Mukana ollaan Saako udella, millaisia lähtökuntoja/tavoitteita muilla punttimimmeillä on? Itse olen suunnilleen 168cm / 62kg, crossfitia takana puolitoista vuotta ja kuntosalilla bodailua viime syyskuusta lähtien.. Lihasta saisi tulla mielellään lisää mutta kesää kohti mennessä korostuu myös ylimääräisen läskin häivyttäminen :D
Lähtökunto on 163/66, järkevää salia takana 4vuotta. Kesäkroppaa tietty metsästän. Haluaisin painon heinäkuun loppuun mennessä 58kiloon, nii ois kiva jos tässä lähtis siitä jo iso osa. Lihaa varmasti on, mutta nyt haluan louhia sen esiin.
Täällä lähtökunto 165/n.63,takana vuosi sitten tiputettu melkoinen määrä kiloja & viime vuosi meni parannellessa suurimmaksi osaksi urheiluvammoja,ja vähän vähemmälle jäi treenaus.
Nyt pitää ottaa ryhtiliike,ensin mietin onko tää liian rankka kunnolle mutta kyllähän sitä sitten pystyy soveltamaan =]
Mä kans alotan! 163/59, rasvaa pitäis polttaa huolella mm vatsa ja reidet. Mua kans pelottaa ku nyt vähä vaa satunnaisesti saleillu että onko liian rankka, mut kokeillaa! Kuitenkin 6krt vk ratsastan ja 3 krt vk olen saleillut. Jää nähtäväksi, voi ekojen 2 vk aikana olla puhki xD
Täällä kans ilmottauduttu. Blogeja lukenu ahkerasti ja tutustunut edellisten valmennuksien tuloksiin. Niiden innoittamana päätin viimeinkin osallistua itsekin, vaikka en ole varma mitä olkapään rasitusvamma siihen sanoo.
Mitat itsellä 163/60. Varsinaista pudotustarvetta ei ole, mutta haluaisin nähdä löytyykö löysän alta lihasta. Ja olis positiivista jos selluliittikin hieman vähenis
Treenit hoidan pääosin kotona, aerobiset spinnig-pyörällä ja lihaskunto autotallissa painosarjan ja kahvakuulan avulla.
Jos jotain kans blogit kiinnostaa tältä vuodelta niin itse ainakin bloggailen jonkun verran
ja googlesta löysin myös kanssa matkaajan 70 Days of Bikini Challenge!
Vaikka tuohon projektiin ymmärtääkseni kuuluu oma yhteisö, niin toivottavasti päivittelette edistymistä ja fiiliksiä tännekin! Olisi mielenkiintoista ja mukavaa kuulla
Mulla on samaisen firman Superdieetti ja superdieetti extra takana, syyskuussa 2013 projekti siis alkoi. Tähän mennessä pudotettuna 13kg ja esim vyötäröltä on karissut 16cm
Innolla lähden mukaan tähän valmennukseen, mulla on taustana nuoruusvuosien kilpa-aerobic ura, jonka jälkeen siis tapahtui totaaliturpoaminen kun ei urheilu kiinnostanut pätkääkään.
Jännä nähdä miten akan käy!
Mulla sama homma, kävin syyskuusta lähtien SD ja SD extran ja siihen sitte vähän heikosti inspiroituneensa Liten, tais tulla stoppi siihen väliin, mutta ruokavaliota oon noudattanut aika hyvin! Joulun aikaan sitte vähän mopo keuli(yllätys) mutta nyt on bikini challange lähtenyt hyvin käyntiin!
Treenit on tosi tehokkaita ja ruokaa riittävästi (lue, LIIKAA)ainakin tässä vaiheessa.. Sekin kuulemma muuttuu, hehee
Aika paljon hiilareita syödään alussa joten siihen tottumattomana on aika possu-turvonnut olo:face:
Tsemppi on korkeella ja tavoitteethan saavutetaan ehdottomasti!!!