Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos en ihan väärin muista, niin olin näkevinäni jossain että kirkon ulkomaanapu on mukana tuossa vaihdossa?? Voisi kuvitella että Johan lentäisi jollain rahtikoneella tai vastaavalla suoraan kohteeseen.

Eipä ole vieläkään tumma poika tullut taloon. Pitävätköhän ne sitä kaapissa jemmassa illan lähetystä varten? Ei kyllä Johankaan ole vielä vastaavassa paikassa. Kommentti Afriakan netistä:

"We cannot wait to see Johan ... he seems rather cute too.

I am sure the HM's here will make him feel very welcome & infuse the warmth of the African hospitality in him before he returns.

I hope they teach him to dance the African way and he can go back and teach the se*xy hip movements to the other HM's from Finland.

An hour and a half till you see Munya ... "

Eikö E-Afrikassa ja Suomessa eletä samalla aikavyöhykkeellä? Onko mahdollista että molemmat saapuvat taloihin täsmälleen samoihin aikoihin?

Mä arvasin et Johan sinne mahdolliseen vaihtoon laitetaan! Onkin ainut ns. "edustuskelpoinen"/"normaali" ja sopivan hullu tohon!

Miks ne laittaa tolle vapulle aina noin tiukkoja vaatteita? ..ei hyvä.. Viime sunnuntainkin punainen mekko oli melkonen makkaran kuori.. IMO

Etukäteen asukkaiksi valittiin kaksi naista ja kaksi miestä, jotka selviäisivät myös tällaisesta vaihdosta. "Haluttiin stabiili ja voimakastahtoinen ihminen, joka kestää vaihdon. Se kun on hyvin paineinen tapahtuma", Räisänen sanoo. "Näin lopulta valikoitu Johan."
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Johan+sai+valita+lähteekö+vai+ei/1135240368944

Olis ihan helvetin hauska tietää ketkä ne loput kolme "stabiilia ja voimakastahtoista" ihmistä ovat/olivat... :lol2:

Mä taas veikkaan, että Andreas ois ollu tuotannon ykkösvaihtoehto lähtemään ulkomaille. Kielitaitoinen sanavalmis kaveri. Siksi häntä ehkä tuotannon osalta jonkun verran suosittiinkin...

Johan ehdottomasti paras vaihtoehto tämänhetkisistä asukkaista vaihtoon. Alunperin ajattelin, ettei voisi vaihto vähempää kiinnostaa, mutta nyt vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom