Big brother 2012

Ton hiustyylistä ja jykevistä pakaralihaksista tulee Thompzon mieleen. En tiedä miksi...

E: On ton selässäkin kyllä paksuutta siihen malliin että mave saattais hyvin kulkea.

Hiustyyli kyllä muistuttaa omaani, mutta eihän tolla oo kyykkypersettä ollenkaan! Äkkiä telkkarit subille nyt.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tonne pitäs saada joku helvetin kyyninen tollasta urpoilua vihaava insinöörityyppi, jolle tarjottais rahapalkinto jos on talossa x viikkoa. :D

Tonne pitäisi saada mielisairaalasta muutama pahintalaatua olevaa pervertikkoa tai murhaajaa piristämään talon tylsää arkea:)

Toi Anne on kyllä melko etova. Teija alkuun melkeimpä jopa vitutti minua, nyt se on yksi talon parhaimpia. Läyhääminen ei ole samaa luokkaa kun esim. Annella, ja jokaiselle kommentille saa nauraa. Kovin viihdyttävä persoona kertakaikkiaan :D

Lihavat muka leppoisia.. ei kyl oo ainakaan noi talossa olijat.. vitun vastenmielisiä tapauksia jokainen.

Nukkupaikat uusiks.. harmi ettei BB määränny, nyt saavat ite päättää missä kukin nukkuu.. aiheuttaa näköjään erimielisyyksiä.. mitenhän jouko yrittää päästä Jonna I:stä eroon ja luovia Johannan pöksyihin..

Johannan pisteet laski noiden sen hunks-jatkojen jne jälkeen.. hieman naivi tapaus, kun luulee, että miehet on vaan niin mukavia kun tarjoavat hänelle juotavaa (ja eivät edes jää häiritsemään sen jälkeen) ja tarjoavat kyytejä kotiin ravintola illan jälkeen, jos vaikka mäkissä tms tapaa.. :face:

Ja vielä harmi, että noi sai noi meikit takas, paljon mieluummin olisin katsellut noita ilman meikkejä..

Oho. Mä luulin että tää Ira on 50+ ikäinen, ja se Anne joku 42v tms.

Huh huh...

Joo tuli kyllä itellekkin shokkina nuo iät.. mammojen ulkonäöstä tosiaan ois voinu kuvitella jotain ihan muuta. Ira n.50, Anne ja kumppanit +45. Huhuh..

Kyllä huomaa että todellakin olette kaikki bodymaailman ja kansikuvaihmisten sokeuttamia omissa sfääreissänne liiteleviä olentoja, peilin edessä vatsa-reisiposea vääntäviä narsistisia paskoja. Kyllä minä ainakin olen niin paljon viettänyt aikaa tavallisen kanssaeläjäni eli isoluisen ja elämästä nauttivan nais-ihmeen kanssa ja suhtautunut tähän henkilöön niin suurella avoimuudella, että pystyn ihmisten ikää arvioimaan pätevästi.

Anne olis kyllä sellanen ihminen, jota en IRL kestäisi tippaakaan. Joka asiasta äärimmäisen vakavana valittamassa, miten sitä kuvailisi... perspektiivi perseessä. Pakko-oireinen sekä huomionhakuinen persoonallisuushäiriö istutettuna jo sikiövaiheessa.

Teasta sellasta positiivista, että kun aluksi katsoin että mikä helvetin tuksumörkö tämä on, niin nyt näyttää jo tosi mukavalta. Meikki vähentyny ja mitä? En aktiivisesti ole seurannut... söpö tyttö. Tyhmä kylläkin.

Mun suosikit on Tomi ja Irina.

Teasta sellasta positiivista, että kun aluksi katsoin että mikä helvetin tuksumörkö tämä on, niin nyt näyttää jo tosi mukavalta. Meikki vähentyny ja mitä? En aktiivisesti ole seurannut... söpö tyttö. Tyhmä kylläkin.

Niiltä oli viety meikit pois.

Tea on minun suosikki. Se on aidoin noista kaikista. Jonna I on myös aito. Johannakin voisi nousta suosikiksi, koska vaikuttaa kiltiltä ja tosi hyväsydämiseltä. Johanna vaan ei oikein avaa itseään kunnolla ja on siksi vähän tylsän ja epäaidon oloinen.

Tea on kyllä aika ihana. Valittaa paljon, mutta iso osa siitäkin on melkeimpä aiheellista. Johannasta tykkään siksi, että hän tosiaan vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä :) Jonna A:sta en osaa sanoa oikein mitään, en osaa päättää pidänkö vai en.

No olihan Tea taas aika kartalla... :D Ei se nyt niin tärkeetä oo Dalai Lamaa tietää mutta toi reaktio isoveljen kysymyksiin LOL

Söpö se on.

Niin hei kertokaas joku että onko tällä Tomilla joku täsmä probleema on kun kaverin liikehdintä on jotenkin epänormaalia?

Mistä toi Irina raivos Sarahille? Siitä että Sarah ja Tommi olivat luvanneet että eivät nussi silloin kun muut yrittää nukkua vieressä, ja kuitenkin nussivat ja häiritsivät muita?

Hullu akka toi Irina! Itse vihaan hullusti raivoavia ihmisiä yli kaiken. :D

E: Äänestyksistä ei varmaan ole numerodataa tulossa? Kivasti keikkuu tilanteet...

Tuo vitun Katarina varmaan voittaa koko paskan, ei sitä ainakaan pois tuolta saa!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom