Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiroilu/tupakointikielto tekisi poikaa.;)Siis mitä vittua se mia tuolla tekee. Ois voinu angsteineen jäädä kotiin kiroomaan maailmaa.
Kiroilu/tupakointikielto tekisi poikaa.;)
Menisköhän sitä ite tuolla talossa noin sekasin? Ei kai noi kaikki voi normaalisti käyttäytyä noin?
Kokeillaan. Haetaa myö ens vuoden BB ;)
Sit kun paljastuu et keitä ollaan ni Pakkis äänestää voittoon :D
Tuleekos noille vielä jotain vai oliko se nimeäminen muka ihan oikeasti se koko rangaistus mitä nikolle ja muille annettiin?
Hyvin todennäköisesti juuri näin, ja oltais entisiä modeja :DEdit: Tai sit meidät äänestettäis ekana veke ettei häpäistä Pakkotoisto.comia
Kuka sitä tekee? Mia? "v..dduu, eiks meil v..du oo sitruunaa".Onkohan toi kiljun väsääminen ihan sallittua?
Kuka sitä tekee? Mia?
Kuka sitä tekee? Mia?
Kokeillaan. Haetaa myö ens vuoden BB ;)
Sit kun paljastuu et keitä ollaan ni Pakkis äänestää voittoon :D
Edit: Tai sit meidät äänestettäis ekana veke ettei häpäistä Pakkotoisto.comia
Kokeena tollanen (ulkomaailmasta suljettuna, omat säännöt jne.) olis todellakin mielenkiintoista.
Mietin myös miten oma pää kestäis tuolla. Vilmis olis meistä todennäköisin voittajaehdokas, kun mulla ja Evellä menis hermot urpoihin ja saatais häädöt väkivaltaisuuden takia.
Asennoitumisestahan tuo on kiinni, jos olis päättäny jaksaa ja taistella, ottaa huumorilla noi jutut ja tehdä viikkotehtävät kunnolla, niin ihan varmasti kestäis pää kasassa. Eri asia taas on olisko se viihdyttävää ja joutuisko sitten viihdearvo nollan takia ulos.
:D ja ton näkösen hihhulin suustahttp://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1591215
Mulla on nyt hirveä halu lyödä tosi montaa. Olen nyt sellaisella päällä, että yksikin väärä sana, niin tämähtää, Andreas ilmoitti.