Biisit jotka ovat melkein liian surullisia kuunneltaviksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teemu85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kohtuu surullinen viisu, imo. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toimisko alkuperäinen "Lux Aeterna" vielä paremmin tässä ominaisuudessa? Tais olla se kaikista pelkistetyin noista Requiem for a Dreamin soundtrackilla toistuvista melodioista ja mun mielestä hienoin - Komeita sävellyksiä kaikki.. I like.

Kohtuu surullinen viisu, imo. :(

Miten tästä saa surullisen? Itse koen lähinnä kasvavaa agressiivisuutta ja alkaa käsi hapuilemaan kirveitä ja miekkoja ja odottamaan jos näkisi jotain silvottavaa jossain :D
Varsinkin tuossa 1:30 kohilla silmät suorastaan laajenee ja syke nousee.
Jännä miten ihmiskorva kuulee niin erilailla samat taajuudet.

Näitä ei ihme kyllä tainnut näkyä :

Danzig - Sistinas
Danzig - Blood and tears
Danzig - How the gods kill
Danzig - Going down to die
Motörhead - God was never on your side
Misfits - Saturday night
Manowar - Heart of steel

Mutta Mana manaa komppaan myös, perinteisesti Maria Magdalena. Paljon kehuttu Hurt on myös loistava, Nine inch nailsilta silti parempi kuin Cashiltä IMO.

Miten tästä saa surullisen? Itse koen lähinnä kasvavaa agressiivisuutta ja alkaa käsi hapuilemaan kirveitä ja miekkoja ja odottamaan jos näkisi jotain silvottavaa jossain :D
Varsinkin tuossa 1:30 kohilla silmät suorastaan laajenee ja syke nousee.
Jännä miten ihmiskorva kuulee niin erilailla samat taajuudet.

Joo mulle tulee aivan samanlainen epic rage :D. Osaan soittaa kyseisen kappaleen pianolla ni on aina noissa vahvemmin soitettavissa osuuksissa pakko lähes hakata koskettimia :rock:.

Nää on must aika surullisii. En tiedä onko jo täällä.

On niin loistavia ja koskettavia biisejä et olihan noiki opeteltava ite soittamaan. Alkaa vaa masentaa ku soittaa :(

Jatketaas metallilla

Sabaton - The hammer has fallen
Manowar - Master of the wind
Equilibrium - Unter der eiche
Stefan Elmgren - In memoriam
Avantasia - Anywhere

Erittäin sopiva biisi tämän hetkiseen fiilikseen. vaari poistui elävien kirjoista juuri ja nyt kyllä on tullu tätä biisiä renkutettua ja paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän se meinaa vetää tipan linssiin tuo Vanhojapoikia viiksekkäitä by Loiri. Ala-asteella kun laulettiin niin kaikki siellä ilosena ja reippaasti laulo ei edes ajatellu sanoja sen tarkemmin. Mutta nyt kun kuunteli tuon Loirin version niin tulee mieleen väkisinkin kaikki yksinäiset vanhukset joilla ei ole muuta elämää kuin elää unohdettuina laitoksessa.

Surullisin on tietenkin Beatlesin Yesterday. On se Paul niin lutunen poika ku tommosia lurittelee:haart:

Sitten klassisempaa, meinaan Bachia.

Lisää klassista, Canon in D Major. :itku: jonka perään :worship: ja :):). Tällaseten säveltämiseks täytyy kyl varmaan kokea aikamoista tuskaa. Ei normaali ihminen kykene!

enempää ei voi laittaa ku itkettää jo liikaa:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom