät markkinoille.Löytyikö? Hinta tänään $30000.
Tämä on juuri näin. Kun rahaa printataan tyhjästä silmittömästi, niin joukko edelleen uskoo, että rahalla (tai tällä rahajärjestelmällä) on oikeasti jotain tulevaisuuteen säilyvää arvoa. Inflaation pitää valua ruokakaupan hintoihin, ennen kuin ymmärrystä tulee.Joukossa tyhmyys tiivistyy, kun rahaa lykätään mielettömät määrät markkinoille.
Vajaa 1000e vuoden vaihteessa laitoin, nyt möin ja 1500e luokkaa tuli tilille. Ihan ok sijoitus lyhyeen aikaanJos joku on tehnyt voittoa tällä, hyvä hänelle.
Mutta ne rahat on oltava euroissa, ei bitcoineina. Niin kauan, kun rahat on bitcoineja, ei niitä voi laskea euroiksi ja voittoa saaduksi.
Mahdollisuus voittoon on, mutta pelaako vielä vai nostaako voitot?
En ymmärrä näistä juurikaan mitään, coinmotionia oon käyttänyy ite.jep. oikeet osakkeet ja rahastot on huijausta.
mut siis, oma taktiikka kans olis sijottaa ropoja moniin moniin eri tuntemattomiin bittivaluuttoihin, sillee että 10v päästä joku niistä oiski 50ke arvonen :P esim eurolla ostaa sgwgcoinia nyt ja 10v päästä saa 50ke.
mutta se KYSYMYS:
Onko niissä bitcoin lompakoissa jotain eroa, tai enkö tajua jotain, miksi blockchainissa ostaessani bitcoineja oli ostoarvo
eri, kuin sen hetken markkina arvo? mistä on kyse?
Siis laitat 15e ja koitat sillä saada jotain äkkirikastumista vai wat?Moi.
Kysyisin sellaista, että tiedättekös miten toi bitcoin treidaus menee?
Siis, mulla on toi blockchainin bitcoin lompakko. Se on ilmeisesti paska, välillä heittää erroria kun kirjautuu etc, en ole jaksanu tutkia muitakaan vaihtoehtoja ,ei mitään hajua eikä myös halua kännykkä apps pohjaiseen lompakkoon, vituttaa kantaa mukana bitcoin tietojaan, ja jos känny hävii hävii rahatkin, tai jos känny hajoo.
JOKATAPAUKSESSA ITSE KYSYMYS:
1 katsoin että bitcoini arvo oli hienoisessa laskussa , päätin ostaa bitcoinia. (arvo oli, sanotaanko n. 47000e)
2 ostin 15 eurolla
3 mutta veloituksen tapahtuessa ja tietoja veloituksesta katsoessani, huomasin että veloittivat arvolla n.50000e. eli
ilmeisimmin vanha arvo. graafi näytti selvästi, että ostohetken kellonaikaan arvo oli noin 47000e, mutta viikko
sit arvo oli 50000e,
-> Niin mikäs juttu se tämä on? Näyttäis siltä, että hakee vanhan arvon, tai muutoni jotenkin viallisen arvon ostohetkellä.
->oliko edes kyse siitä, mitä arvo oli viikko sit, vai onko niin, että bitcoin lompakoissa kun ostaa, ne heittävät jostain laskennallisesta syystä veloitukseen väärän arvon bitcoinista?
auttakaa! tämä häiritsee, koska olin suunnitellut että vois kokeilla tollasta day tradea, että hengailis netissä, vonkais tissinaisia alastomasta suomesta, ja pakkeja odotellessa vois tarkkailla bitcoin graafia, ja osaa sillonkun on lasku, ja myydä silloinkun nousu alkaa. Nyt ei ole mitään hajua mitä helvetin hetkeä toi ostotapahtuma seuraa...eli en voi tarrata hyvään hetkeen kiinni, jos tässä on joku kirjoittamaton sääntö että bitcoinia ostaessa huomioidaan joku vitun kahen viikon takanen arvo...tms..
Dollarit ja eurot sekaisin?mutta se KYSYMYS:
Onko niissä bitcoin lompakoissa jotain eroa, tai enkö tajua jotain, miksi blockchainissa ostaessani bitcoineja oli ostoarvo
eri, kuin sen hetken markkina arvo? mistä on kyse?
niimut sitä vois tehä myös nii, et lyhyel tähtäimel tekee samaa, eli pienil summil ostaa, ku laskee vähän kurssi, ja myy, ku nousee, ja sit taas ostaa ku laskee...samanpäiväön aikjana?Siis laitat 15e ja koitat sillä saada jotain äkkirikastumista vai wat?
Eikö helpoin ole tähän laittaa niin kuin kaikki tekee eli odotat romahdusta jolloin ostat ja sitten vaan pysyt ajan tasalla kurssista, myyt kun saat tarpeeksi voittoa.
Itse uskon tämän nousevan parin vuoden sisällä sinne +100k. Eli tuplat nykyisestä
No jos taskurahoja haluaa..niimut sitä vois tehä myös nii, et lyhyel tähtäimel tekee samaa, eli pienil summil ostaa, ku laskee vähän kurssi, ja myy, ku nousee, ja sit taas ostaa ku laskee...samanpäiväön aikjana?
En mä sitä täällä nyt kysynytNo jos taskurahoja haluaa..
Isoilla summilla ne oikeat voitot tulee, ihan kuten uhkapeleissäkin.
Kokeile toista paikkaa ostamiseenEn mä sitä täällä nyt kysynyt
Ei ollut dollareiden ja eurojen erosta kyse.
Ostin tietyl kurssilla, nyt tarkastin, niin kurssiin ja myyntihintaan oli euroissa n. 1000e ero. Sitä ihmettelen että eikö voi reaaliajassa ostaa vai mit vit