- Ikä
- 48
Mä olin niin onnellinen kun se bb-Janita lähti sieltä talosta narisemasta, mutta sitten se käveli tänään vastaan lähikaupassa. Epätodellinen fiilis suoraan sanottuna. :wtf:
Panitko kassajonossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin niin onnellinen kun se bb-Janita lähti sieltä talosta narisemasta, mutta sitten se käveli tänään vastaan lähikaupassa. Epätodellinen fiilis suoraan sanottuna. :wtf:
Panitko kassajonossa?
Ai saatana! :D Siinä on ehkä maailmanlaajuisen BB-historian eeppisin hahmo! :DTupakki jussi taloon.
Tupakki jussi taloon.
Tulin just porukoilta, niillä oli 247 auki kokoajan. Ei voi muuta sanoa kun onpa tylsää paska sakkia. Makoilua, leipomista, meikkaamista. Viitun boring. Onneksi en ottanu itelle kanavaa. Näkeehän sen noista koosteistakin ettei siellä tapahdu mitään. Eilinen jaksokin omistettu sen hurrin itkulle. Näyttäs vaa niitä suihkuja edes. Tupakki jussi taloon.
Tupakki-jussin teki koko ajan mieli tupaakkia ja sit se sammu paskalle :D paras kisaaja koskaan!
Oon katsonut kaikki kaudet mutta en vieläkään tajua kenestä puhut? Vai onko tää joku läppä bb:n katsojille
No kaikkihan nyt tupakki-jussin muistaa. Ei tosiaan koskaan osallistunut mihinkään, makoili vaan sohvalla ja valitti että tekee tupakkia mieli. Paras asukas ever.