No oli mikä oli. Oon niin shokissa noista uusista asukkaista, että ei edes järki juokse enää. My bad. :DNelonen? wtf? :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oli mikä oli. Oon niin shokissa noista uusista asukkaista, että ei edes järki juokse enää. My bad. :DNelonen? wtf? :wtf:
Oletko testannut kyseistä lelua, kun heti tuli mieleen? ;)Mulle tuli tosta blondista heti mieleen:
en, vaikka houkuttelevat kasvot sillä onkin.;)Oletko testannut kyseistä lelua, kun heti tuli mieleen? ;)
Vuoden asunu Pk seudulla et ei siitä kovin kauaa sitte ole aikaa.Semmosia huhuja liikkuu, että Mariannella ja Kaisa-Reetalla olisi joskus ollut jotain sutinaa. Tästä lisätietoja?
ketä sulle sano et ne julkkiksia? *joku pakkiksella, sen on pakko olla totta!!!!!*No näinhän tässä kävi mitä pelkäsinkin. Saisko noi Aaltoset ja muut pois tuolta pilaamasta hyvää konseptia.
Siis käsitin, että uusien asukkaiden piti olla julkkiksia? En tunnista ainakaan kuvista kumpaakaan. Onko noi ihan taviksia?
Toivottavasti tuovat elämää taloon.