Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin lyhesti voin spoilata että kumpaakin panettaa ku ei oo itteensä räplänny 1kk.

"Myöhemmin illalla puhe kääntyi seksin kautta itsetyydytykseen.

Andreas kertoi hoitaneensa hommat itsekseen kolme kertaa BB-talossa. Johan päätyi laskuissaan kahteen. "

"Myöhemmin illalla puhe kääntyi seksin kautta itsetyydytykseen.

Andreas kertoi hoitaneensa hommat itsekseen kolme kertaa BB-talossa. Johan päätyi laskuissaan kahteen. "
sano kyllä 24/7 että ei oo kertaakaan. Andreas tosin sano että kolme.
Tosin jos oli extrassa toi klippi että sano noin ni sit täytyy kyl myöntää erehdys.

Vaikka toi Andreas onkin 99% ajasta "suhteellisen" ärsyttävä, niin pakko sanoa, että se sen Big Brother imitointi Nikolle oli kyllä loistava :D

Mä olisin valmis antamaan Andreakselle vielä "uuden tilaisuuden", huonosti käyttäytyvä pikkulikka pihalle!

uus mahdollisuus tietää sitä että se on sitten loppuun asti ja jopa voittaa. itse laittaisin sen pihalle, mutta harmi ku katsojat on niin lyhyt muistista porukka näissä asioissa. pari päivää on puhumatta paskaa ja esittää jotain muuta mitä se ei ole niin se onkin sitten hyvä jätkä ;). osaa kyllä hämätä taitavasti katsojiakin, ihan tietoisesti muuttanut käytöstään. meikältä ei heru mitään sympatioita tolle pikku pirulle:)

uus mahdollisuus tietää sitä että se on sitten loppuun asti ja jopa voittaa. itse laittaisin sen pihalle, mutta harmi ku katsojat on niin lyhyt muistista porukka näissä asioissa. pari päivää on puhumatta paskaa ja esittää jotain muuta mitä se ei ole niin se onkin sitten hyvä jätkä ;). osaa kyllä hämätä taitavasti katsojiakin, ihan tietoisesti muuttanut käytöstään. meikältä ei heru mitään sympatioita tolle pikku pirulle:)
Täyttä asiaa. Andreas ulos nyt, se on ainoa vaihtoehto!

Eikö kukaan ole kommentoinut siitä nikon eilisestä avautumisesta että hän voisi ottaa johanilta suihin, tai ylipäätään olisi iloinen jos saisi tuottaa hyvää oloa suullaan jollekkin.

Voi helvetti, asukkaiden henkisen iän keskiarvo on ehkä 10v, Nytkin chipa pieraisi ja kaikki ryntäs nuuskimaan kun chipa kielsi tekonsa.

vähän tuo tuuli on hyvä tanssimaan :lol2:

jopa itekki pystysin tuohon......

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom