Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Siis kävikö siellä vain kaksi paria?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi damn :)
Mun pitää sit floodata kymmenen sivua ja keksiä jokasen floodin perään jokin huomautus. Vaikka että niko on homppeli, tiesittekö??!!?3#11 Ja en vetäny aurinkokuntaa nenääni..en en enenenene :thumbs:

ps. hmm.. mitäs mä nyt keksisin. Joo... odotin vain, että millon mia sekoaa, ku jo tehtävän alussa oli ongelmia naamari päällä. Meinas siinä tulla paniikki hengityksen kanssa.

edit. @nick. Toi tais olla se tehtävä johon ne valitsi pareja aikaisemmin päivällä (vai)?

edit. @nick. Toi tais olla se tehtävä johon ne valitsi pareja aikaisemmin päivällä (vai)?

Niin se varmaan on. Multa noi päiväset jutut on mennyt ohi, luulin että jokainen joutuu käymään.

Marko, Risto ja Minna äänestyksessä, veikkaisin Riston jäävän tuosta kolmikosta taloon, kun eilisessä koosteessa siitä annettiin niin positiivinen kuva.

Marko, Risto ja Minna äänestyksessä, veikkaisin Riston jäävän tuosta kolmikosta taloon, kun eilisessä koosteessa siitä annettiin niin positiivinen kuva.

Eli Marko joutui koska meni alakertaan omin luvin, Risto ehkä siksi että paljasti ettei edes hakenut BB, joten teki sopimusrikon. Molemmat suht "turhia" BB:ssä, Minna aiheuttanut draamaa => Minna saa jäädä.

Edit: Muita forumeita lukevana Marko ollut vähiten pidetty, Risto myös monella inhokki. Minnalla on kannattajansa, ja myös ne ketkä eivät hänestä pidä haluavat aika moni hänen kuitenkin pysyvän talossa. Tästä siis päätelmä. Alusta alkaen juuri Marko sekä Risto ovat olleet heikoimmilla.

Eli Marko joutui koska meni alakertaan omin luvin, Risto ehkä siksi että paljasti ettei edes hakenut BB, joten teki sopimusrikon. Molemmat suht "turhia" BB:ssä, Minna aiheuttanut draamaa => Minna saa jäädä.

Edit: Muita forumeita lukevana Marko ollut vähiten pidetty, Risto myös monella inhokki. Minnalla on kannattajansa, ja myös ne ketkä eivät hänestä pidä haluavat aika moni hänen kuitenkin pysyvän talossa. Tästä siis päätelmä. Alusta alkaen juuri Marko sekä Risto ovat olleet heikoimmilla.

En usko että Marko lähtee meneen koska oli niin paljon esillä koosteessa, suurin osa kumminkin kattoo koosteen eikä 24/7, Minnasta vähän 50/60.. ärsyttävä akka mutta sen ärsyttävyyttä ei paljon näytetä koostees. Risto taas voi saada miinusta siitä kun vei Harrin naisen. :P

Ja niin viel se että suurin enemmistö on hiljaa ja vaan valittajat kirjottaa foorumeille.. :D

En usko että Marko lähtee meneen koska oli niin paljon esillä koosteessa, suurin osa kumminkin kattoo koosteen eikä 24/7, Minnasta vähän 50/60.. ärsyttävä akka mutta sen ärsyttävyyttä ei paljon näytetä koostees. Risto taas voi saada miinusta siitä kun vei Harrin naisen. :P

Ja niin viel se että suurin enemmistö on hiljaa ja vaan valittajat kirjottaa foorumeille.. :D

Niin no se jää nähtäväksi. Marko ei kuitenkaan alusta asti ole säväyttänyt juuri ketään. Pikkutytöillekin se on ihan liian vanha ja tosikko ja vaisu...

Mutta... we'll see ;)

Alustavasti bbplazan ja varjoäänestys sivustojen mukaan sunnuntaina lähtee, Risto ja Minna.

Voi pjärse. Noi on yleensä aika paikkaansa pitäviä. Minnan ois ehdottomasti jäätävä. Saatana. Joutuu tykittää miljoona tekstaria vissii :D

Onneks on työsuhdekännykkä! Hihi. Voi äänestellä BB hyvällä omatunnolla :nolo:

Joo Minnan olisi parempi jäädä taloon, noista kolmesta ehdottomasti se räväkin persoona joka aiheuttaa eniten kitkaa erityisesti Marialle, Mialle ja Anderssille jotka pysyy eniten omassa porukassa aina..
Marko on symppis mut se on tylsä ja liian hiljainen.
Ja samalla saisi muille asukeille sen mielikuvan et Minna olisi suosittu talon ulkopuolella.

Itsehän olen sitä mieltä että toi on paljon viihdyttävämpää jos sieltä lähtis Niko, Maria ja Minna. Jo pelkkä Nikon lähteminen, Minnan PK-huoneeseen sulkeminen ja Marian alkoholinnauttimiskielto auttais paljon asiaan. Kyllä sitä voi ihmisä viihdyttää muullakin tavalla kuin puhumalla verta vuotavasta perseestä, ryyppäämisellä, jokinorsuilemalla ja kaikkien ryhmähuorana olemisella. Näittehän te ihan hyvin jo mitä Markokin sai aikaan ja oli sentään yksin, ja selvinpäin. Tarkoitan kommandoilua mikä oli musta suht viihdyttävää.

BB-extrassa paljastettiin, että Harrilla on tyttöystävä siviilissä...ja tuolla se poraa Cherryn perään:rolleyes:

Itsehän olen sitä mieltä että toi on paljon viihdyttävämpää jos sieltä lähtis Niko, Maria ja Minna.

...Näittehän te ihan hyvin jo mitä Markokin sai aikaan ja oli sentään yksin, ja selvinpäin. Tarkoitan kommandoilua mikä oli musta suht viihdyttävää.

Marko oli aika bore. Ei saanut mun mielestä juuri mitään aikaan. Liian kuiva persoona, vakavamielinen, fiksu, asiallinen, tosikkomainen. Mä keskustelen mielelläni sellaisten ihmisten kanssa live-elämässä, mutta mä en mielelläni katsele sellaisia ihmisiä televisiosta realitysarjassa.

Mä katselen mieluiten juuri sitä sekoilua, hihhulointia, huoraamista, kännäämistä, itsensä nolaamista, riitelyä, kaikenlaisia yhteenottoja, pelleilyä, hassuttelua, mitä vaan muuta kuin jotain älyllistä pohdintaa ja opetuksia. Järkevätkin keskustelut on viihdyttäviä, mutta pääasiassa tälläisessä ohjelmassa mua kiinnostaa ihan muut jutut kuin joku sohvapsykologia.

Voi pjärse. Noi on yleensä aika paikkaansa pitäviä. Minnan ois ehdottomasti jäätävä. Saatana. Joutuu tykittää miljoona tekstaria vissii :D

Onneks on työsuhdekännykkä! Hihi. Voi äänestellä BB hyvällä omatunnolla :nolo:

Yksi mikä on yleensä myös ERITTÄIN hyvin paikkansa pitävä, on vedonlyöntimarkkinan arviot tulevasta. Järjestys vedonlyöntimarkkinoilla on tällä hetkellä sellainen, että Minna ylivoimainen lähtijäsuosikki, toisena tulee Risto ja Markoa povataan jopa 5 viimeisen joukkoon taloon eli luonnollisesti tässä äänestyksessä selvä voittajasuosikki.

BB-extrassa paljastettiin, että Harrilla on tyttöystävä siviilissä...ja tuolla se poraa Cherryn perään:rolleyes:

Harri kerto talossakin tuosta sen tyttöystävästä. Se tais olla muistaakseen jonkinsortin kaukosuhde. Ja sit se vielä vähän mietti, että onko sillä edes sitä suhdetta enää.

Toivottavasti marko jää. kehittää tekemistä usein jos on tylsää ja ei ole sitä ilolientä. Ja loistava oli se lauluesitys,. suuret setelit :D
minna voi lähtä tekemään sitä 50 000e/kk ja risto nyt on lonely rider ja aika vitun tylsä ihminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom