Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
kaikista paras oli mun mielestä jos rangaistus olisi että juorukerho joutuu itse päättämään ketkä kaksi HEISTÄ on häätöäänestyksessä ensi viikolla tai sitten päättämään heti, että kuka heistä neljästä lähtee heti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi luoja.. Mä en kyllä menis kirveelläkään tonne taloon kun siellä on noin paskaa jengiä :rolleyes:

Mielestäni Manta pitää säilyttää talossa, sanoo kaiken suoraan eikä jauha paskaa seläntakana. Lisäks tuo viihdettä reilusti enemmän ku esim cheril.
Niko voittaa tän vuoden big brotherin näytöstyyliin ylivoimaisesti. sillä ei oo hätää äänestyksessä.

Cheril nyt seuraavaks ulos, ärsyttävä ruma akka.

Sitte johan ja venäläinen limanuljaska seuraavaks ulos.

Luulen että tuo isoveljen löysäily johtuu juuri siitä että A) tämän vuoden teema on nyt tämmönen 2) Sponsseille lupailtu taivaalta tähdet ja kuu 3) Kolme? edellista tuotantokautta on todettu epävirallisesti kehnoiksi, virallinen mielipide on ollut sitten jotain muuta...

No, mietitäänpä taas kun Manta tippuu sunnuntaina,sen jälkeen Niko ja Andreas. Onko tästä tuotantokaudesta muuhun kuin paskan jauhamiseen? Muut ovat kyllä ihme tuppisuita vai pelkääkö kaikki vaan Mantan rinkiä eikä uskalla olla normaalisti. Voihan olla niin, että näiden ihmisten lähdettyä tämä tuotantokausi on paketissa.

Mielestäni Manta pitää säilyttää talossa, sanoo kaiken suoraan eikä jauha paskaa seläntakana. Lisäks tuo viihdettä reilusti enemmän ku esim cheril.
Niko voittaa tän vuoden big brotherin näytöstyyliin ylivoimaisesti. sillä ei oo hätää äänestyksessä.

jaaha, ja missäs umpiossa sä oot kasvanut?

tämä oli se pointti. jos sitä mitä manta tekee ei voi sanoa seläntakana paskan jauhamiseksi, niin ei sitten mitään....

t: nimimerkki 24/7-asiakas

Harvoin olen kyllä odottanut BB-häätöäänestystä niin paljon kun huomista. Tulee olemaan nautinto katsoa, kun paskamanta lähtee talosta ja sen kätyrit itkee..."tää on siis niin kovaa peliä ja väärin, yhyy."

On toi Manta aivan saatanasta, kauhea akka. Se tippuu huomenna kun ei sillä ole faneja, Niko ja Chiba saa sentään jonkin verran +ääniä, mutta toi blondattu vanha piereskeliä tipppuu niin että suhina käy...:hyvä:

Voi luoja.. Mä en kyllä menis kirveelläkään tonne taloon kun siellä on noin paskaa jengiä :rolleyes:

Mietin ihan samaa. Tunti päivässä televion välityksellä riittää nostamaan verenpainetta jo sen verran, että tuolla tulisi varmaan hulluksi.

Teron ja Nikon riidassa näytti, että Niko nielee kohta hampaitaan, mutta ei...

Toi Manta vaikuttaa sellaselta tyypiltä että se uskoo kaikkiin salaliittoteorioihin mitä on koskaan keksitty, ja on itse keksinyt niistä puolet. Muuten sillä ois foliohattu tuolla päässään ellei se häiritsisi kameroita ja mikkejä talossa niin pahasti.

Mietin ihan samaa. Tunti päivässä televion välityksellä riittää nostamaan verenpainetta jo sen verran, että tuolla tulisi varmaan hulluksi.

Teron ja Nikon riidassa näytti, että Niko nielee kohta hampaitaan, mutta ei...

Tero taitaa olla luonteeltaan liian kiltti tuollaiseen hommaan. En olettanut, että Tero olisi käynyt missään vaiheessa Nikoon käsiksi. Oikeastaan koko tilanne aiheutti lievää myötähäpeää, etenkin kun kukaan ei ottanut "hermostumista" tosissaan. Ilmeisesti nyt sitten piti väkisin yrittää avauta, koska muut niin hartaasti sitä toivovat. "Ei saa pitää kaikkea sisällään", ärsyttää kun muut yrittävät vetää vitunmoista luonneanalyysiä muutaman viikon tuntemisen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom