Big Brother 2010 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kyl tajua miksi mies ajelisi säärikarvoja. Eihän niitä sääriä muijan suuhun tungeta.

Pari syytä tulee mieleen: Jotta itseruskettavan voiteen levitys onnistuisi ja tulisi tasainen lopputulos. Sitten myös pohkeet erottuu paremmin, jos niitä haluaa esitellä.

Tosihan se on, että tuolle ajamiselle ei ole mitään järkevää syytä toisin kuin esim. suuhun tungettavien jatkeiden kohdalla on.

lol, Kalinainen vai Kurihnen, kumpi nyt onkaa näyttää vielä enemmän alaleuattomalta, kun on pikkasen ylähuuli törröllään. Sääliksi käy tyttöä.

Siis mitä vittua, miks naisten säärikarvojen ajelu olis jotenkin järkevämpää kuin miesten? :D Ihan yhtälailla niitä sääriä voi mies kuin nainenkin tunkea jonkun suuhun. Ja onko teillä jotain homojakin vastaan??? Ihme sakkia.

No onhan se nyt ihan eri asia jos nainen ajaa säärensä, ku jos mies ajaa. Säärien ajelu kuuluu naisille niin kuin muutkin naiselliset asiat.

Siis mitä vittua, miks naisten säärikarvojen ajelu olis jotenkin järkevämpää kuin miesten? :D Ihan yhtälailla niitä sääriä voi mies kuin nainenkin tunkea jonkun suuhun. Ja onko teillä jotain homojakin vastaan??? Ihme sakkia.

Mä vähän veikkaan että täältä ei ihan ranneliike.net foorumin tasoista hyväksyntää tule em asioille, ei siis millään pahalla :)
Ja kyllä mua hävettäs naisen seurassa jalkojani sheivailla vaikka nyt itsekin kainalotkin sheivaan ;>

Miehen säärien sheivaamisesta: Normaalia. Ainakin jos haluaa että lihakset erottuu paremmin niin kannattaa sheivata. Ja jalat tuntuu kivemmalle kun ei ole karvaiset. Monet "karskit kunditkin" kuitenkin sheivaa olematta mitenkään homomaisia. Se nyt vaan korostuu kun Paul on tuollainen puuhelmipoika ja lotraa itseruskettavien ym kanssa, niin onhan tuo sheivaus hieman naisellisen oloista. Mutta so what, tajuan idean. Varmaan se itseruskettavakin toimii paremmin kuin karvakoipisena. Luulen mä.

Olkaa mitä mieltä haluatte. Mun mielestä se, että äijä sheivaa säärensä ja käyttää jotain vitun mutanaamiota on kyllä aika keijoa. Mutta mitäs tämmöinen juntti mistään mitään tietäis.

Siis nimenomaan, Marihan just sano että Paul on liian neiti. Tykkää äijistä jotka ei leikkaa säärikarvoja :)

Olkaa mitä mieltä haluatte. Mun mielestä se, että äijä sheivaa säärensä ja käyttää jotain vitun mutanaamiota on kyllä aika keijoa. Mutta mitäs tämmöinen juntti mistään mitään tietäis.

homoa se on.

Ainoa kerta kun olen poistanut säärikarvani oli se, kun revin teipit irti vammautuneesta jalasta, ja silloinkin tuo karvaton sääri vaikutti aika hintahtavalta!

Ainoa kerta kun olen poistanut säärikarvani oli se, kun revin teipit irti vammautuneesta jalasta, ja silloinkin tuo karvaton sääri vaikutti aika hintahtavalta!

koitko "erityisiä" tunteita ollessasi paljas? selittämättömiä haluja olla polvillaan? tai ostaa vaseliinia?

983375.jpg

ursula.gif

Huh, Kaksplussan sivuilta löyty linkki jonkun stalkkeri-blogaajan tallentamiin kaikkiin mahdollisiin suihkuvideoihin ja kuviin.

Maria

PS. Tossa videossa ei mitään ihmeellistä ole, mutta huvittaa ton blogaajan kirjoitustyyli.

Ihmetyttää miksi BB ei luo yhtä visuaalista ilmettä jonka pitävät. Toisaalta eihän niillä ole tarvetta, joten miksipä ei joka vuosi uusia sitä.

Nykyinen on omasta mielestä aika kauhea, musiikkeja myöten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom