Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menisköhän sitä ite tuolla talossa noin sekasin? Ei kai noi kaikki voi normaalisti käyttäytyä noin?

Kokeillaan. Haetaa myö ens vuoden BB ;)

Sit kun paljastuu et keitä ollaan ni Pakkis äänestää voittoon :D

Edit: Tai sit meidät äänestettäis ekana veke ettei häpäistä Pakkotoisto.comia :nolo:

Tuleekos noille vielä jotain vai oliko se nimeäminen muka ihan oikeasti se koko rangaistus mitä nikolle ja muille annettiin?

Saattaapi olla toi oli kaikki. Tietäähän sen mitä se ois, jos tulis esim. kiroilukielto. Nikon kommentti saattais olla tyyliin:"V*ttu ihan sama. Mua ei kiinnosta tää homma enää, ens sunnuntaina kuitenki lähen kotiin". On noi kyllä sellasia ämmiä, ettei ne tosta rangaistuksestakaan mitään opi.

Asukkaiden yhteishengessä on muuten jo huomattavaa parannusta. Tai sitten oon vaan niin sinisilmäinen. Tuolla he kuitenkin istuvat keittiön pöydän ääressä yhdessä, pitkästä aikaa, keskustellen aivan yleisesti. Ei mitenkään sovitusti. Adelta, Mialta ja Nikolta taisi jo Mantakin unohtua ihan lennosta.

Kokeillaan. Haetaa myö ens vuoden BB ;)

Sit kun paljastuu et keitä ollaan ni Pakkis äänestää voittoon :D

Edit: Tai sit meidät äänestettäis ekana veke ettei häpäistä Pakkotoisto.comia :nolo:

Kokeena tollanen (ulkomaailmasta suljettuna, omat säännöt jne.) olis todellakin mielenkiintoista.
Mietin myös miten oma pää kestäis tuolla. Vilmis olis meistä todennäköisin voittajaehdokas, kun mulla ja Evellä menis hermot urpoihin ja saatais häädöt väkivaltaisuuden takia. :)

Asennoitumisestahan tuo on kiinni, jos olis päättäny jaksaa ja taistella, ottaa huumorilla noi jutut ja tehdä viikkotehtävät kunnolla, niin ihan varmasti kestäis pää kasassa. Eri asia taas on olisko se viihdyttävää ja joutuisko sitten viihdearvo nollan takia ulos.

Kokeena tollanen (ulkomaailmasta suljettuna, omat säännöt jne.) olis todellakin mielenkiintoista.
Mietin myös miten oma pää kestäis tuolla. Vilmis olis meistä todennäköisin voittajaehdokas, kun mulla ja Evellä menis hermot urpoihin ja saatais häädöt väkivaltaisuuden takia. :)

Asennoitumisestahan tuo on kiinni, jos olis päättäny jaksaa ja taistella, ottaa huumorilla noi jutut ja tehdä viikkotehtävät kunnolla, niin ihan varmasti kestäis pää kasassa. Eri asia taas on olisko se viihdyttävää ja joutuisko sitten viihdearvo nollan takia ulos.

Heh. Totta, ihan asiaa puhut. Mielenkiintoinen ihmiskoehan toi BB on, ja jos etukäteen päättää jotain niin varmasti se vaikuttaa.

Hitto että repesin tolle mielikuvalle että lennettäis ulos väkivaltaisuuden takia :lol2: Voin vaan kuvitella kuinka... no joo... Niin. Liikaa temperamenttia itselläänkin... :hyvä:

Be gone satan!!!! :dance2:
Ja niin lähti paholainen takaisin helvetin esikartanoon. :jahas:
Luoja miten joku voi olla noin sekopää ja käyttäytyä tuolla tavalla suorassa lähetyksessä?? Mullakin hissi menee vielä joten kuten ylös(vaikka iskuja on otettu paljon),mutta tuolla akalla se ei kyllä ole ylös mennyt vuosiin....nyt :zzzz: !!

LOL ketä toi adekaan vois lyödä, nikoa ja sais siltäki lättyyn.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1591215

Mulla on nyt hirveä halu lyödä tosi montaa. Olen nyt sellaisella päällä, että yksikin väärä sana, niin tämähtää, Andreas ilmoitti.
:D ja ton näkösen hihhulin suusta

vai että oikein TÄMÄHTÄÄ. kuulostaa todella hurjalta:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom