Big brother 2012

Itse kun oon kotoisin tuolta Lounais-Suomen suunnalta, yhdeltä Suomen ruotsinkielisemmistä paikkakunnista, niin sieltä kyllä löytyy massoittain ihmisiä kaikissa ikäluokissa jotka eivät osaa sanaakaan Suomea. Ymmärtävät kyllä jotenkin mutta eivät osaa puhua sanaakaan. Ei mitenkään harvinaista että tästä maasta löytyy syntyperäisiä suomalaisia jotka eivät kieltä osaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse on kertonut omaavansa johtaja-luonteen, ja kyllä hänestä se päällepäsmärimäisyys välittyy hyvinkin paljon.

Johtaja-luonne ei mun mielestä tarkoita lähimainkaan päällepäsmärimäisyyttä. Mut eipä liity aiheeseen...

Nyt se tapahtui mitä odotinkin, Irina sekos:

"
BB-talon toiseksi vanhin asukas, 42-vuotias Leningradissa syntynyt Irina on otettu pois BB-talosta. Hänet pyydettiin torstai-illan aikana useita kertoja päiväkirjahuoneeseen ja kello 23.30 hänet pyydettiin sinne viimeisen kerran.

Asukkaat ihmettelivät Irinan pitkää vierailua, kunnes 50 minuutin jälkeen Markus pyydettiin päiväkirjahuoneeseen. Palatessaan hänellä oli vakavia uutisia.

- Irina on otettu pois talosta tuotannon puolesta. Asiantuntijat selvittävät Irinan tilaa ja meille ilmoitetaan myöhemmin asiasta. Meidän ei tarvitse olla huolissaan Irinasta, Markus kertoi muille ääni väristen.

Anne: Napsahtiko Irina?

Tieto lamaannutti asukkaat ja Irinan läheisin ystävä Teija vetäytyi yksin ulos itkemään. Aluksi asukkaat luulivat, että Irina on "poistettu" talosta, mutta saivat sitten lisäyksen, että Irina on "otettu pois". Pieni sanaero tarkoittaa sitä, että Irina voi vielä palata taloon 24 tunnin sisällä.

- Mä pelkään, että Irinalle on tapahtunut jotain, kun sillä on lapsi ja kaikkee, Johanna huolehti.

Muut asukkaat Tean ja Jonna I:n johdolla uskoivat, että kyseessä on Irinan psyykkinen hyvinvointi, sillä nainen on potenut rankkoja vieroitusoireita savukkeiden loppumisesta. Myös naisen selkä- ja varvaskipuja epäiltiin poistumisen syiksi. Irina venäytti selkänsä jo pari viikkoa takaperin.

Annella oli monta teoriaa Irinan poistumiselle.

- Irinalla ei ollut tupakkaa ja sillä oli laulukielto, mutta siita huolimatta se lauloi. Se sai rangaistuksena kolme pistettä viime viikolla. Voi olla, että se on napsahtanut, Anne epäili.

Irinan viimeiset sanat

Asukastoverit pohtivat kuumeisesti Irinan viime päivien käytöstä. Asukkaat saivat keskiviikkoiltana kukin kolme alkoholitölkkiä. Irina ei halunnut omiaan vaan lahjoitti ne pois. Kun asukkaat saivat torstaina viikkotehtävän palkkiona tupakkaa, Irina poltti omansa kerralla.

- Irina ei ikinä vetäisi kolmea röökiä kerralla jos se tietäisi olevansa täällä kokonaisen viikon, Anne tiesi.

Ennen poistumistaan päiväkirjahuoneeseen Irina kyseli keittiön pöydän ääressä olleilta Johannalta ja Tealta salamyhkäisiä asioita.

- Maksetaanko teille hyvin tästä kaikesta? Te olette näyttelijöitä kaikki. Olenko minäkin? En ole, Irina jutteli monologissaan.

Johanna kysyi Irinalta mikä tällä on, mutta Irina vain hymyili velmusti.

- Mulla on ikävä jo nytten. Tällaisten uutisten jälkeen ei muuta haluakaan kuin sammua, Tea summasi makuupuulle käyvien asukkaiden pettymyksen.

IL
"

Lähde

No nyt se siis tapahtui. On se Irina ollutkin sen verran epätasapainoisen oloinen. Voi toki olla että se palaa vielä jos sallitaan, tuo "otettiin pois" vs. "poistettiin talosta" -ero. Eli ei ole kokonaan poistettu. En jäisi kaipaamaan mutta sekoilua ja draamaa nyt ainakin toisi raivoamisillaan ja kännisäädöllä.

Se nyt ei taida olla ihan niin yksinkertaista että "päässä vikaa/ei vikaa", on/off, vaan hieman liukuvampi asteikko.. Psykologi arvioi voiko jatkaa vai onko toi n. kuukausi talossa eristettynä järkyttänyt tasapainoa sen verran ettei ole asiaa takaisin. Itse veikkaan ettei Irina palaa. Ellei sitten vakuuttavasti onnistu tuotantoa ja psykologia vakuuttamaan, että voi tarpeeksi hyvin jatkaakseen. Tossa jo talon ulkopuolella oleminen ja muiden ihmisten kuin asukkaiden näkeminen ja niille puhuminen voi olla sellainen todellisuuteen ankkuroiva kokemus jonka voimalla jaksaa jatkaa vielä. Ja se max vuorokauden oleskeluhan on sallittu, jonka jälkeen voi palata.

Tuolla talossa on kyllä henkisesti heikkoja ihmisiä. Miten voi pää hajota noin pahasti? Tuon Irinan lisäksi mm. Johanna ja Katariina ovat itkeneet pahaa oloaan.

JEE, viellä ku ne kaks läski möllykkää lennätettäis hiuksista vittuun niin alkaisi olla ihan siedettävää katsottavaa tuo bb.
Ketä voi kiinnostaa kuunnella tollaista paskaa mitä ne siellä jauhaa, oikeasti jos tollainen sytyttää niin suosittelen hakeutumaan esim. sairaanhoitajaksi.. siellä kahvituvassa käydään just vastaavaa keskustelua niistä ketä nyt paikalta sattuu poistumaan.

Sais tulla taloon jo uutta sakkia mun puolesta. Tämä porukka ei tarjoa juuri mitään. Markus ja Jouko ihan jees perusjamppoja. Tosin Joukoltakin olen odottanut näitä tosi elämän tarinoita jo johtuen miehen ulkoisesta olemuksesta, mutta eipä ole kuulunut. Muijat on ihan tylsiä. Tea hiukan musta nostanut viihdearvoa mutta muuten aika mitäänsanomatonta. Kautta on kuitenkin jo kulunut kolmasosa eikä juuri mitään ole tapahtunut. Eilisessä extrassa Tero Paloniemi oli mun mielestä oikeassa, että taloon pitäisi saada kurjuutta. Siitä saattaisi irrota jutunjuurta. Tai tapahtuisi edes jotain! Tuntuu, että porukka on todella ideaköyhää tänä vuonna. Jollei mitään ohjelmaa keksittäis niin koko porukka vaan nukkuisi tai makaisi ulkona sohvilla vatsat pystyssä.

Taloon tarvittaisiin jonkinnäköinen johtajatyyppi joka vetäisi porukkaa mukana. Ja tosiaan Irinaa ei tule ikävä, suklaahammas:urjo:

Mä en oo pahemmin seuraillut tätä kautta, mutta mikäs tolle Irinalle tuli? Vaikuttaa jutut vähän psykoottisilta, vainoharhaisuutta ym.

Seiskan mukaan Irina alkoi sekoilemaan.

- Katselin eilen lähes koko päivän 24/7:a, ja Irina käyttäytyi eilen(kin) tosi erikoisesti. Hän kuuli ääniä, ja hänellä tuli outoja mielikuvia päähän ja luuli muiden asukkaiden olevan näyttelijöitä. Yhtäkkiä hän alkoi huutaa yksinään!

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a474082/tamanko+takia+bbirina+pimahti/

Minusta on vähän tyhmää, että Irina otettiin heti pois. Olisi ollut jännää draamaa tiedossa, kun tilanteen olisi annettu kehittyä.

Mä en oo pahemmin seuraillut tätä kautta, mutta mikäs tolle Irinalle tuli? Vaikuttaa jutut vähän psykoottisilta, vainoharhaisuutta ym.

Itse katselin muutamia jaksoja tätä aluksi. Ei ole sitten enempää kiinnostanut. Iltalehdestä ja iltasanomien nettisivuilta tullut joitakin uutisia kyllä luettua jos silmään sattunut jotain erikoisempaa. Mutta tuosta Irinasta niin nainenhan pamahti selvästi psykoosiin. Ilmeisesti tuon talon vaikutus, ilmapiiri ja jokin muu vaikuttava tekijät taustalla laukaisi tämän. Selvästi sairastanut tai altis mielenterveydellisille häiriöille. Lisäksi tuolla kova ryyppääminen on voinut olla laukaisevana tekijänä tälle.

Tuossa vähän tuosta psykoosista:

"Psykoosilla tarkoitetaan todellisuudentajun vakavaa häiriintymistä, joka voi ilmetä harhaluuloina, aistiharhoina, puheen huomattavana hajanaisuutena tai eriskummallisena käytöksenä. Skitsofrenia on psykoosisairauksista vaikea-asteisin. Sille ominaista on ajattelun ja mielen toimintojen kokonaisuuden häiriintyminen. Tavallisia oireita ovat kuuloharhat, harhaluulot sekä hajanainen ja vaikeasti ymmärrettävä puhe. Myös tunneilmaisu on usein köyhtynyttä.

Toinen keskeinen häiriö, johon liittyy usein psykoosioireita, on kaksisuuntainen mielialahäiriö (bipolaarinen häiriö, maanis-depressiivinen psykoosi). Tyypillistä kaksisuuntaiselle mielialahäiriölle ovat toisaalta voimakkaasti kohonneen mielialan jaksot, toisaalta masennusjaksot.

Muista psykooseista yleisimpiä ovat muut skitsofreniaryhmän psykoosit, kuten skitsoaffektiivinen häiriö, sekä psykoottinen depressio, jossa masennus voi johtaa vaikea-asteiseen toimintakyvyttömyyteen. Psykoottisessa depressiossa tavallisia ovat depressiiviset harhaluulot, jolloin henkilö tulkitsee erittäin negativistisesti mennyttä, nykypäivää ja myös tulevaisuuttaan."

Onhan tuolla niin palio selvä hullun kiilto silmissä jo kaikissa esittelykuvissa ettei mitään epäilystä.

Veikkaan että unohtunut lääkkeet kotio.

Sattuu noita.. Sitä voi huomenna kuka vaan meistä herätä siihen että kuulee ääniä. Toivottavasti nyt paranee..
Ai jai toi Katarina on kyl sellanen että jos talossa olisin koittaisin ihan vittuillakseni iskeä tuota aamusta iltaan ja illasta aamuun.. Vieläpä kun se vaikuttaa yksinolevalta voisi toimiakin

E. Kuka vaan joka on enemmän tuota kuppia joskus ottanut on voinut hyvinkin kokea kunnon liskojen öitä ja kuulla ääniä. Periaatteessa sama asia mutta lievemmässä muodossa..

Minusta on vähän tyhmää, että Irina otettiin heti pois. Olisi ollut jännää draamaa tiedossa, kun tilanteen olisi annettu kehittyä.
Joo, tuotanto olisi voinut antaa sille vaikka puukon tai automaattipistoolin päiväkirjahuoneessa. Oltais saatu vähän väriä helvetin tylsään kauteen, vaikka sitten veriroiskeiden muodossa seinille...

En oo tätä(kään) kautta seurannut, mutta ilmeisen tylsä kausi kyseessä, sillä BB ei näy iltasanoman / -lehden lööpeissä eikä kukaan missään puhu asiasta. Muina vuosina nää pakkiksen BB-keskustelutkin ovat olleet melko aktiivisia, mutta nyt ei juuri jutun aiheita muodostu. Missä villit dokaamiset ja riettaat panot?

Harmi ettei tosta Irinan sekoamisesta löydy mitään videota. Eilisessä jaksossakaan ei näytetty mitään. Videoita heti tänne jos löytyy.

Tuli tässä mieleen, että meinääkojhan tuotanto heittää tonne kolme homo-äijää lähiaikoina? Silloin olisi "miehiä" yhtä paljon kuin naisia. Trendi näyttää olevan, että akat putoaa tuolta yks kerrallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom