Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marika ei saa missään nimessä tippua pois! Mun lemppari tällä hetkellä. Tosin Paul on myös ihana. Olin positiivisesti yllättynyt siitä, miten ihanan rauhallinen ja järkevä se on luonteeltaan. Ja siihen vielä se ulkonäkö päälle niin :thumbs: Vähemmän sais silti olla fruitti. Jos ne haluaa ton Esa-Tapion ja Riikan suhdetta härnätä niin ois voinu isoveli laittaa Paulin pokailemaan tuota Riikkaa. Ois saattanu jotain vaikka tapahtuakin. Eihän tosta Hannusta näytä olevan mihinkään.. Petri myös hyvä pelimiesvaihtoehto.

e: tai vaihtoehtoisesti ksenia heruttamaan Esalle

^Tossahan on tarkotus kalastella katsojien ääniä, ei muuta. Ja jotkut idiootit viel äänestää :D Mun mielestä vois heittää noi kaikki kolme vittuun. Tai no oikeestaa kaikki asukkaat ja uudet tilalle.

Mä veikkaan, että ei :D

Niin ja ei olisi haitannu vaikka olisi kaikki kolme häädetty.

Ois voinu tosiaankin koko häätökolmikko lähteä talosta. Habibilla ja Marikalla ei ole mitään annettavaa tuohon ohjelmaan, ei mitään. Samaan veneeseen toki voisi edelleen laittaa tuon Susannan, jolla ei kyllä ole minkään asteisia tv-juontajan lahjoja suoraan lähetykseen...
- Habib: bileita pitäis olla joka päivä, tykkään bilettää
- Susanna: biletätkö sinä myös ulkomaailmassa joka päivä?
- Habib: Kyllä, lauleskelen kassan takana joka päivä
- Susanna: Kerrotko missä olet töissä?
- Habib: Kioskissa
- Susanna: ookoo, pistetään sanaa eteen päin, että olet töissä humalassa!
- Habib: en minä kun...
- Susanna: Kiitos talo, palataan asiaan myöhemmin
- Habib: WTF???? :wtf:

Niin ja eikös toi Habsiainen sanonut joskus aikojen alussa olevansa absolutisti? Eli siihen nähden juontajan heitto ei ollut vain säälittävä nokkela-läppä-yritteliäisyydessään, vaan jopa törkeä.

Ksenialla on kyllä maailman suloisin ääni! Se vois mennä äänittämään jotain söpöjä piiroshahmoja.. niinku esim. vaikka joku Nasu Nalle Puhista.

Ksenialla on kyllä maailman suloisin ääni! Se vois mennä äänittämään jotain söpöjä piiroshahmoja.. niinku esim. vaikka joku Nasu Nalle Puhista.
^
Maria olikin sitten vastakohta, mutta onneksi se lähti muualle valittamaan.

Ärsyttävä ämmä #2 katosikin kaikkien iloksi viime sunnuntaina.

Seuraavan voisi lähteä Habib, sillä ei ole oikeastaan mitään annettavaa ainakaan mun mielestä.

Mä oon tällä viikolla kattonu jokaisen jakson, ihme koukkuun jääny.

Nino on mun mielestä parantanu menoa ja jotenkin rauhoittunut. Vähän oli vakavaa naamaa siinä tanssissa. :DD

Mikä on muuten sen lyhyt tukkaisen blondin funktio? En edes tiedä sen nimeä, eikä se ikinä puhu mitään..

Viime kauden BB-ketjussa oli tässä vaiheessa yli 1200 viestiä. Onkos kaikki jo aika kyllästyneitä koko formaattiin, vai eikö siellä vaan tapahdu mitään?

Nimimerkki: 15 minuuttia katsottua BB-minuuttia tänä syksynä.

Viime kauden BB-ketjussa oli tässä vaiheessa yli 1200 viestiä. Onkos kaikki jo aika kyllästyneitä koko formaattiin, vai eikö siellä vaan tapahdu mitään?

Nimimerkki: 15 minuuttia katsottua BB-minuuttia tänä syksynä.

Ei vaan tapahdu mitään. Eilenkin taidettiin näyttää jotain todella mielenkiintoista pyykinpesuepisodia koko alku jakso -> töllö kiinni.

Tästä kaudesta ois voinut tehä vaikka kuinka hyvän vanhojen asukkaiden, linnunpöntön ja salahuoneen avulla. Tuotanto onnistui kuitenkin kusemaan kaiken jo alkumetreillä. Viikkotehtävätkin ovat tähän mennessä olleet katsojien aliarvioimista. En tajua mitä tuotannon päässä liikkuu, ehkä ne yrittää räjäyttää potin jossain vaiheessa asukasvaihdolla - joka ei enää jaksa edes kiinnostaa ketään.

Asukkaat on kuitenkin ollut tällä kaudella ihan hyviä, joista ois saanu revittyä vaikka mitä irti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom