Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ade ulvoo MÄÄÄÄ OON NIIN ONNELLINEN

Mulle tuli tosta blondista heti mieleen:
leahlustdoll_iso_0701_eb8.jpg

Kaisa-Reetan motto:Elämän ei kuulu olla matka kohdusta hautaan timmissä vartalossa, hyvin säilyneenä ja rauhallisin mielin. Sinne hautaan kuuluu rysähtää poikkiteloin loppuun kulutetussa kropassa, sekavassa mielentilassa, tequila-shotti toisessa kädessä ja tupakka toisessa huutaen: "Whuuhuu, what a ride!"

Eli ts. ei tarvii ihmetellä miks näyttää ikäistään vanhemmalta..

edit: tolla on miesten kosteusvoiteita tavaroissa.. hmm..?

ei helvetti.. ehdin jo toivoa että tuonne heitettäs 2 kuumaa, nuorta fitness-eukkoa mut ei.. mitä me saatiin:

1) johanna tukiainen wnb
2) rekkalesbo

No näinhän tässä kävi mitä pelkäsinkin. Saisko noi Aaltoset ja muut pois tuolta pilaamasta hyvää formaattia.

Siis käsitin, että uusien asukkaiden piti olla julkkiksia? En tunnista ainakaan kuvista kumpaakaan. Onko noi ihan taviksia?

Toivottavasti tuovat elämää taloon.

No näinhän tässä kävi mitä pelkäsinkin. Saisko noi Aaltoset ja muut pois tuolta pilaamasta hyvää konseptia.

Siis käsitin, että uusien asukkaiden piti olla julkkiksia? En tunnista ainakaan kuvista kumpaakaan. Onko noi ihan taviksia?

Toivottavasti tuovat elämää taloon.
ketä sulle sano et ne julkkiksia? *joku pakkiksella, sen on pakko olla totta!!!!!*

Mä oon ihan varovaisen positiivisella kannalla uusien suhteen. Vaikuttavat sen verran rempseiltä ja meneviltä heti alusta, etteivät jää vain tapettikansaksi. Ois ollu pahempi, jos ne ois vain kauniita seinäruusuja. :thumbs:

no kyllä extraa katsoessaankin sellaisen kuvan sai, että julkkiksia on tulossa taloon ku katajakin oikein pätevänä antoi "vihjeitä" näistä uusista tulevista henkilöistä. heti siinä rupes itsekin pähkäileen että kukahohan julkkis vois olla. harvoin taviksista mitään vihjeitä annetaan ku ei niistä ole mitään hyötyä kenellekkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom