Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyl tajua miksi mies ajelisi säärikarvoja. Eihän niitä sääriä muijan suuhun tungeta.
Siis mitä vittua, miks naisten säärikarvojen ajelu olis jotenkin järkevämpää kuin miesten? :D Ihan yhtälailla niitä sääriä voi mies kuin nainenkin tunkea jonkun suuhun. Ja onko teillä jotain homojakin vastaan??? Ihme sakkia.
Olkaa mitä mieltä haluatte. Mun mielestä se, että äijä sheivaa säärensä ja käyttää jotain vitun mutanaamiota on kyllä aika keijoa. Mutta mitäs tämmöinen juntti mistään mitään tietäis.
Ainoa kerta kun olen poistanut säärikarvani oli se, kun revin teipit irti vammautuneesta jalasta, ja silloinkin tuo karvaton sääri vaikutti aika hintahtavalta!Olkaa mitä mieltä haluatte. Mun mielestä se, että äijä sheivaa säärensä ja käyttää jotain vitun mutanaamiota on kyllä aika keijoa. Mutta mitäs tämmöinen juntti mistään mitään tietäis.
Ainoa kerta kun olen poistanut säärikarvani oli se, kun revin teipit irti vammautuneesta jalasta, ja silloinkin tuo karvaton sääri vaikutti aika hintahtavalta!
Ainoa kerta kun olen poistanut säärikarvani oli se, kun revin teipit irti vammautuneesta jalasta, ja silloinkin tuo karvaton sääri vaikutti aika hintahtavalta!