Bison-1 Käyttökokemuksia?

Olen miettinyt tuollaisen härvelin tilaamista, mutta kaipaisin kommentteja puolesta ja vastaan.

Onko ollut hintansa värtti peli? Saako tuota vääntää tosissaan, vai onko ihan haistapaskavehje?

Puhukaa suunne puhtaaksi!

Jos en ihan väärin muista, niin jollain nyrkkeilijällä oli salilla juuri tuollainen. Hän ainakin kehui sitä. Sanoi, että tulee kova lyönti. Enempää tosta härvelistä en tiedä.

Löytyisköhän tuommosia Oulun tienoilta mistään että pääsis kokeilemaan? Oon jokapaikasta koittanu hakea tietoa että mikä tuo loppujen lopuksi on. Kattavastihan ne tuota mainostaa mutta helvettiäkö sillä tehdään? Väännellään?

Sitä tietääkseni "rullataan" kaksin käsin, ja siinä on sellainen säätöhärdelli, josta voi säätää vastuksen. Musta se näytti ihan asialliselta peliltä, vaikka ensin vähän ihmetytti. Itsekin mietin, että hankkisin tuollaisen, mutta ei enää oikeen innosta. Kaiken lisäksi, et tiedä mitään paikkaa mistä noita saa, paitsi tietysti netistä.

tuli ostettua taannoin tollanen ja voin sanoa että sillä voi heittää vesilintua!siellä on sisällä 2 puupalaa jota vasten se kahvan metallipallo hankaa ja ne kuluu tosi äkkiä eikä muutenkaa oo mun mielestä mitään järkeä koko vehkeellä..

Jos en ihan väärin muista, niin jollain nyrkkeilijällä oli salilla juuri tuollainen. Hän ainakin kehui sitä. Sanoi, että tulee kova lyönti. Enempää tosta härvelistä en tiedä.
Ei kai olla tavattu? :D
Ite oon käyttänyt tota treeneissäni sekä kotona että salissa. Hyvin kulkee mukana.

tuli ostettua taannoin tollanen ja voin sanoa että sillä voi heittää vesilintua!
Eipäs hätiköidä! Oon käyttäny bison-ykköstä treeneissäni reilun vuoden ajan ja alkuperäiset kitkapalat ovat kestäneet kovat otteeni aika hyvin. Ettei mitään muutoksia tapahtunut paitsi iskuni voimassa! Ranteet ja sormet vahvistuu melkoisesti. Nii muuten ampumisessa ja keilailussa sitä huomaa kans! Vaikka hankin sen aikoinaan thainyrkkeilylyöntejä kehittämään.

Pakko nostaa ja ilmoittaa kaikille bison-1 harkitsijoille että nyt ainakin oulun k-citymarketista (raksila) irtoaa 5.00 eurolla tommonen vanhan kansan taivuttelujousi.

Tommonen Avia mikälie force bender tjsp, oikein cheesyt mainoskuvat jossa muija muka muokkaa tolla vatsalihaksia.

Olin itekki kävellä ohi ku pyöräytin pari kertaa ja nakkasin takas sinne hyllyyn, mutta alko 3min päästä semmonen tajuton polte käsissä että lähti se kuitenkin matkaan. Toimii ilmeisesti aikalailla niinku bison paitsi säästää 65e. Jos ei oo hyvä ni anna vaikka naapurille joululahjaksi!

Fitness Exposta tarttu matkaan, puristusvoima luultavasti kasvaa ja kyynärvarren ja ranteen lihakset.
Siinä on monta erilaista liikettä mutta muut melko turhia paitsi se polkeminen. Suosittelen!
50€ tuli hintaa messutarjouksena.

Back
Ylös Bottom