Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Nyt päivänsankari lähti päiväkirjahuoneeseen toples. Veikkaan, että bileet oli sit siinä.

Mietin kans et onko se muka liian kännissä? Vaikee uskoa. Viime vuonna Kadiltakin kiellettiin viina vasta kun se sammutti sen ulkosoihdun naamallaan. Se oli aina ihan vitun pellit kii, noista kukaan ei oo siinä kunnossa lähellekään. Cheryll on vaan ihan jumissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt selvisi Risen jäätyminen, se on Yksinäinen Ratsastaja.

Mitä mitä?? Kertokaas nyt, et mitä Riston ja Cheryn välillä tapahtuu!

Lueppa aiempia posteja...

Tiivistelmä: Cheryll tuijottaa sekopäisenä Ristoa, kuin kamoissa olis. On ihan pellit kii, jäässä ku... lumiukko talvella. Heiluu nahkarukkaset esillä ympäriinsä ja vähän väliä pitkän tuijotuksen jälkeen alkaa suutelemaan Ristoa [joka tuntuu olevan hieman huvittunut tilanteesta].

BB voisi nyt muuttaa porealtaan veden viinaksi.

VOI ELÄMÄ. Saunassa Niko mulkkusillaan perse levällään istu kyykyssä Mian sylissä ja suutelevat intohimoisesti :urjo:

cherylin pisteet laski, roikkuu joka äijässä ja yrittää kait nostaa pongojaan. huomenna katuu vitusti. Säälittävä mimmi mun mielestä.

VOI ELÄMÄ. Saunassa Niko mulkkusillaan perse levällään istu kyykyssä Mian sylissä ja suutelevat intohimoisesti :urjo:
Joo, yleensä nainen istuu hajareisin miehen sylissä, mutta eipä tässä tapauksessa :hyvä:

Oijoi, kun oon joutunu tekee koko illan töitä, eikä oo ehtiny seurata tilannetta.. No, kattelen kyllä yleensä mielummin niitä arkitouhuja ja tehtäviä, kuin ihan liian humalaista örvellystä. Mutta kyllä tuota hetken vilkuilee ilman ääniä :D

cherylin pisteet laski, roikkuu joka äijässä ja yrittää kait nostaa pongojaan. huomenna katuu vitusti. Säälittävä mimmi mun mielestä.

Kuten totesin jo esittelykuvasta: TRASHY. Tyylitön ämmä.

Puolustukseksi: Välillä osaa olla söpö ja herttaisen oloinen, mutta se on vain pintaa...

Aargh, nyt on tuskaa kun ei ole 24/7...

Mut onks Risto kans yhtä kännissä, kuin mitä muut?

Risto vaikuttaa aika selviöltä. On vähän hukassa

ed. no nyt se cheri on taas riston sylissä ammeessa

ed. 2. ei juma. cheri yritti kääntää riston päätä itteensä mut risto pyöräytti päänsä takas sivulle ja jatko juttuja markon kaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom