Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selviskö 24/7 seuraajille miksi joutui vai kerrotaanko tuo kaikille vasta extrassa

Voisi kuvitella että asukkaat on pikkuhiljaa heränneet kilpailemaan. Johan alkaa aikamoista suosikin viittaa kantamaan, joten varmaan taktikointi alkanut.

Ei jumalauta, kun tolle Katajalle saa repeillä välillä. Hyvä juontaja.

Vitun ärsyttävä ollut toi rekkalesbo joka putos.. Miten se sanokaan, jotain mksi mieshen pitää olla tossun alla.. Vois sanoo saman et "täsä on luu vitonen ja oot just tässä välissä etkä hellalla tai imuroimassa". Ei naisestä miestä saa mut miehestä saa naisen..

Wau, Tero sai sanottua jotain tunteitaan!! Hienosti ilmaistu se tosiasia, että Terppa haluaisi jyystää Tuulia myös BB:n jälkeen:D

edit: oho, vittu kun tuli väärään threadiin.

Vitun ärsyttävä ollut toi rekkalesbo joka putos.. Miten se sanokaan, jotain mksi mieshen pitää olla tossun alla.. Vois sanoo saman et "täsä on luu vitonen ja oot just tässä välissä etkä hellalla tai imuroimassa". Ei naisestä miestä saa mut miehestä saa naisen..
Se sano, että miehet jotka on tossun alla ovat fiksuja, sillä he ovat tiedostaneet, ettei se kapinointi ainakaan paranna heidän asemaansa.

vittu mikä verbaalinen nero toi tero :lol2:
en juurikaan sarjaa seuraa mut satuin kattomaan just ton teron ja tuulin keskustelun.

tero: ööö niin siis aattelin vaan sanoo et öö joo siis niinku et jos me oltais tai siis ei niinku ehheehehe ... tai mä siis tarkotan et jos sä ja mä ei oltais täällä et oltais ulkona niin sanoisin sulle...siis mulla on tuolla ulkopuolella naisia paljon tai ei siis noin vaan ne ei kiinnosta mua sanoisin sulle et sä kkiinnostat mua enempä ku ne, tajusiksä niinku mitä en tarkotanut tätä nyt, et tuntusko susta nyt jotenki helpommalta. ku oon ajatellu et mitä sä oot ajattelut et mä oon ajatellu susta ja nyt tuntu et... aattelin sun ois hyvää tietää tää, ni tajusiksä.

tuuli: niii

Ei ihme että kaveri oon kaatanut kymmeniä naisia ( tosin luultavasti tyrmäystippojen avulla) .

Johan sanoi Annaa Tukiaiseksi kun sillä oli se vaalea permanentti laitettuna suoraa lähetystä varten :hyvä:. Hihh. Ja Tero on tietenkin ihana symppis niinkuin aina :haart:. Suuri läheisyydenkaipuu.

Häätöäänestyksessä Anna, Cheryll, Jari-Matti ja Johan, oliskohan se aika päästä Jari-Matista eroon..turhan negatiivinen jääräpää, viimeinen läyhääjä talosta ulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom