Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Tietääkseni yksi homo on vielä säästössä, olin näkevinäni yhden siellä casting-tilaisuudessa, joku chattijuontaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy sanoa, että vaikka en ihan joka päivä bb:tä seuraakaan, niin voin sanoa että ONNEKS se Nino tippu. Joo, se ei ehkä ollu seinäruusu, mutta mulla menee ainakin katselunautinnon raja yli kun se riehu siellä naama punaisena. Ja se Sampo.. Voi tsiisus on kyllä nyhverö niinku myrkkymarakin sanoi tossa ylempänä. Raivostutti katsoa, kun se yritti saada Ninon pois kimpustaan, mutta ei koskaan tehnyt selväksi sitä kunnolla! Tyyliin että kipitähän vittuun siitä..

Nyt ku Nino on poissa, ni voisin alkaa aktiivisemmin seuraaman BB:tä!
Tässä taas huomaa kuinka ihmiset on erillaisia.Nino oli hieno homppeli joka toi jännitystä taloon,mutta nyt se on poissa:(

Ihmettelen suuresti miks kaikki on tyytyväisia Ninon lähtöön. SItte jeesustellaan kun talossa on vaan tylsiä ihmisiä jotka istuu paikallaan ja syö kynsiä. Ei vittu, ton ohjelman idea on kai tietääkseni olla viihdyttävä. Ja nino oli koko talon viihdyttävin ihminen, ehkä jopa kaikkien aikojen BB-persoona.

Älä ihmettele kun ei kaikki tämänkään threadin perusteella ole.

En itse seuraa kyseistä ohjelmaa (yhden jakson katsonut), mutta ton lehtijutun perusteella tämä Nino ois joutunu pois jonkun murhajutun takia. Talossa olevilla ei saa olla rikostaustaa, mutta eihän tää Nino sanonukaan että olis tehny ite jonkun rikoksen vai sanoiko?

Älä ihmettele kun ei kaikki tämänkään threadin perusteella ole.

En itse seuraa kyseistä ohjelmaa (yhden jakson katsonut), mutta ton lehtijutun perusteella tämä Nino ois joutunu pois jonkun murhajutun takia. Talossa olevilla ei saa olla rikostaustaa, mutta eihän tää Nino sanonukaan että olis tehny ite jonkun rikoksen vai sanoiko?

Lehdissä spekuloidaan syytä siihen miksi Nino lähti, vielä ei ole mitään varmaa. Toisessa lukee käpälöinti ja toisessa on liitettynä murhaan jollakin osin. No saa nähdä jos sitä nyt saadaan koskaan selville.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a101566/bbsampon+jymypaljastus+taman+vuoksi+nino+poistettiin/

Sampon mukaan BB oli tulkinnut Ninon maanantaiöisen käyttäytymisen loukkaavaksi Sampoa kohtaan. Nino kosketteli Sampon intiimialueita bileiden päätteeksi, vaikka Sampo pyysi miestä lopettamaan.

Meni viimenenki into kattoo tota, kun Nino lähti. Oli ainoo hauska jannu tuolt ja muutenki sekasin

Eikö kukaan katso 24/7 tai siis katsonut äsken? Porukka oli kerääntynyt yhteen ja Sampo sitten selitti että Nino on poistettu sen takia että se loukkasi hänen yksityisyyttä. Ja Sampo ei halunnut sitä mutta bb päätti niin. Ja olisi kuulemma halunnut Ninon olevan talossa mutta se yksityisyyden loukkaus oli sääntöjen mukaan samaa kuin mies olisi yrittänyt raiskata naisen.

Vittu mitä paskaa. Oon koko ajan elättänyt toiveita, että tähän asti paska kausi kääntyisi parempaan, mutta ei muuta kun lisää nauloja arkkuun.:(

Juzzin kanssa samoilla linjoilla, ehkä viihdyttävin bb-henkilö ikinä.

Satuin eilen seuraamana BB :tä illalla kun olivat saunamossa jolloin nino avautui minnalle jostain "murha"asiasta missä oli ollu sivullisena tai jotain.. Minna oli kyl iha kauhuissaa siit.- :curs: BB-talon ainut valopilkku lähti talosta! prkl. Kaikkien BB-kausien viihdyttävin kaveri vaikka jokseenkin iljettävä vrt. kylpyamme kohtaus.

Monottivat sitten talon mielenkiintoisimman tyypin. :(

Olihan se ehdottomasti yksi talon mielenkiintoisimmista asukkaista, mutta välillä voisi miettiä mitä suusta laukoo tai miten käyttäytyy..

Olihan se Nino ihan viihdyttävä, mutta paikoin helvetin rasittavakin. Nyt Ninosta oli tullut sentään hieman siedettävä kun se ei enään lotan kanssa tapellut, mutta kyllähän tuollasesta sietää lähtee.
Enää Marko ja Sampo homoina jäljellä. Nopeasti ne homppelit karsiintu, tosin saisi nuo loputkin lähteä.

Pikku avautuminen kun ei kestä enään sivusta 'kuunnella'

"Ihana valopilkku Nino ym."
Siis mitä v****a. Miten porukka voi olla ihan inoissaan Ninosta
Irstas mielipuoli homo sekoilee jatkuvasti ja käpelöi nuorempia poikia. Tämäkö se on hyvää viihdettä? Mä en kai sit vaan tajuu.
Pelottavaa että tällainen henkilö tekee työtä lasten kanssa.
Mielestäni helpotus että lensi vihdoin pihalle, voi mennä vähän miettimään käyttäytymistään ja että mites tästä jatketaan.

Joo ei muuta, jatkakaa...

Pikku avautuminen kun ei kestä enään sivusta 'kuunnella'

"Ihana valopilkku Nino ym."
Siis mitä v****a. Miten porukka voi olla ihan inoissaan Ninosta
Irstas mielipuoli homo sekoilee jatkuvasti ja käpelöi nuorempia poikia. Tämäkö se on hyvää viihdettä? Mä en kai sit vaan tajuu.
Pelottavaa että tällainen henkilö tekee työtä lasten kanssa.
Mielestäni helpotus että lensi vihdoin pihalle, voi mennä vähän miettimään käyttäytymistään ja että mites tästä jatketaan.

Joo ei muuta, jatkakaa...

Näkisitpäs joskus, miten tulevat kansankynttilät hippaa okl:n pippaloissa. Se jos mikä on rankkaa kateltavaa. Tulevat lastenkasvattajat, hyihyi! :rolleyes:

Nino oli ihan vitun rasittava ÄMMÄ.

Mikä noissa joissakin homoissa oikeen on, että pitää olla kymmenen kertaa enemmän ämmä kuin moni nainen on.

Näkisitpäs joskus, miten tulevat kansankynttilät hippaa okl:n pippaloissa. Se jos mikä on rankkaa kateltavaa. Tulevat lastenkasvattajat, hyihyi! :rolleyes:

Mikäli ne sielläkin on vainoharahaisia ja sairaalloisen mustasukkaisia sekä väkisin kopeloi puolet nuorempia miehiä/naisia, niin sehän vasta pelottavaa onkin.
Mutta heidän pippaloiden menosta olen onnelisesti epätietoinen =)

Talosta poistamiseen on siis seksuaalinen häirintä. BB-Nino puhui talossa useaan otteeseen kiinnostuksestaan Sampoa kohtaan. Eilisissä bileissä mies työnsi kätensä Sampon housuihin vasten tämän tahtoa. Sampo kertoi muille, ettei Ninon lähentely-yritykset loukanneet häntä, vaan hän otti ne vitsillä. Big Brother tulkitsi kuitenkin lähentelyn riittäväksi syyksi talosta poistamiseen.
http://www.stara.fi/2009/09/29/seksuaalinen-ahdistelu-paatti-ninon-bb-urakan/

Niin mikä mahtaa sit olla oikee syy talosta poistamiseen ? Seksuaalinen häirintä vai se murha juttu.

tai se että saadaan keskustelun aiheita. Koska formaatti kärsii inflaatiota.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom