Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen sitä, että kun BB:n hakee niin luulisi olevan kaikilla tiedossa jo edellisiltä kausilta, että niitä ei niin kivojakin tehtäviä joutuu tekemään...:rolleyes: Joten turha kitistä niistä sitten kun on taloon vapaaehtoisesti mennyt.

Tällä kaudella ei ole ollut yhtä selkeä "Jahas, Sauli tän taitaa voittaa"-fiilis kenestäkään.

Mulla on hieman semmonen kutina että se kyllä voi olla Niko. Hänellä on inhoajia, mutta jos sama meno jatkuu ja hän esittää noita hulvattoman hauskoja homoelkeitä sun muita ja sekoilee ja on tohelo, niin kyllä sillä niin paljon on fanejakin että voisi voittaa.

Se on vähän sellainen... hmm... hellyyttävä höperö :D

Ainahan se on ollu noin. Kipeet ei saa tehdä juuri mtn BB:ssä, ihmettelin että Isoveli ees antoi nimetä Minnan alunperin. Tajusivat sitten mokansa kyllä.

Viime vuonnahan jos valitti päänsärkyä/migreeniä ja sai siihen lääkettä, niin vaikka parani niin ei saanut dokata saman päivän aikana. Siellä oltu aina suht tarkkoja sairastelun suhteen ja hyvä niin.
Eipä se Minna tehtävästä vapauduttuaan enää kovin sairaalta vaikuttanut, kun jäi aamuyöhön asti sohvalle juttelemaan.

Mulla on hieman semmonen kutina että se kyllä voi olla Niko. Hänellä on inhoajia, mutta jos sama meno jatkuu ja hän esittää noita hulvattoman hauskoja homoelkeitä sun muita ja sekoilee ja on tohelo, niin kyllä sillä niin paljon on fanejakin että voisi voittaa.

Uskon että tuolla pääsee alkua pidemmälle, mutta siinä missä Saulilla oli positiivisen avoin meininki, Nikon whinettäminen estää voiton loppupeleissä.

Eipä se Minna tehtävästä vapauduttuaan enää kovin sairaalta vaikuttanut, kun jäi aamuyöhön asti sohvalle juttelemaan.

No sama jatkuvasti niistävä ja vähän väliä yskivä käheä-ääninen nuhanokkahan se siinä sohvallakin oli. On eri asia jutella vapaamuotoisesti normaalikeskustelun lomassa kuin lukea ääneen tauotta ja seisten jotain ovea vasten. Kyllä mäkin kipeänä jutella jaksan sohvalla maaten, mut jos mut pistettäis jotain ovea vasten tönöttämään ja sanottais et lukaseppa siitä tota kirjaa nyt pari tuntia ainakin putkeen niin aika hiljasta pitelis.

..kertomaan miten hyviä jotku hedelmät (?) ovat hyviä jos aikoo kiinteyttää.

Ja oikeassahan se oli. Hedelmät on hyviä ja terveellisiä ;) Kannattaa kiinteytyäkseen popsia jäisiä hedelmiä karkkien sijaan.

Uskon että tuolla pääsee alkua pidemmälle, mutta siinä missä Saulilla oli positiivisen avoin meininki, Nikon whinettäminen estää voiton loppupeleissä.

Joo en mä tiedä kantaako voittoon asti. Tällä hetkellä hän nyt vain vaikuttaisi olevan semmoinen potentiaalinen. Aika näyttää :)

On kyllä hauska kun Niko kilahtaa joka päivä vähintään kerran oikein kunnolla, sen jälkeen se onkin taas se sana sählääjä ilopilleri.

Se on semmonen sähäkkä kissa ;)

Minna on kyllä kunnon vässykkä, ihan sama onko vähän kipeä vai ei, kauhea poru välittömästi kun pitää persettä liikauttaa. Sohvalla tosiaan jo pirteänä kuin ei olisi kuumeesta tietoakaan. Vähän draamakyyneliäkin piti valuttaa. Raivostuttava ihminen.

Mariannaa en livenä kestäisi varmaan hetkeäkään, kuten en tosin montaa muutakaan noista, varsinkaan Minnaa.

En kyllä ymmärrä miten siitä hellyyttävän saa. Höperöksikään en kutsuis, pikemminki erittäin tyhmäks ihmiseks. Vaikuttaa myös erittäin itserakkaalta, omahyväseltä paskapäältä.
Ehkä jaksais nauraa jos se pelkästään olis tollanen apina ja pitäis suunsa kiinni paitsi voihkiessa ja näissä homppeliheitoissa "APUA!" "MISSÄ MUN TOINEN KENKÄ?!" "KAUHEE!" "MIKÄ TÄÄLLÄ HAISEE?!"

Mariannaa en livenä kestäisi varmaan hetkeäkään, kuten en tosin montaa muutakaan noista, varsinkaan Minnaa.
Hahha, mä mietin eilen, että miten ne onkin saanu tonne 12 tyyppiä ketä en todennäkösesti jaksaisi IRL tuntia kauempaa. Parista ei osaa sanoa vielä, mutta niiden nimiä en edes muista.

edit: Tosin olis hauska tietää, miten paljon tohon vaikuttaa se, että tsiigailee täysin ulkopuolelta meininkiä vs. jos olis ite tuolla.

Minuakin huvittaa nämä sarjan dissaajat :) Yleensä heidän iltansahan täyttyy kaikesta niin paljon älykkäämmästä ja mielenkiintoisemmasta aktiviteetista, että ehtii aina välillä kuitenkin käydä BB-tredissä käydä itkemässä BB:n turhuudesta.

Minuakin huvittaa nämä sarjan dissaajat :) Yleensä heidän iltansahan täyttyy kaikesta niin paljon älykkäämmästä ja mielenkiintoisemmasta aktiviteetista, että ehtii aina välillä kuitenkin käydä BB-tredissä käydä itkemässä BB:n turhuudesta.

Jos ei tykkää niin ei tykkää. Kai tässä saa jtn negatiivistakin sanoa? Eikä mua itseä liiemmin häiritse, vaikka muut sitä katsovat. Mua taas vastaavasti huvittaa nämä sarjan puolestapuhujat. Mitään en olis tullut tähän sanomaan, tuli vaan taas negatiivisesta kommentista niin järkevä vastaus, että oli pakko laittaa paremmaksi.

Oli näköjään virhe avata koko treadi. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom