Bioshock (Xbox360)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
44
Eli voisitte laittaa tänne omia fiiliksiä kyseisestä pelistä ja vaikka hieman arvostelun tynkää jos hotsittaa, tilasin ton pelin eilen playasiasta, ei paha hinta abt 34€ toim.kuluineen, nyt sitä ootellaan kuin kuuta nousevaa että paketti kolahtais postiluukusta :kippis1:

Hienon näkönen se ainakin on, mutta enpä siitä sen suurempia elämyksiä saanu irti. Jotenki tuntuu että nykyää kaikki tehää sillä samalla kaavalla ja mikään tai harva yllättää (leffat, pelit..), sitte hypetetään sitä hirveesti. Ihan sama kunhan ne jotka niitä tekee saa vitusti rahaa, hohhoi..

http://www.metacritic.com/games/xbox360/scores/
Metacriticissä, siis paikassa jossa on arvostelut niputettu yhteen ja laskettu ka. pitää tuo kärkipaikkaa orange boxin kanssa, joten ei nyt hirveän huono valinta. Ite pelasin demon läpi, kivalle näytti muttei sytyttänyt. Hauska tunnelma.

Aina sanotaan ettei arvosteluihin saa luottaa, mutta itse katselen mielelläni tuolta rankingia.

Ihan hienon näköinenhän se oli, tosin demo ei sykähdyttänyt ollenkaan minua, mutta useat ovat tykännet. Lyhyt peli sinällään mitä olen kuullut.
Tuonne aiempaankin xbox 360 peli palstaan olis voinu heittää tämän, mutta ei kai se niin.

Ite aloitin just pari viikkoa sitten pelaan kyseistä eeposta. Tunnelmaa kyllä löytyy enemmän kuin Halosta, tosin Halo on paljon simppelimpi, tosin Bioshock on myös simppeli... mitähän vittua selitän?! :confused: On se ainaski jänskä. huh. sori:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom