Big brother 2012

Itsekkin tullut siihen tulokseen, että Iida voisi viedä potin. Jo pelkästään muiden kiusaksi. Markukselta ja Joukolta pudonnut aikas hyvin pojot kauden kuluessa. Teakin tuntu jossain välissä ihan jees tyypiltä kunnes tajusin ettei se heitä noita sen juttuja läpällä vaan se on oikeesti ihan pilalle hemmoteltu. Teijakin on puhunut muista niin järkyttävään sävyyn ettei sen jutut pysy enää hyvän maun rajojen sisäpuolella. Iidasta ei ota selvää mikä se oikein on, mutta ainakaan se ei ole ilkeä tai tylsä. Ärsyttävä ehkä mutta se on pienin näistä paheista.

Kaikkein karsein tilanne on, jos Tea voittaa koko roskan. Taas on saatu kiukuttelulla tahto läpi ja 50 000€ pamahtaa tuloihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkein karsein tilanne on, jos Tea voittaa koko roskan. Taas on saatu kiukuttelulla tahto läpi ja 50 000€ pamahtaa tuloihin.

Just hyvä. Vieraantuu reaaliteeteistä vielä enemmän ja kun 50k€ on käytetty, iskee rangaistus nimeltä todellisuus kovempaa kuin koskaan :rock:

Jep! Siinä ei montaa päivää menisi, kun pikku prinsessa on yhden 50k tuhlannut ja se todellisuus iskee päin naamaa. Toisaalta minä kyllä syön pääni jos toi sillä jatkuvalla kitinällä voittaa koko roskan. Kuka helvetti tota edes äänestää..

Jep! Siinä ei montaa päivää menisi, kun pikku prinsessa on yhden 50k tuhlannut ja se todellisuus iskee päin naamaa. Toisaalta minä kyllä syön pääni jos toi sillä jatkuvalla kitinällä voittaa koko roskan. Kuka helvetti tota edes äänestää..

Onneksi Tea tipahti, nyt vaan Iidalle turbo ääniä lisää ja Jouko on toisena hyvänä vaihtoehtona, noi on oikeastaan ainoat järkevät vaihtoehdot voittajaksi.

Onneksi Tea tipahti, nyt vaan Iidalle turbo ääniä lisää ja Jouko on toisena hyvänä vaihtoehtona, noi on oikeastaan ainoat järkevät vaihtoehdot voittajaksi.

Hyvä kyllä että tea tippui, niin ei pääse käymään vahinkoa että teini-liisat äänestäisi tean voittoon, oikeastaan nyt ihan sama kuka voittaa.

Menny kyllä täysin usko tohon äänestys systeemiin. Ensin erot on muka yli kymmentä prosenttiyksikköä, lähetyksen aikana tilanne kääntyy ympäri ja silti lopussa eroa on saman verran kun aluks, mutta eri henkilöiden hyväksi. Ei sillä, oikea tyyppi tippu vihdoin. Teija tai Jouko saa viedä. Iida on niin feikki, että ei kiitos sille.

Pakko tänne kommentoida, vaikka en kyseisen formaatin asiantuntia ole:D
Käsittääkseni tuo Tea on ollut jonkin asteinen inhokki ja Jouko taas ollut suosittu hemmo BB:ssä?
Äänestystilanne oli kumminkin aivan päinvastainen, millä saatiin porukat äänestämään(tämä on mun teoria)
Lopputulokseen sillä ei ollut mitään tekemistä, kun joka tapauksessa Tea lähti!
Ainut oli se, että BB sai rutkastin rahaa, kun porukat laittoi Tealle ääniä, kun se oli 1
Tarkemmin en tiedä, mutta eikö tämä Tea ollut vielä torstainakin ylivoimaisessa johdossa ja Jouko putoamassa?
Sitten viimeisellä mainoskatkolla sitten kaikki kääntyi taas toisin:rolleyes:
Kai täällä on matikkaneroja, jotka osaavat laske, että onko tuo teoriassa mahdollista tuollainen totaallinen äänetystilanteen muuttuminen!

No silloin kun asukkaille näytettiin äänestystilannetta niin ääniä oli annettu todella vähän joten eipä siinä mitään ihmeellistä ole jos tilanne heittää kuperkeikkaa.
Normaaliäänestyksissä sunnuntaina on aina se päivä jolloin suurin osa äänistä annetaan, mutta nyt finaalissa asia oli vähän eri kun jo perjantai tippui yksi ja nyt finaalissa tippuu yksitellen 4 ja 3 ja niiden fanit mahdollisesti siirtyy jäljelle jäävien kahden asukkaan kannattajaksi ja äänestäjäksi. Jos Iida ei voita niin sitte Jouko tai Markus mutta kunhan ei voittaja ole läyhääjä Teija.

Tosta nelikosta kelle soisin 50ke onkin vaikee kysymys...
ehkä se ois kumminkin se vtun lapanen.. jööteri-markus.. kestihän se sitä narinaprinsessaa vaikka kuinka.
Teijan paskanjauhaminen ei kyl nosta mun pisteitä sitä kohtaan, ja myöskin Iida vaikuttaa hivenen feikiltä. (tosin sitä on kiusattu koko kauden ajan, että vois olla hyvä näpäytys muille jos se veis koko paskan).
Jouko ei oo antanu myöskään itestään mitään.

Kauden moraalinen voittajahan on iki-ihana Johanna :pano:

Toivon Iidan voittavan. Ainoa asukas joka ei vissiin koskaan ärsyttänyt mua, ja muutenkin tykkään hänen persoonastaan. Nätti mimmi vieläpä.

Jouko tulee kakkosena, käy voitto sillekin. Teijalle ei missään nimessä.

Jytky :D

Nyt saadaan sitten spekuloida että miksi tuotanto järjesti Teijan voittajaksi. Sehän on selvää, että kaikki on järjestettyä. Teijasta saadaan loistava chat-juontaja.

Ihan oikeaan osoitteeseen meni. Teija oli oma itsensä. Mukava nähdä, että vanhemmatkin henkilöt voi pärjätä tuolla teinilissujen seassa.

Mukava nähdä, että vanhemmatkin henkilöt voi pärjätä tuolla teinilissujen seassa.

Tossa oon kyllä samaa mieltä. Hienoa Teijan voitossa oli se että on hyvin erilainen kuin BB-voittajat yleensä. Vanhimmasta päästä, eikä mikään pintaliitotyypin näköinen edes.

Muutoin en Teijan läyhäämisestä tykännyt. Oli toisinaan katkeran ja kateellisen akan oloinen, joka on mun mielestä vastenmielinen piirre ihmisessä.

Harmi, olisin suonut voiton Markukselle tai Iidalle. Pidän kilteistä ihmisistä, olkoon sitten viihdearvo nolla. Noh, ihan hyvä että Teijallekin suotiin tämä ilo, toivottavasti käyttää voittorahansa hyvin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom