Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika laimee jakso..

Nauratti kyl ku kaikki repeili sille vaatteenvaihto läpälle :D

Mun mielestä ehdottomasti parhain jakso tähän mennessä.

Talossa on nyt aivan sairaan hyvä ilmapiiri. Voidaan melkein jo verrata viimekauteen.

Eilen ekaa kertaa tuntu siltä, että kaikki tulee toimeen kaikkien kanssa tuolla talossa.
Tuollasta on pitemmän päälle mukavampi kattoa... riitely on aika ajoin hyvää viihdettä, kukaan ei kuitenkaan jaksa kattoa kolmea kuukautta pelkkää riitelyä ja paskan puhumista.
Paska-Mantan lähtö on parantanut tuota ilmapiiriä aivan saakelisti.

paska mantan lähtö on tylsistyttänyt menon tyystin. toivoin hänen lähtöään mutta nyt jo harmittaa ku se ei oo tuolla läyhäämässä ja aiheuttamassa riitoja :). ainakin viimeiset 3-4jaksoa on ollut tosi tylsiä, toivottavasti alkais jo tapahtuun ettei käy samoin ku viimevuonna ;)

Aivan samaa olen funtsannut kuin Neutraali, minustakin paska-manta oli yksi tv-historian inhokeistani mutta hänen lähtönsä jälkeen ei tuolla paljon ole tapahtunut. Toisaalta se mantan lähtö viikko sitten oli kyllä hieno spektaakkeli kaiken kaikkiaan. Tsekatkaapa muuten uusin seiska, siinä manta on yhdessä kuvassa niin apinan näköinen kuin ihminen vaan voi :D

Yleensä tapahtuu jotain ku niille antaa alkoholia ja saunan. Tätä ei tapahtunu kertaakaan. Siinä yks selitys miks tää viikko oli niin hiljanen, tosin jos ei oo 24/7 ni missaa ne pienemmät tapahtumat mitä tuolla on ollu tällä viikolla.

Jokainen joka käyttää PASKA-MANTAN lanseeraamaa "läyhätä"-sanaa joko foorumilla tai ihan missä tahansa, tulisi PERSRAISKATA JA BANNATA IKUISESTI SYVIMPÄÄN HELVETTIIN! :curs:

Lopettakaa tuon sanan käyttö. Kiitos.:curs:

:jahas:

Jokainen joka käyttää PASKA-MANTAN lanseeraamaa "läyhätä"-sanaa joko foorumilla tai ihan missä tahansa, tulisi PERSRAISKATA JA BANNATA IKUISESTI SYVIMPÄÄN HELVETTIIN! :curs:

Mitä sä jätkä oikein läyhäät? ;)

Mä en tota bannia pelkää jostain syystä ollenkaan, ja mitä tulee perseraiskaukseen niin... :evil:

:whip:

...

HETI VOI ÄÄNESTÄÄ tietty jos haluaa. Mä venaan sinne suoran alkuun että mikä on tilanne ja sit aukee hanat! Tai siis... saldo... tai jotain... :D

saa nähä saako tuota adea pois tuolta:wall:

Lähetä Andreas- tekstiviestillä numeroon 17106 tai soita numeroon 0700-87808.

Suositut

Back
Ylös Bottom