Tietääkseni yksi homo on vielä säästössä, olin näkevinäni yhden siellä casting-tilaisuudessa, joku chattijuontaja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä taas huomaa kuinka ihmiset on erillaisia.Nino oli hieno homppeli joka toi jännitystä taloon,mutta nyt se on poissa:(Täytyy sanoa, että vaikka en ihan joka päivä bb:tä seuraakaan, niin voin sanoa että ONNEKS se Nino tippu. Joo, se ei ehkä ollu seinäruusu, mutta mulla menee ainakin katselunautinnon raja yli kun se riehu siellä naama punaisena. Ja se Sampo.. Voi tsiisus on kyllä nyhverö niinku myrkkymarakin sanoi tossa ylempänä. Raivostutti katsoa, kun se yritti saada Ninon pois kimpustaan, mutta ei koskaan tehnyt selväksi sitä kunnolla! Tyyliin että kipitähän vittuun siitä..
Nyt ku Nino on poissa, ni voisin alkaa aktiivisemmin seuraaman BB:tä!
Älä ihmettele kun ei kaikki tämänkään threadin perusteella ole.
En itse seuraa kyseistä ohjelmaa (yhden jakson katsonut), mutta ton lehtijutun perusteella tämä Nino ois joutunu pois jonkun murhajutun takia. Talossa olevilla ei saa olla rikostaustaa, mutta eihän tää Nino sanonukaan että olis tehny ite jonkun rikoksen vai sanoiko?
Pikku avautuminen kun ei kestä enään sivusta 'kuunnella'
"Ihana valopilkku Nino ym."
Siis mitä v****a. Miten porukka voi olla ihan inoissaan Ninosta
Irstas mielipuoli homo sekoilee jatkuvasti ja käpelöi nuorempia poikia. Tämäkö se on hyvää viihdettä? Mä en kai sit vaan tajuu.
Pelottavaa että tällainen henkilö tekee työtä lasten kanssa.
Mielestäni helpotus että lensi vihdoin pihalle, voi mennä vähän miettimään käyttäytymistään ja että mites tästä jatketaan.
Joo ei muuta, jatkakaa...
Näkisitpäs joskus, miten tulevat kansankynttilät hippaa okl:n pippaloissa. Se jos mikä on rankkaa kateltavaa. Tulevat lastenkasvattajat, hyihyi!