Bigger Stronger Faster* Is It Still Cheating If Everyone´s Is Doing It?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä tänä päivänä luulisi aika monen dvd-soittimen saavan aluekoodivapaaksi, kun jo vuonna 2002 "koodasin" ekan dvd-soittimeni aluekoodivapaaksi.

Tai sit alat kirjeenvaihtoon meksikon serkun kanssa niin se voi lähettää sulle aluekoodivapaan version :D

Kyllä tänä päivänä luulisi aika monen dvd-soittimen saavan aluekoodivapaaksi, kun jo vuonna 2002 "koodasin" ekan dvd-soittimeni aluekoodivapaaksi.

Tai sit alat kirjeenvaihtoon meksikon serkun kanssa niin se voi lähettää sulle aluekoodivapaan version :D

Pitää kokeilla tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, koska mulla ei ole meksikolaisia "serkkuja".

Tästä keskustelusta innostuneena suuntasin (Lidl:n kautta) lähimpään Film Towniin ja kaappasin kyseisen pätkän mukaani.
Kaupunkina siis TURKU - eli näyttäis toi jo joka paikasta löytyvän :D

Löytyi ihan hyllystä "Ensi-illat" ja nyt pistetään kahvit porisemaan ja filmiä soittimeen! -->

Ihan mielenkiintonen oli kyllä. Varsinki tälläselle, jolla ei kyseisistä aineista oo minkäänlaista tietoa. Avautu vähän enemmän.

Ihan mielenkiintonen oli kyllä. Varsinki tälläselle, jolla ei kyseisistä aineista oo minkäänlaista tietoa. Avautu vähän enemmän.

Eipä tuossa itse aineet ja niiden toimintatapa avautunut, siis noin niinkuin lääketieteelliseltä kannalta. Mutta tuo douppaajien elämä, tavoitteet, syyt ja seuraukset, sekä amerikkalainen kulttuuri tulivat hienosti esille.

Kannattaa hommata aluevapaa soitin tai rupeat vaan suosiolla keräämään bluray levyjä, niissä ei pitäisi ainakaan vielä olla aluekoodeja.
Blurayssa on aluekoodit ja koodivapaita soittimiakaan ei juuri ole tarjolla. Omasta Panan Bluraysta sai kikkailemalla DVD aluekoodivapaan, mutta Bluray aluekoodeista ei pääse ilman kolvausta eroon.

No niin, sain vihdoin ja viimein hankittua tämän dokumentin. Mun mielestä ihan hyvä dokumentti.

Meikälläkin tarttui heräteostoksena mukaan kauppareissulla.

Ihan hyvä "dokumentti", viihdyttävä ja hyvin tehty. Aika paljon asiaa miksi hormoneita käytetään jne. Mutta en tiedä johtuuko minusta, mutta hormonien huonoista puolista ei oikein ollut mitään ja haittavaikutukset sivuutettiin lähes kokonaan. Ikään kuin hormonien käyttö olisi hyvästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä pätkä. Kattelin vasta Soneran Cmore play kirjastosta. Olen vain 5v myöhässä :-)

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) !

Toivottavasti et tuon dokkarin perusteella/ansiosta kuitenkaan aloittanut kuurittelua.

Mitäs tästä nyt sanoisi. Ihan OK dokkari varsinkin jenkkien tekopyhyydestä ja siitä että millään ei ole heille mitään merkitystä kunhan on kulissit kunnossa.

Tuo pikku pullukka Chris oli kyllä ihan sympaattinen kaveri mutta 20-vuotta treeniä ja tulos tuossa? jotenkin tuli sellainen kuva että olikaan sitä edes ihan tosissaan treenattukaan vai oliko enemmän keskitytty fantasioimaan Arnoldina olemisesta ja lukemaan sarjakuvia.

Mike vaikutti kunnon höyrypäältä. Jahtasi jotain saavuttamatonta unelmaa silmät seisoen. Keskittyisi perhe-elämään.

Markin tietää varmasti aika moni voimanostoharrastaja ja onhan hän omalla sarallaan menestynyt. Dokumentin perusteella vain tälläkin miehellä koko imago rakentuu aineiden varaan. Aika surullista sinänsä.

Dokkari kertoi mielestäni enemmänkin siitä kuinka media syöttää meille vaikutteita lapsesta lähtien joidenka mukaan varsinkin tuollaisten heikkomielisten elämä muokkaantuu. Toisena puolena keskityttiin doping-skandaaleihin ja asioilla mehusteluun. Mukaan oli saatu myös lihapäiden lihapää Greg Valentino joka on tyypillinen esimerkki lyhyen miehen syndroomasta kärsivästä tapista :D

Itse lääkeaineistahan tuossa kerrottiin loppujen lopuksi hyvin vähän ja kuten joku jo mainitsikin niin aisioiden nurjasta puolesta ei juurikaan informoitu. Kaikki roinaajathan lopulta ovat itse oman empiirisen tutkimuksensa koekaniineja koska tutkimuksia pitkäaikaisesta käytöstä on niin heikosti saatavilla.

Loppuun saatiin vielä mukaan vielä amfetapiinipäissään liihottavat sotilaati ja beta-salpaajia napsivat orkesterisoittajat. Jos minulta kysytään niin sekopäitä koko porukka :D

Edit. Mike ilmeisesti menehtyi myöhemmin 2008. rip

Back
Ylös Bottom