- Ikä
- 39
Siis nehän ei saa kertoa asukkaille että ne ovat pari. Sehän se koko juju onkin.
Ai siinäkö oli tommonen kikka. No sehän on astetta mielenkiintosempi homma. Nice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis nehän ei saa kertoa asukkaille että ne ovat pari. Sehän se koko juju onkin.
Jahas, tuttuja naamoja taloon.
Kateeksi käy. Olisinpa minäkin melkein sukua julkkikselle.
Tossa kohtaa tuli revettyä nauruun kans. :D Mari on 100-varma seuraava julkkistyrkky joka näyttää tissejään Hymyssä ja juontaa parit seuraavat vuodet kaikenmaailman tsättejä ja muita tekstarikisoja.. "Suurimmat persoonat tippuu aina ekaks" Näyttäkää mulle missä kohtaa Marissa oli persoonaa!? No ehkä sen ääni oli omalaatuinen mutta tyyppi oli täyttä tapettia.Mua muuten nauratti, kun luin jostain, että Sauli oli BB-extrassa sanonut, että Mari on kyllä vähän liioitellu niiden läheisyyttä, että ei ne oikeesti NIIN hyviä kavereita ole.. Sitten Mari tossa suoras lähetykses heitti "me lähetää Saulin kaa matkalle!" ja alko etsimään sitä yleisöstä. Eikä se ees ollu paikalla, haha :D
hah ottivat talk show:hun ton toisen juantajan luettelemaan noita äänestystuloksia koska se toinen jääty jatkuvasti :D
Samaa mieltä. Eiköhän se ole ensi vuonna vaihtunut.Ton extran juontajan vois vaihtaa tohon päälähetyksen juontajaks. Paljon varmempi ja parempi ku toi susanna.
Se juontaja ei osaa hommiansa. Muija on todella jäykkä ja lukee kaiken lapuista, koittaa matkia Vappua ja sitä rataa. Muut samaa mieltä?
Se päälähetyksen juontaja ei osaa luetella ees niitä äänestysprosentteja..Aijaa no mun mielestä se extran juontaja on tosi kökkö, eihän sen tarvi muuta tehä ku luetella niitä hiton äänestysprosentteja, siinäkin takelteli ihan riittävästi viimeks. Ja ihan vitun ärsyttävää kun sitä äänestystilannetta päivitettiin n. viiden minsan välein ja ketä ylipäätään kiinnostaa ne prosenttiluvut parin desimaalin tarkkuudella.. Tänä vuonna ehkä paskin ja tylsin BB ikinä!
Se päälähetyksen juontaja ei osaa luetella ees niitä äänestysprosentteja..