Biisit, jotka saa hyvälle tuulelle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nightwish - Slaying The Dreamer, Dead To The World
Metallica - Fade To Black, Greeping Death
COB - In Your Face
Turmion Kätilöt - Stormbringer
Wintersun - Death And Healing

Martti Vainaa ja sallitut aineet: pelimies...tästä tulee eräs henkilö mieleen...:D

Eminem - When I'm Gone

Heh heh loistava. Tsekatkaa eminemin sivuilta.

Michael Woods - Solex (Close to thre Edge), DJ Melvin - Set You Free, Kate Ryanin jotkut kipaleet, Steve Vai - I'm the Hell Outta Here, Daniel Powter - Jimmy gets high.

Kyllä niitä löytyy vielä paljon lisää. Jotkut kappaleet kyllä ihmetyttävät minua itseänikin o_O Suurimmaksi osaksi kuuntelen vain raskasta heviä ja trancea.

Martti Vainaa jns - Pelimies, TikTak - Heilutaan, Nightwish - I Wish I had Angel, CoB - CoB ja Iron Maiden melkei kaikki. eli aika laidasta laitaan :D

edit. ja jokaisessa meissä asuva pikkuamis pakotta kirjottamaan ihanan saksalaisen "bändin" Groove Coverage - Poison :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No barhaat biisit jotka tuo Fiilistä on ACCEPT: METAL HEART JA vanha kunnon BALLS TO THE FALL:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Kyllä käy kyrpä jöpöttää ku kuuntelee noita riffejä ja naama venyy ainekin metrin verran kun udo alkaa karjumaa.:worship:

Teräsbetonin Taivas lyö tulta...:rock: Ei voi kuin hymyillä sille ironialle!

Suurin osa KMFDM:n viimeisen kymmenen vuoden tuotannosta
Punish Yourself - (Let's Build] A Station In Space, Old Brother Left Hand
Clawfinger - Biggest & the Best
Mr. Bungle - Good Bye Sober Day
Kapteeni Ä-ni - Lunkikuski

Nämä kun läpi luukuttelee niin on vaikea olla äkeä ja voimaton.

Tupla-J sanoi:
Kapteeni Ä-ni - Lunkikuski
Hehee :D

Itseltäni löytyy paljon heviklassikoita, joista tulee hyvälle mielelle kun tulee lapsuusajat mieleen. Täytyy kuitenkin erikseen mainita ihan toisen genren biisi, nimittäin Sean Paul & Blu Cantrell - Breathe. Tosta biisistä tulee niin elävästi mieleen loppukesä/alkusyksy -03 ja sieltä nimenomaan ensimmäiset punttitreenit (kyllä, mä olen myöhäisherännäinen). Kyseinen biisi oli silloin iso hitti, ja soi aina kun olin salilla ainakin ekan treenikuukauden ajan. Ton biisin tahdissa tuli väännettyä 30kg:llä tiukkoja penkkisarjoja ja 40kg:n maastavetoja :)

Panteran By Demons Be Driven -biisin kertosäe
Panteran This Love -biisin riffi kohdassa 2.47

Tuossa pari sellaista juttua mitkä ovat vuodesta '92 pistäneet veren virtaamaan. Muutenkin Panteran koko tuotanto pistää edelleen sykkeen nousuun, sille ei voi mitään. Millään muulla orkesterilla ei ole samanlaista efektiä meikälaiseen..siis olen kyllä diggailut monia muitakin bändejä vuosia mutta vain Panteran musiikilla on edelleen se efekti kuin biisejä kuulisi ekaa kertaa. Esim. 5 Minutes Alone on edelleen aina pakko kuunnella ihan täysillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom