Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei loppu päässä tota videota tapahtunu enää sen kummempaa, niin Cheryll käytännössä raiskas Riston. Risto oli vaan lahnana. Tosin, en kattonu kun puoleen väliin...

Herättyään, mä lyön vetoa, että nuita kaduttaa aika saakelisti.:hyper:

Niin no jos Cherylin ja Riston osat ois toisinpäin siitä todennäkösesti ois raiskaussyyte tulossa.

Onko viikkotehtävää vielä annettu?

edit. mikä makuuhuoneen kameraa vaivaa ku on zoomattu lattiaan, vaikka porukkaa on huoneessa pitämässä hauskaa

edit.2 jaa toimii taas

Btw, lensikö Johanilta mahlat nirppanokan käsittelyssä?

Ei se runkannu kun muutaman sekunnin. Eikä tainnu ees ottaa suihin kertaakaan, vaikka monet niin sanookin.

Voi jumalauta että toi Niko heittää makkarissa hyvää läppää.

Niko: "Ennen jos oisin nähny Ville Valon ni oisin heittäny tyylii jotkut hätäkuset nurkkaan."

Niko: "Joskus ku mä näin Salkkareista Ismon livenä ni mä vaan seurasin sitä tyylii sen kotiin ovelle asti ja jätin treffeillekin menemättä ihan vaan siks et saisin kävellä 5 kilsaa jonku julkkiksen perässä!"

Niko: "Siis mä oon ihan varma et jos joku julkkis tulee tänne ni se on Tuksu. Siis pakko olla! Sit sil on varmaan se paljettihame päällä, tosin ei se sil kauaa ois. Sit ois nii hyvä ku aamul heräis tuolta sviitistä ja tulis yläkerrasta alas. Mul ois se Tuksun hiuslisäke päässä ja sen paljettimekko päällä ja toinen puoli naamasta ja kropasta ihan ruskee ku oisin nukkunu Tuksun vieressä ku sil on nii paljon sitä itseruskettavaa..."

Jotain tähän tyyliin. :lol2:

Ei se runkannu kun muutaman sekunnin. Eikä tainnu ees ottaa suihin kertaakaan, vaikka monet niin sanookin.

Otti se hetken suihin ainaki mun mielestä. Imaisi sitä pari kertaa ja nuoli kullin vartta. Ainakin oli pää niin kii kyrvässä etten usko että ois vaan 1cm päästä katsellu pään liikkeistä miettien. Pääosin runkkas käsin.

Voi jumalauta että toi Niko heittää makkarissa hyvää läppää.

Niko: "vittu,Ennen jos oisin nähny vitun, Ville Valon ni oisin heittäny tyylii jotkut vitun hätäkuset nurkkaan."

Niko: "Joskus ku mä näin vitun Salkkareista vitun Ismon vittu livenä ni mä vaan seurasin sitä vittu tyylii sen kotiin ovelle asti ja jätin vittu vitun treffeillekin menemättä ihan vaan siks et saisin kävellä 5 kilsaa jonku vitun julkkiksen perässä vittu!"

Niko: "Siis mä oon ihan vitun varma et jos joku julkkis vittu tulee tänne ni se on vitun Tuksu. Siis vittu pakko olla! Sit sil on vittu varmaan se vitun paljettihame päällä, tosin ei se sil kauaa ois. Sit vittu ois nii vitun hyvä ku aamul heräis tuolta vitun sviitistä ja tulis yläkerrasta vittu alas. Mul ois se Tuksun vitun hiuslisäke päässä ja se vitun paljettimekko päällä ja toinen puoli naamasta ja kropasta ihan vitun ruskee ku oisin nukkunu vitun Tuksun vieressä ku sil on nii paljon sitä itseruskettavaa..."

Jotain tähän tyyliin. :lol2:

Korjasin. Aika :david: tosta vitun jauhamisesta.

Huomasin itekkin et se oli kii, mut en kuitenkaan menis satavarmana vannoo et näin olis käyny. Aika 50-50 tilanne.

Huomasin itekkin et se oli kii, mut en kuitenkaan menis satavarmana vannoo et näin olis käyny. Aika 50-50 tilanne.

Joo, siitä ei taida olla oikeaa kamerakulmaa et 100% varmuudella näkis, mut sille ainakin näytti. Oletan et hieman kiusas kielellä mut ei viittiny kunnolla ottaa bloukkaa ni tyyty pelkkään hj.

Sääliksi käy niitä keillä ei ole BB 24/7, nimittäin eilistä yötä ei saa MITENKÄÄN mahtumaan illan koosteeseen.

PissEvilEve mua käy sua kohta sääliksi tai oikestaan Megaa kun katot tota yötäpäivää ja odotat et siel pannaan ;) Kyl niitä parhaita paloja löytyy vaikka mistä!

Tässä BigBrotherFinlandin uusi osoite

PissEvilEve mua käy sua kohta sääliksi tai oikestaan Megaa kun katot tota yötäpäivää ja odotat et siel pannaan ;) Kyl niitä parhaita paloja löytyy vaikka mistä!

Tässä BigBrotherFinlandin uusi osoite

Johan suus kii nyt :whip: :love:

Nytkin oon hei töissä, ei tää oo parisuhteesta pois, ja öisin on Megamela yleensä duunissa, joten ei oo sekää meidän yhteisestä ajasta pois. Kiva kuitenkin kun huolehdit ja pidät miesten puolia :thumbs: :D

Enkä mä oota et siel pannaa. Nautin vaan kun muut mokailee. Oon tälleen salaa vahingoniloinen kun muutoin olen niin hyväsydäminen ja ystävällinen ihminen. Tää on kato niitä hetkiä kun päästän mun sisäisen vittupään esille :evil:

Joo, siitä ei taida olla oikeaa kamerakulmaa et 100% varmuudella näkis, mut sille ainakin näytti. Oletan et hieman kiusas kielellä mut ei viittiny kunnolla ottaa bloukkaa ni tyyty pelkkään hj.

Aamulla andreas sano, että ei ottanut kertaakaan suuhun. Nuolas kyllä aden mukaan

MissEvilEve: Kyl mie noi asiat tiesin mut sua kiva aina välil kiusii kun tiedät et meet provoon ;) Mut kuitekin sulle nyt :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom