Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä voisi tienatakkin. On niin vittumaisen oloinen. Ja sekin mahdollista että Tehnyt tukiaiset ja hakee vain ja ainoastaan näkyvyyttä. Pelle ollut alusta asti minun mielestäni.600 000 € vuodessa. Kyllähän tuo rahan tuoma arvokkuus ja tyyli paistaa kauas. En epäile yhtään.
Kaikki ajattelee varmaan et risto ja zeri oikein pannut romanttisesti ja nussinut aivot samalla pihalle, kunnon sviitissä. Todellisuus että risto maannut lahnana kun zeri yrittänyt päästä paneen :D
Olin myös menossa nukkumaan kun alkoi tapahtua. Perkele.. piti sitten valvoa aamuun asti :Dvoi vittu lähdin puol 3 nukkuun ku näytti siltä että mitään ei tapahdu
Joo samoin, painelin nukkuun tohon aikaan ja 5 min eteenpäin Minna ja Mia ois ottanut jo faittia :(voi vittu lähdin puol 3 nukkuun ku näytti siltä että mitään ei tapahdu. Ja jumalauta, oli vielä vaikka mitä.
ELi illan saldo
TEro ja marianne pani
Cheryl ja risto yritti panna?? WTF
marianna runkkasi johania
niko oli altaassa yleinen huora
mia ja minna otti yhteen
Ja kyllä kannattaa ostaa 24/7, ainakin nettiin. Ostin ekaa kertaa täks kaudeks, kun viimekaudella jo vitutti kun ei ollut. Sekä tänävuonna on vielä niin rempsee sakki, että meno varmasti vain paranee bileiden myötä.Hitto, pitäisköhän 24/7 ostaa, tuntuu sen verran rempseä sakki olevan talossa vänä vuonna. Olen varma siitä, että marko liikkuu foorumeilla jonkun nimim. takana. ei kellään mitään hajua? Kummiskin ihan kohtalaisen bodi, johonkin perustallaajaan verrattuna. Kummiskin pidän markoa parhaana, koska ei ole mikään teini enää..
En tiedä tarkotitko tolla sitä mun aiempaa kommenttia mutta heitin sen kyl iha läpällä ;)Toi paneminen sviitissä oli ihan paskaa, en tajua miten joku siitä muka jo katsoessa ehti kiihottua?
En tiedä tarkotitko tolla sitä mun aiempaa kommenttia mutta heitin sen kyl iha läpällä ;)
Olihan se takan räplääminen melko eroottista ;)