Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: -vastaus
Näyttää erehdyttävästi paskalta, mutta sisäpiiritietoon vedoten, vastaan Zaapran puolesta sen olevan lusikka + ruokaa -kombo.

:offtopic: Suussa on lusikka + jugua + marjoja.

Ja nimeltämainitsemattoman henkilön pitäisi ne tunnistaa, sillä samainen nimeltämainitsematon henkilö söi niitä mun rasioista mielin määrin aiheuttaen hetkellistä mielipahaa :P

66998_Henna3_123_486lo.jpg

:eek:

Pakko kysyä, että onko täällä kukaan muu miettinyt, että miksi Marianna ihan OIKEASTI poistettiin talosta?

Mä oon ihan sata varma että sillä alko flipata.. Tää nyt on vaan spekulointia, mutta pakko kysäistä, onko joku muukin miettiny samaa.

Pakko kysyä, että onko täällä kukaan muu miettinyt, että miksi Marianna ihan OIKEASTI poistettiin talosta?

Mä oon ihan sata varma että sillä alko flipata.. Tää nyt on vaan spekulointia, mutta pakko kysäistä, onko joku muukin miettiny samaa.

purtsi, et oo tän kaa yksin! mä oon miettinyt samaa ja tullut samaan lopputulokseen... :)

Juu minulle ainakin on tullut mediasta sellainen kuva Marttinasta, että ei ole henkisesti ainakaan mikään tasapainoisin henkilö.

"Vastuunrajoituslauseke" (näistähän ei koskaan tiedä, kohta ollaan kunnianloukkauksesta käräjillä): korostan, että kyseessä on vain mediasta välittynyt kuva kys. henkilöstä enkä väitä, että Marttina olisi oikeasti jotenkin mieleltään epätasapainossa.

Juu minulle ainakin on tullut mediasta sellainen kuva Marttinasta, että ei ole henkisesti ainakaan mikään tasapainoisin henkilö.

"Vastuunrajoituslauseke" (näistähän ei koskaan tiedä, kohta ollaan kunnianloukkauksesta käräjillä): korostan, että kyseessä on vain mediasta välittynyt kuva kys. henkilöstä enkä väitä, että Marttina olisi oikeasti jotenkin mieleltään epätasapainossa.

Puhe oli tän kauden Mariannasta.

Talossa on näköjään alettu pelata oikein kunnolla. Porukka varmaan tajunnu että kannattaa äänestää alkuperäisasukkaat pois. Johan antanut ensimmäisenä äänensä terolle.

No laitetaan Terolle miinusta niin perkeleesti niin saadaan se poromies helvettiin talosta. Sen jälkeen lähtee Johan.

Saadaan Anna tai Alex voittoon.

Lusmu selkäänpuukottaja Anna heti Hennan jälkeen ulos! taas yllättäen iski migreeni!, aina jännästi iskee keskellä viikkoa kun ei hommat maistu, vähän kuten Kadilla aikoinaan oli menkat! :D
Alex on sellainen ladyboy joka ei paljoa äänessä ole, itseasiassa aika huomaamaton talossa, eli ihan turha kuten Hennakin.
Johanin kyllä voisi lähettää myös ulos, en näe mitään positiivistä kyseisessä henkilössä mut negatiivisiä puolia sitte senkin edestä.
Talon negatiivisimmät henkilöt on ehdottomasti Anna ja Johan.

Ainoa kenelle itse soisin voiton on ehdottomasti Tero. Johan oli myös alussa vahvoilla, mutta pisteet ovat laskeneet tasaiseen tahtiin alusta asti. Anniinakin voisi olla olla vahvoilla jos ei vain yksinkertaisesti olisi niin hemmetin tyhmä...Jarmon kohtaloksi taas koitui tulla taloon vasta näin myöhään. Muut ovatkin sitten tasaisen ärsyttävää porukkaa.

Huomasko kukaan muuten Alexxxin viime viikkoiset nimeämisperusteet:

Alex

2 pistettä: Anna

– Yritti olla kauhean ohjaileva, en tykkää siitä.

1 piste: Tuuli

– Puhuu liikaa asioista, joilla ei merkitystä: ulkonäöllisistä ja pinnallisista asioista.

Öö ? :D :lol2:

Eipä tullu yllätyksenä, Anniina laittoi kovat piippuun, esittää viatonta mut pelaa kovaa.

Anniina
2 pistettä: Tero
- Olen kyllästynyt läppiin. Terolla on usein se, että tietää asioista etukäteen kaiken, hirveät ennakkokäsitykset.

1 piste: Johan
– On tullut jotenkin outo fiilis siitä. On sanonut, että hän pelaa. Se pelottaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom