Monta kertaa ite äänestit?
Turhaa voivottelua,jokaisella ohjelmalla on oma ohjaajansa.:down:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monta kertaa ite äänestit?
Olis muuten ollu hyvin mahdollista jos Marianne olis uskaltanu tehä jotain että Nikon olis pistäny solmuun, onhan se lentokentällä turvatarkastajana...olis muuten ollu hauskan näköstäkin :D
Joo.
Nuo kolmen pallon poliisit on kaikki ninja-academyn käyneitä käsintappajia.
ONNEKSI Niksu ei jäänyt TURVATARKASTAJA-Mariannen kynsiin.
Aika hyvää piikitystä mulle vai? etit varta vasten viestin jonka kirjotain noin 100 viestiä sitten? :DJoo.
Nuo kolmen pallon poliisit on kaikki ninja-academyn käyneitä käsintappajia.
ONNEKSI Niksu ei jäänyt TURVATARKASTAJA-Mariannen kynsiin.
Mitä on kolmen pallon poliisit?
Kai täälä on kans annettu miinusta adelle? Toisessa BB- keskustelussa on ainakin loppurutistukset menossa!
Katajahan lupasi jo viikkoja sitten, että 16.-18. päivä tapahtuu jotain jännää. Joillain foorumeilla käyty paljonpaljon spekulaatiota siitä, mitä se voisi olla. Ilmaan on heitelty mm. asukasvaihtoa jonkun muun maan BB:n kanssa - kuulostais kieltämättä kiinnostavalta, mutta ehkä on parempi vaan olla odottamatta yhtään mitään tuolta tuotannolta :jahas:Hyvä, kiitos kaikille äänestäjille. Nyt taloa vois taas alkaa seuraan.
Ens sunnuntaina taas tapahtuu jotain erikoista. hmm..
Katajahan lupasi jo viikkoja sitten, että 16.-18. päivä tapahtuu jotain jännää. Joillain foorumeilla käyty paljonpaljon spekulaatiota siitä, mitä se voisi olla. Ilmaan on heitelty mm. asukasvaihtoa jonkun muun maan BB:n kanssa - kuulostais kieltämättä kiinnostavalta, mutta ehkä on parempi vaan olla odottamatta yhtään mitään tuolta tuotannolta :jahas:
No voi perse :( Laimeeta. Anyway - mulla ei ole telkkaria, niin en lähetystä nää...Edit. ihmiset ihan tohkeissaan siitä että ade lähti ni ei huomaa enää mitään muuta, toi oli nimittäin viimenen asia minkä vappu sano lähetyksessä.
Tää kyllä tosin selittää miks sä kirjotat tähän threadiin :DNo voi perse :( Laimeeta. Anyway - mulla ei ole telkkaria, niin en lähetystä nää...