Bitcoin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku on tehnyt voittoa tällä, hyvä hänelle.

Mutta ne rahat on oltava euroissa, ei bitcoineina. Niin kauan, kun rahat on bitcoineja, ei niitä voi laskea euroiksi ja voittoa saaduksi.

Mahdollisuus voittoon on, mutta pelaako vielä vai nostaako voitot?

Joukossa tyhmyys tiivistyy, kun rahaa lykätään mielettömät määrät markkinoille.
Tämä on juuri näin. Kun rahaa printataan tyhjästä silmittömästi, niin joukko edelleen uskoo, että rahalla (tai tällä rahajärjestelmällä) on oikeasti jotain tulevaisuuteen säilyvää arvoa. Inflaation pitää valua ruokakaupan hintoihin, ennen kuin ymmärrystä tulee.

Jos joku on tehnyt voittoa tällä, hyvä hänelle.

Mutta ne rahat on oltava euroissa, ei bitcoineina. Niin kauan, kun rahat on bitcoineja, ei niitä voi laskea euroiksi ja voittoa saaduksi.

Mahdollisuus voittoon on, mutta pelaako vielä vai nostaako voitot?
Vajaa 1000e vuoden vaihteessa laitoin, nyt möin ja 1500e luokkaa tuli tilille. Ihan ok sijoitus lyhyeen aikaan

Moi.
Kysyisin sellaista, että tiedättekös miten toi bitcoin treidaus menee?
Siis, mulla on toi blockchainin bitcoin lompakko. Se on ilmeisesti paska, välillä heittää erroria kun kirjautuu etc, en ole jaksanu tutkia muitakaan vaihtoehtoja ,ei mitään hajua eikä myös halua kännykkä apps pohjaiseen lompakkoon, vituttaa kantaa mukana bitcoin tietojaan, ja jos känny hävii hävii rahatkin, tai jos känny hajoo.

JOKATAPAUKSESSA ITSE KYSYMYS:
1 katsoin että bitcoini arvo oli hienoisessa laskussa , päätin ostaa bitcoinia. (arvo oli, sanotaanko n. 47000e)
2 ostin 15 eurolla
3 mutta veloituksen tapahtuessa ja tietoja veloituksesta katsoessani, huomasin että veloittivat arvolla n.50000e. eli
ilmeisimmin vanha arvo. graafi näytti selvästi, että ostohetken kellonaikaan arvo oli noin 47000e, mutta viikko
sit arvo oli 50000e,
-> Niin mikäs juttu se tämä on? Näyttäis siltä, että hakee vanhan arvon, tai muutoni jotenkin viallisen arvon ostohetkellä.
->oliko edes kyse siitä, mitä arvo oli viikko sit, vai onko niin, että bitcoin lompakoissa kun ostaa, ne heittävät jostain laskennallisesta syystä veloitukseen väärän arvon bitcoinista?

auttakaa! tämä häiritsee, koska olin suunnitellut että vois kokeilla tollasta day tradea, että hengailis netissä, vonkais tissinaisia alastomasta suomesta, ja pakkeja odotellessa vois tarkkailla bitcoin graafia, ja osaa sillonkun on lasku, ja myydä silloinkun nousu alkaa. Nyt ei ole mitään hajua mitä helvetin hetkeä toi ostotapahtuma seuraa...eli en voi tarrata hyvään hetkeen kiinni, jos tässä on joku kirjoittamaton sääntö että bitcoinia ostaessa huomioidaan joku vitun kahen viikon takanen arvo...tms..

Ai joku viel epäilee bitcoinil tehtävää voittoa? Kyllä itekki tehny tuhansia sil, mut voin sanoo että kaduttaa kun kattoo jotain 2017 vuoden myyntejä, jos ei ois myyny, ja myis nyt...ois tullu 15 tonnia.
toisaalta, jos ois bitcoinin alussa ostanu satasella...ja sit myyny nyt ;) ei tarttis tehdä töitä enää rahan vuoks koskaan.

jos tolla jotain rahaa sais. siis oikeeta rahaa. siis tonnilla 10+ tonnia, siin kohtaa kandeis ehkä puolet myydä euroiks, ja voi todeta että "nyt jo voitin, lopuilla voin katsoa vuosia eteenpäin" ja antaa niiden olla siel. jos tulee inflaatio bitcoinille niin menkööt...kun taas todennäköisimmin ton arvo nousee vaan, sinne johki vuoteen 2120 tms kun tulee "katto vastaan" siinä niiden käsittämättömässä louhinnassa mitä ne tekee....eihän se arvo sieltä bitcoinilla ole koskaan tippunu, tai on, mutta ei kokonaan. kokonaisuutena graafi on nousujohdanteinen aina vaan. Kyllä nousu loppuu toki, mut meneekö siinä se sata vuotta sit. Siinähän on joku yläraja jonka jälkeen ei voida tehdä enempää bittirahaa.

Taitaa alt coineilla olla paremmat mahikset äkkirikastumiseen nyt. Toki voihan tuo bitcoininkin arvo tuolta ylöspäin hiipiä. Oma strategia laittaa kryptoihin max 10 pinnaa kokonaissijotusvolyymistä kiinni. Antaa tavallaan ittelleen sen mahdollisuuden oikeasti takoa hyvää tuottoa, mutta jos homma kaatuu niin no panic. Ei noilla Fortumeilla ja Nesteillä ikinä rikastumaan pääse.

jep. oikeet osakkeet ja rahastot on huijausta.
mut siis, oma taktiikka kans olis sijottaa ropoja moniin moniin eri tuntemattomiin bittivaluuttoihin, sillee että 10v päästä joku niistä oiski 50ke arvonen :P esim eurolla ostaa sgwgcoinia nyt ja 10v päästä saa 50ke.

mutta se KYSYMYS:
Onko niissä bitcoin lompakoissa jotain eroa, tai enkö tajua jotain, miksi blockchainissa ostaessani bitcoineja oli ostoarvo
eri, kuin sen hetken markkina arvo? mistä on kyse?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jep. oikeet osakkeet ja rahastot on huijausta.
mut siis, oma taktiikka kans olis sijottaa ropoja moniin moniin eri tuntemattomiin bittivaluuttoihin, sillee että 10v päästä joku niistä oiski 50ke arvonen :P esim eurolla ostaa sgwgcoinia nyt ja 10v päästä saa 50ke.

mutta se KYSYMYS:
Onko niissä bitcoin lompakoissa jotain eroa, tai enkö tajua jotain, miksi blockchainissa ostaessani bitcoineja oli ostoarvo
En ymmärrä näistä juurikaan mitään, coinmotionia oon käyttänyy ite.

Viimeks saadun 500e voiton sijoitin kurssin ollessa 44k takaisin niin tänään kurssi on ennätyskorkea 52k.

Kunhan tippuu taas reilusti niin sit ostan lisää.

Moi.
Kysyisin sellaista, että tiedättekös miten toi bitcoin treidaus menee?
Siis, mulla on toi blockchainin bitcoin lompakko. Se on ilmeisesti paska, välillä heittää erroria kun kirjautuu etc, en ole jaksanu tutkia muitakaan vaihtoehtoja ,ei mitään hajua eikä myös halua kännykkä apps pohjaiseen lompakkoon, vituttaa kantaa mukana bitcoin tietojaan, ja jos känny hävii hävii rahatkin, tai jos känny hajoo.

JOKATAPAUKSESSA ITSE KYSYMYS:
1 katsoin että bitcoini arvo oli hienoisessa laskussa , päätin ostaa bitcoinia. (arvo oli, sanotaanko n. 47000e)
2 ostin 15 eurolla
3 mutta veloituksen tapahtuessa ja tietoja veloituksesta katsoessani, huomasin että veloittivat arvolla n.50000e. eli
ilmeisimmin vanha arvo. graafi näytti selvästi, että ostohetken kellonaikaan arvo oli noin 47000e, mutta viikko
sit arvo oli 50000e,
-> Niin mikäs juttu se tämä on? Näyttäis siltä, että hakee vanhan arvon, tai muutoni jotenkin viallisen arvon ostohetkellä.
->oliko edes kyse siitä, mitä arvo oli viikko sit, vai onko niin, että bitcoin lompakoissa kun ostaa, ne heittävät jostain laskennallisesta syystä veloitukseen väärän arvon bitcoinista?

auttakaa! tämä häiritsee, koska olin suunnitellut että vois kokeilla tollasta day tradea, että hengailis netissä, vonkais tissinaisia alastomasta suomesta, ja pakkeja odotellessa vois tarkkailla bitcoin graafia, ja osaa sillonkun on lasku, ja myydä silloinkun nousu alkaa. Nyt ei ole mitään hajua mitä helvetin hetkeä toi ostotapahtuma seuraa...eli en voi tarrata hyvään hetkeen kiinni, jos tässä on joku kirjoittamaton sääntö että bitcoinia ostaessa huomioidaan joku vitun kahen viikon takanen arvo...tms..
Siis laitat 15e ja koitat sillä saada jotain äkkirikastumista vai wat?

Eikö helpoin ole tähän laittaa niin kuin kaikki tekee eli odotat romahdusta jolloin ostat ja sitten vaan pysyt ajan tasalla kurssista, myyt kun saat tarpeeksi voittoa.

Itse uskon tämän nousevan parin vuoden sisällä sinne +100k. Eli tuplat nykyisestä

mutta se KYSYMYS:
Dollarit ja eurot sekaisin?

Siis laitat 15e ja koitat sillä saada jotain äkkirikastumista vai wat?

Eikö helpoin ole tähän laittaa niin kuin kaikki tekee eli odotat romahdusta jolloin ostat ja sitten vaan pysyt ajan tasalla kurssista, myyt kun saat tarpeeksi voittoa.

Itse uskon tämän nousevan parin vuoden sisällä sinne +100k. Eli tuplat nykyisestä
niimut sitä vois tehä myös nii, et lyhyel tähtäimel tekee samaa, eli pienil summil ostaa, ku laskee vähän kurssi, ja myy, ku nousee, ja sit taas ostaa ku laskee...samanpäiväön aikjana?

niimut sitä vois tehä myös nii, et lyhyel tähtäimel tekee samaa, eli pienil summil ostaa, ku laskee vähän kurssi, ja myy, ku nousee, ja sit taas ostaa ku laskee...samanpäiväön aikjana?
No jos taskurahoja haluaa..
Isoilla summilla ne oikeat voitot tulee, ihan kuten uhkapeleissäkin.

No jos taskurahoja haluaa..
Isoilla summilla ne oikeat voitot tulee, ihan kuten uhkapeleissäkin.
En mä sitä täällä nyt kysynyt :)
Ei ollut dollareiden ja eurojen erosta kyse.
Ostin tietyl kurssilla, nyt tarkastin, niin kurssiin ja myyntihintaan oli euroissa n. 1000e ero. Sitä ihmettelen että eikö voi reaaliajassa ostaa vai mit vit

En mä sitä täällä nyt kysynyt :)
Ei ollut dollareiden ja eurojen erosta kyse.
Ostin tietyl kurssilla, nyt tarkastin, niin kurssiin ja myyntihintaan oli euroissa n. 1000e ero. Sitä ihmettelen että eikö voi reaaliajassa ostaa vai mit vit
Kokeile toista paikkaa ostamiseen

arvo noussu pari tonnii.
Taitaa olla niin, että noi ukottaa muutaman tonnin päälle aina ostaessa. Itseasiassa jotenkni täysin arpapeliä millä heittävät arvon ostohetkellä. Canceloin oston, sit huomasin et eri arvo seuraaval kerral, vissiin noissa jotenkin
ne kattoo jonkun ostohetken arvon keskiarvon 30sekunnin aikana tai jotain.
Mietin että tossa vois aina canceloida oston kun näkee ostohetken arvon, kunnes tulee sopiva. mut ne on jotenkin varmaan senkin estäneet..hmmm.
sit lisäks, tossa välillä pendailee osto, jumittelee kauan. Musta tuntuu että siinä on joku juttu mikä liittyy tähän,. ei ole heitä miellyttävä ostoarvo sillä hetkellä, joten venailevat että arvo muuttuu sopivaksi heille, eli isoksi hetkelliseksi...

jotain tämmöstä tossa on takana. paska sivusto, blockchain, älkää käyttäkö.
Mulla on vaan se koska oon niin laiska etten oo jaksanu vaihtaa :D ollu jo 2016 vuodesta, tonneja kyl tolla sivullakin oon tehny, mutta paska se on silti.
sit kun bitcoinin arvo nous räjähdysmäisesti joku aika sit, toi sivu oli ihan helvetin hidas ja tukos, kaikki tietty ostanu yhtäaikaa coinei ja serverit ei kestäny, vai voisko siinäkin piillä joku kusetus? tahallaan pistävät odottamaan tai jotain....saisivat paremman palvelumaksun jotenkin...hmmm...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom